Resultatet af miljøundersøgelsen Forældre. 27 familier svarede For hvert udsagn bedes du svare, i hvor høj grad udsagnet passer på en skala fra 1 til.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvilken afdeling på Hadsund skole går dit barn i?
Advertisements

Coaching Det handler om at stille de rigtige spørgsmål!
Trivsel - et fokusområde
PPR og Samarbejdet om børn som mistrives
BrugerundersøgelseBrugerundersøgelse Gjerrild Bønnerup Friskole Juni 2006.
Forældresamarbejde på Gjøl Skole
Vore børn skal trives, og det kan vi forældre være med til at styrke.
Ørestad Skoles værdier
Skolen er vores fælles ansvar
Arbejdsgruppens og mødernes formål ARBEJDSGRUPPENS FORMÅL Det er os, der sørger for at vi her på skolen: • Stiller skarpt på vores skole-hjem samarbejde,
Er det ikke noget i klassen?
Dansborgskolen – vi udvikler hele mennesker
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Et barns relationer og fællesskabets betydning ”At være udenfor”
Jesus kalder, for at velsigne Søndag den 9. september 2012.
Hvordan kan forældre støtte op om barnets skoleliv?
Klassedannelser til Ansgarskolen Program  Velkomst og intro  Formål  Skolebestyrelsens principper for klassedannelse  Ansgarskolens handleplan.
Forældremøde X årgang.
Hvordan er jeg blevet til dén, jeg er?
Elevernes digitale dannelse
Festligt fællesskab med livsglæde som værdi. v25 Men den ældste søn var ude på marken. Da han var på vej hjem og nærmede sig huset, hørte han musik og.
Værktøjskasse Skoleledelse
Elektroniske medier Hvordan anvendes elektroniske medier til at styrke kommunikationen mellem forældrene og skolen? Ordrup skolebestyrelses debatforslag.
Kompetencebeskrivelser for ledelsesteamet Skolerne i Ullerslev
Velkommen. . Agenda: Velkomst Status på skolesammenlægningerne Kort ref. fra sidste møde Grundregler for Skolen Evt.
Arbejde med at give børnene empati. Den gode stol. Kort og godt.
Det gode klasserådsarbejde
Vi stiller skarpt på skole-hjem samarbejdet
Hvordan passer jeg på mig selv ?
Skolebestyrelsens årsberetning 2014 Skolebestyrelsen Hvem er vi? Hvad skal vi? Hvad har vi foretaget os? Hvad sigter vi efter? Nu og fremad Trørødskolen.
Opgaver om omsorgssvigt
Den nødvendige opdragelse i en børnefamilie
Lindegårdsskolens forældre samarbejde Forslag til Skolebestyrelsen den 11. oktober 2006 den 11. oktober 2006.
Om at være på vej 1. Fusionen og dens målsætninger 2 øge fleksibiliteten styrke fagligheden effektivisere bedre ressourceudnyttelsen øge kvaliteten og.
Udvikling af skole/hjemsamarbejdet på Højmeskolen
Vor børn skal trives og det kan vi forældre være med til at styrke Formålet er at skabe et kontinuerligt og fremadrettet skole/hjem samarbejde der sikrer.
John MarquardtSamarbejde og motivation Projekt: Sæt viden i bevægelse Samarbejde og motivation John Marquardt Klinisk psykolog Den 23. maj 2011 Regionsgården.
»En mand havde to sønner
Samarbejdet mellem skole og hjem specielt i forhold til tosprogede familier Fredag den 17. Oktober Oslo Samia Yusuf Ali.
Det vi skal på dette møde Tale om de nye input til principperne for skole-hjem samarbejde, som I, bestyrelse og elevråd fandt frem til for nogle uger siden.
Valhalla, integreret daginstitution Nyborg
Trivsel og værdier - i skoletasken
Tema 5 Hverdagsliv i familien
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13
Nyt fra skolebestyrelsen. Kære forældre, det er nu I skal gøre Jeres stemme synlig. Det er vores børn – politikerne vil behandle som kvæg og flytte dem.
Den fortabte søn »En mand havde to sønner. Den yngste sagde til faderen: Far, giv mig den del af formuen, som tilkommer mig. Så delte han sin ejendom imellem.
Resultatkrav: Sikkerhed, sundhed og trivsel Kompetenceudvikling
Forældreinddragelse Støt dit barn til et liv uden tobak.
Indskrivning for nye bh.klassesbørn Frederiksværk Skole Skoleåret d. 29. oktober 2012.
Forældresamarbejde/fællesskaber
Fritidspas.
AFTENENS PUNKTER Kontaktveje mellem skole og hjem Hvor kan forældre få indflydelse Forældremøder Temaforældremøder Skole-hjem samtaler Andet Debat.
Velkommen til Hjortebroskolen
Elevplaner Debatmøde med kontaktforældre. Dagsorden Velkommen Elevplaner Skolebestyrelsens indflydelse Elevplaner i den offentlige debat Fiktive elevplaner.
Skolebestyrelsens årsberetning Skolebestyrelsens opgaver Skolebestyrelsen fastsætter principper for skolens virksomhed, herunder om –undervisningens.
2012 | Undervisningsmiljøvurdering Næstved. Undervisningsmiljøvurdering Vurdering af det sociale, fysiske og æstetiske miljø Socialt miljø.
Skolebestyrelsen Havnbjerg Skole Skolens Værdisæt – i korte træk Mål “Skolen skal være et sted, hvor alle trives til glæde og gavn for et godt læringsmiljø.”
KICKSTART DET GODE SAMARBEJDE
Hvordan påvirkes familien af en hjerneskade?
Velkommen til SSP-aften om unge, alkohol og festmiljø i Allerød.
Korsager Skole 3. februar Præsentation og referat fra Kontakt- og trivselsforældre ekstra møde.
Evaluering af Aktiv rundt i Danmark lærernes observationer Følgende resultater er på baggrund af 1215 lærerbesvarelser af vores elektroniske spørgeskema.
Alle børn er alles ansvar Trivselspolitik for Aars Skole August
Velkommen til Skolen ved Sundet
Åbent hus Skolens navn Dato.
Så tag da mine hænder og før mig frem, indtil jeg salig ender
BASELINEUNDERSØGELSEN 2015 – forældre til folkeskoleelever
Aula: hvordan vil vi bruge det i forældresamarbejdet?
Jagten på den excellente kommunikationskultur i Børn og Unge
Præsentationens transcript:

