Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead +45 5157 8168.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Advertisements

Telos Team Introduktion.
Microsoft Business Solutions CRM Union Engineering A/S
Skabelon for udarbejdelse af en strategi for den perfekte storm
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Effektive procedurer med integrerede webservices Applikationer til Office - Smart Clients Case: Digitalt Forvaltningstjek hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
Værdi gennem intelligente beslutninger. SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer.
Implementering af it-system
SAP på Risø • Agenda •Kort om Risø •Risøs SAP-historie og –anvendelse •Migrering fra UNIX/Oracle til Windows 2000/SQL Server •Driftserfaringer Erik Kristensen.
Dansk Supermarked IT-afdelingen: Jens Christensen
Hvor mange EPJ-systemer skal Danmark have? Kan SOA fx levere varen? Hvem skal bestemme standarden? Søren Lauesen IT-Universitetet i København
Opstart i forretningen • Hvad var det smarteste du så? • Tjene eller spare penge! • 2 måder at starte på: • Lille eller stor forretning • Min. et test.
Forretningsudvikling med IT
E-commerce hos Bon’A Parte
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
Hvordan måles IT og hvad kan det give?
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
26. JUNI 2013 MICROSOFT CAMPUS AFTALE 26. JUNI 2013 MICROSOFT CAMPUS AFTALE.
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Microsoft.NET og Web Services Søren Hebsgaard Group Manager Developer Platform Strategy Group Microsoft Danmark.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
WorldIQ A/S - Technology Briefing
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Konceptualisering af forretningsmodellen
Disposition Hvad er et ERP system Hvem er Oracle Hvordan virker Oracle
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Struktur og processer I alle studier af innovationssucceser og fiaskoer er det konstateret, at de største årsager til manglende succes er: 1.Manglende.
Systemer.
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
edgemo summit Session: ”Skomagerbackup”
Kristian F. Thomsen infrastructure specialist i edgemo Claus Egeberg-Gjelstrup infrastructure specialist i edgemo
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Serverkonsolidering Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Velkommen til Mød Microsoft
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
”Vigtigheden af bæredygtig HR på tværs af landegrænser” Set og oplevet udfra skandinaviske virksomheders synspunkt.
Agenda CRM – hvordan bliver det en økonomisk succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/ Bjørn Eilertsen og Christian Cletus.
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling : International – Travel Retail Vil…Mål…Gør… Vinde.
Implementering og brug af BPM i Lån & Spar Bank 24. september 2013, Get F'IT - Processer og IT Ved IT-Direktør Casper Gjerris.
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Microsoft.NET og Web Services Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Web Services, Microsoft.NET og fremtiden Jørgen Thyme Softwarearkitekt.NET Developer & Strategy Group Microsoft Danmark.
SQL Server konsolidering i Nordea Maiken Bjørn Jensen 5. september 2002  Mainframe baggrund – Siemens/BS2000, CA/IDMS  Ansat i Nordea september 1996.
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
GS Gruppen ”Udviklings teknologier hos HT Bendix A/S” Tirsdag den 16. marts 2010.
Effektiv vækst - Workshop
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Arbejd Overalt - Workshop
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
Customer relationship management CRM
Business Model Generation
Sammen er vi stærkere DS Gruppen er en af Europas førende industrikoncerner inden for produktion og salg af løsninger i stål og beton til byggeri og industri.
Sammen er vi stærkere DS Gruppen er en af Europas førende industrikoncerner inden for produktion og salg af løsninger i stål og beton til byggeri og industri.
Præsentationens transcript:

Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead

Lille IT afdeling Leder efter nogle, der har gjort det før dem Ønsker ikke at bruge en masse tid og penge på at finde best of breed løsninger og integrere disse Det bliver derfor en kamp om stakken Man vælger mellem Oracle stakken eller Microsoft stakken

Fra Facility Management til egen drift Mange specialudviklede løsninger Nye leverancemodeller introduceres Software OnDemand, Software as a Service eller Software + Services I 2012 vil ca 30% af alle applikationer være leveret som en service Nye løsninger kommer først som en service Krav om integration

Fokus på vertikale løsninger og vertikal kompetence Fokus på kundetilfredshed Skaber ny forretning ved at tage markedsandele fra Microsoft konkurrenter Samarbejder med andre partnere for at skabe mere værdi for kunderne Bygger kompetencen internt

Kunden får én sammenhængende løsning

Udvider kompetencer og re- organiserer for at kunne levere hele Microsoft produkt stakken Kunden får én sammenhængende løsning

“Synergien i samarbejdet er set fra vores side muligheden for sammen som specialister på hvert vort område, at stå stærkere imod vores konkurrenter”

Udvider kompetencer og re- organiserer for at kunne levere hele Microsoft produkt stakken Øget konkurrencekraft i forhold til f.eks. Oracle

38% af Microsoft Dynamics CRM implementering leder til Office opgraderinger 69% af nye Microsoft Dynamics CRM kunder køber ny SQL Server 76% af nye Microsoft Dynamics CRM kunder køber Windows Server

x RM defineret xRM er en line-of-business (LOB) applikations platform til håndtering af hvilken som helst forretningsenhed Forretningsprocesser vs IT løsninger Build vs Buy udfordringen xRM er udarbejdet på basis af Microsoft Dynamics CRM applikationen til at håndtere kunde relationer i marketing, salg, og kundeservice xRM er den samme platform, som ligger under Microsoft Dynamics® CRM idag

EN applikation til MANGE kunder Kom hurtigt på markedet med løsningen Genbrug IP sammen med “Power of Choice” xRM BYGGE PÅ MANGE applikationer til EN kunde  Accelererer forretningens succes med løsningen  Gør samarbejdet med kunden dybere  Udvides over forskellige forretningsenheder BYGGE TIL

xRM basis teknologier xRM basis teknologier Microsoft Stakken Udnyt eksisterende teknologi og ressourcer xRM fungerer som og med velkendte Microsoft teknologier цззй йз Intuitive bruger værktøjer øger anvendelse og produktivitet Standard værktøjer optimerer IT resourcer og infrastruktur

Lad os sammen vinde kampen om platformen