Forbrugerteam 2012 Maj 2011. Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Bedre læring, mindre larm og landets bedste lærer.
Advertisements

Analyse ? Erik Nordahl Svendsen Medieforsker i DR Medlem af KLFs Fokusudvalg.
Overskrift.
Projektprioritering og -finansieringsstrategi 2012
Tre kampagner målrettet unge
Digitale medier og mobning
målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( år) • CM2 Gymnasier ( år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser.
Energitårnet Energitårnet er 98 meter højt
Kanonpunktet: Maastricht 1992
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
MODERNE MEDIER – et 6 ugers kursus for lærere august-oktober 2012 Foto fra rapporten: Digitale medier i folkeskolen.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
17. maj 2011Regionalmøde Herning VELKOMMEN. 17. maj 2011Regionalmøde Herning AGENDA •Medlemssituationen •Register over dårlige betalere •Introduktionskort.
Fremtidens markedsføringsplatform
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Produkt ProduktionProfil/Politik People GenbrugelighedSvanemærke Økologi Bæredygtighed Kvalitet Mindre CO 2 Ingen spildevand Minimalt udslip Ingen kemikalierGenbrug.
D i g i t a l R e t o r i k 7 / 3. D i g i t a l R e t o r i k Ugens højdepunkt… Gruppe 4 har kage med i dag! 
Forøg din værdi som konsulent
1 Rekruttering og fastholdelse • Få fat i de rigtige folk til din afdeling • Skab en spændende arbejdsform, så de har lyst til at blive.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Gruppe 1 – A true story !?!.  It’s a “first”  The video is very vague  The girl in the video is friendly  The girl is attractive – but in a certain.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Elev: Jakob E. Husted Fag: Kom/IT
Pinpoint.
Danmarks passion og stolthed Strategi for Økologisk Landsforenings Kommunikationsteam
Europa. Problem formulering Hvorfor er der så mange lande der vil være medlem af EU.
Hvad kan man få for kr.? Hold Danmark Rent
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
Dansk Brodag 2012 Ny jernbanebro over Kongeåen på 2 uger ved Claus Christophersen Dansk Brodag.
At kunne sige det, jeg gerne vil sige Til den jeg gerne vil sige det til Når jeg har lyst til at sige det.
Kvikguide til miljømærker
22.maj 12 Globaliseringsredegørelsen Globaliseringsredegørelsen 2012 Grafer og figurer fra temakapitlet: Gældskrisen fører til langvarig lavvækst.
SÅDAN LIGGER LANDET… - tal om landbruget 2011.
Marketing & Fundraising
Den Økologiske Produktionsskole Nørrebro Masser af linjer Bæredygtighed & økologi Fælles projekter.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Hvad bruger vi mobilen til nu? Hvad kommer vi til at bruge den til i ”morgen” / Martin Lausten.
Tilføj hjælpelinjer: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg "Gitter og hjælpelinjer" 3.Vælg "Vis hjælpelinjer på skærm"
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
Informations- kampagne om unødvendig kemi. Formål med mødet  Orientere om  Kampagnens baggrund  Målgruppe  Ønsker til form  Budskaber  Formalia.
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
JORDFORBINDELSE.
Psykoedukation til patienter med skizofreni
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
Analyse ? Erik Nordahl Svendsen Medieforsker i DR Medlem af KLFs Fokusudvalg.
Håndtering af en møgsag
”Sociale medier i jobsøgningen”
Socialudvalget Temamøde 21. september Budgetønske eller spar / lån af eget budget Udbredelse af Længst muligt i eget liv.
Styrk miljøkommunikationen Planlæg din kommunikation – 7 nemme trin.
Program Workshop om projekter og veje til projektmidler Indledning,
1 Rekruttering og fastholdelse Få fat i de rigtige folk til din afdeling Skab en spændende arbejdsform, så de har lyst til at blive Ja klart nok, men hvordan?
Finansiel vurdering af investeringer
Hvad er en flodbølge? Flodbølge hedder tsunami på Japansk. Det udtales soo-ná-mee. Tsunami betyder ”havne-bølge”. Tsunamibølger bliver fejlagtig også kaldt.
Status og fremtid for De Økologiske Skolegårde Seminar 26. november 2010.
Velkommen. Dagens Program Velkomst og præsentation Gennemgang af Værktøjskassen Pause med kaffe og kage Erfaringer med Værktøjskassen.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Indlæg ved Landsplanteavlsmødet 13. januar 2009 Michael Brockenhuus-Schack.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Introduktion til borger.dk- ugen 2011 og bibliotekernes medvirken i kampagnen - v. projektleder på borger.dk-ugen og kommunikationsmedarbejder Jeanette.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
Min fætter BR min fætter
1 Lokale sager Aalborg den 5. november Fakta om sager afgørelser pr år til gennemsyn DN klager over Primært Naturbeskyttelsesloven.
Danmark i 1. Verdenskrig Oplysningskampagne. Nærhed og danskernes deltagelse Medie: Plakater/kampagner på opholdspladser for offentligtransport Kampagnen:
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
1 Digitaliseringens krav og muligheder Vibeke Lyngse, Danmarks Naturfredningsforening.
KUBIS indlejring i KU Absalon & Udvikling af læringsobjekter i www
Storkøkken sygehus.
Præsentationens transcript:

Forbrugerteam 2012 Maj 2011

Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed

Principper fremover 1. Fokus på handling 2. Oplevelse + Oplysning 3. Langt sejt træk + hurtig reaktion 4. Møde folk, hvor de er 5. Kommunikere med kant og humor 6. Troværdighed 7. Fra offline til online 8. Optimere ressourcerne

Fra grå klidmoster til den moderne forbruger VI ERVI VIL OGSÅ VÆRE InformerendeInvolverende Hjerne, intellektHjerte, følelser, nærvær, samhørighed ForskningFormidling Venlig, kompromissøgende, pæn, ordentligProvokerende, grænsesøgende, med kant Støvet, gammeldags, frelstModerne, trendsætter, uhøjtidelig, med humør

Nyt hovedbudskab Vælg Økologi Herunder: I love ØKO

Forbrugerteamets områder: VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed

VIDEN

Empati/statement

HANDLING

Idébeskrivelser Ide-beskrivelser 2012 Økodag 2012 De Økologiske Høstmarkeder Mælkekampagne Rejsehold Økologisk Spisemærke Virale kampagner 2012 Økologi og Natur Økologi på populære platforme Økologi til småbørnsfamilier Økologi Fakta og Livsstil

Økodag 2011: Over gæster!

Miljøministeren deltog

Naturstriber blev sået over hele landet

Rekord: 65 gårde over hele landet

Omtale i medier: værdi over seks mio kr!

To klip I skal se! ww.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR %26autoplay%3D0%26 back%3Ddefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0 ww.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR %26autoplay%3D0%26 back%3Ddefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0 Økodag 2011: Branding-værdi min. 18 mio kr!

De Økologiske Høstmarkeder 2012

Økologisk Spisemærke Rejsehold

Virale kampagner og Sociale medier

Over eksponeringer – hver dag!

Oplev Økologi

Økologi og småbørnsfamilier

Fakta og livsstil

Oversigt FondProjektnavnSamlet budget KMO De Økologiske Høstmarkeder 2012 – Mød landmanden KMOØkodag Mød landmanden MAF Fælles økologisk mælk og mælkeprodukt-kampagne KMO Det Økologiske Spisemærke KMO Virale Kampagner og sociale medier 2012 – I love Øko KMO Oplev Øko – oplevelse og oplysning (Øko-ruten) KMOØkologi og Natur (DN) KMOØkologi på populære platforme (FDB) KMOØkologi til småbørnfamilier PAFØkologi til småbørnfamilier KMO Økologi - fakta og livsstil (i samarb. Med Medier og Medlemmer) I alt (over flere år)