Resultatet af miljøundersøgelsen Forældre

27 familier svarede For hvert udsagn bedes du svare, i hvor høj grad udsagnet passer på en skala fra 1 til 7, hvor 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”. Sær en ring rund om det tal som passer bedst til din vurdering. Du har også mulighed for at svare” ved ikke”.

God kommunikation mellem skoleleder/forældre: God kommunikation mellem skoleleder/forældre: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

God kommunikation mellem klasselærer/forældre: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

God kommunikation forældre imellem: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Elevplan har givet god indsigt i mit barns udvikling: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Skolen tager hånd om problemer (eks. mobning): 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Skole/hjem-samarbejde fungere fint: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Der stilles forventninger til os som forældre: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Skolen er et trygt sted for vort barn: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

God information om hvad der rører sig på skolen: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Ledelsen giver udtryk for de værdier/holdninger, som ønskes på skolen: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Skolens fysiske rammer er gode: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Mængden af lektie er passende: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Skolebestyrelsesarbejde er vigtigt for skolens kvalitet: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Skolebestyrelsen giver udtryk for de værdier/holdninger, som ønskes på skolen: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Informationsniveauet er passende: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Vi kontakter klasselæren, hvis vi har en bekymring om vort barn: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Vi kontakter skolens leder, hvis vi har en bekymring om vort barn: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Vi er involveret i vort barns lektielæsning: 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Vi synes, at vi er gode til at "kigge i skoletasken": 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.

Vi synes, at små søskende ikke forstyrrer, når de er med til skolehjemsamtaler : 1 er ”slet ikke” og 7 er ”i høj grad”.