Markedsføring og kommunikation. Aktiviteter i 2003 Aktiviteter i 2004 Fremtiden.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Katalog over nationale standarder på sundhedsområdet.
Advertisements

Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Industriprojekt Udvikling af systemprodukter og systembyggeri
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
KMS produkter med relevans for Kortforsyningen ® Partnerseminar den 13. maj 2003 Jens Hollænder.
Rettigheder og vilkår - Kortforsyningen® Peter Knudsen Markedsområdet Kundekonsulent partnere.
Talentvejen Selandia CEU, Mercantec, Aalborg Tech i samarbejde med
› Synlighed skal altid baseres på Sct. Georgs Gildernes vedtagne mål: › At arbejde med personlig udvikling, støtte spejderarbejdet og medvirke til løsning.
Partnerprogram og hjemmeside for udviklere Anna Brinch Thorsen Markedsområdet Kort & Matrikelstyrelsen Maj 2007.
Carbon20 projektet i Green Cities Kommunerne. CARBON 20 | 28. FEBRUAR | 2011 | INDLÆG | DEN GRØNNE DAG Carbon20 projektet har til formål: - at udbygge.
Dialogmøde d. 9. dec. •Velkomst •Præsentation af Skive Kommunes deltagere: –Hanne Greisen, Kultur og Markedsføring –Laila G. Jensen, Indkøb –Katrine Hovaldt.
Tværfaglig Skolepraktik i virksomhedslignende miljøer
Dansk Landbrugsrådgivning Workshop: ”Forberedelse til ny årsrapport •Hvilke implemeteringsaktiviteter skal sættes i værk? •Hvad skal jeg skubbe på for.
Priseksempel standardprodukt – brug i styrelse Case: Arbejdstilsynet bruger DTK/Skærmkort til intern anvendelse – planlægning af tilsyn. Rettigheder og.
Grunddataprogrammet.
Partnerseminar marts 2005 Metadata / Geodata-info.dk Metadata !!! Geodata-info.dk Gennemgang af hjemmesiden Fremtidsudsigter Erfaringer med metadata.
Ungdomsudvekslinger med ”Aktive unge”
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Aktiviteter i Sund By Netværket Fokus på arbejdsgrupper.
Laboratoriet for Turisme og Oplevelser!
Center for Sundhedsteknologi Baggrund:  Sikre regionerne uden for storbyerne gode rammebetingelser for vidensbaseret vækst og udvikling Formål:  At etablere.
1 Centralbibliotekernes rolle Kontaktpersoner på centralbibliotekerne Aktiviteter i CB området Nedsættelse af en eller flere erfa-/ brugergrupper Forslag.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Geografien i de ny registre - Geforum 10/ miniMAKS – et nyt matrikulært system miniMAKS - fra proprietære produktionssystemer til element i digital.
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Brugstedet.dk Eksempelsamling ”Geodata skaber værdi” Nils Bo Wille-Jørgensen Grontmij.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Vi er, hvor kunden er… E-Handel. Vi er, hvor kunden er… Sækkos filosofi Vi er, hvor kunden er… Vi går sammen omkring løsningen…
Kortforsyningen® Partnerseminar 2007 Kastellet 2. maj 2007 KORTFORSYNINGSSEMINAR Tirsdag den 22. april 2008 Kastellet.
Den Kreative arbejdsform
Agenda Brug af NemHandelsregistret eOrdrer Compliance på rammeaftaler Datakvalitet i faktura Vejledning til UTS PEPPOL gateway Nordisk Forsendelsesadvis.
Baggrund SNS skal gennemføre en gradvis omlægning af foryngelse og tilkultivering i forbindelse med overgang til naturnær drift Der vil i en længere periode.
Anders Færch-Jensen, Den Nationale Geodatabank. – Partnerseminar 11 & 12 marts Partnerseminar – dag 2 Frederik d. II Idagårdsvej 3, Slagelse,
Informationsformidling Brian Kjær Andreasen Hovedaktivitet 4. [ Viborg]
 At skabe en ny fælles identitet for Uddannelsesbenchmark.dk’s rapporter  Skabe et hurtigt rapporteringsværktøj til skolernes kvalitetsansvarlige 
Velkommen til seminar for udviklingspartnere på Kortforsyningen ®
Det virtuelle i realiteten ~ det reelle i virtualiteten 1 Historien bag det virtuelle gymnasium Historien bag det virtuelle på Statsskolen 1.Integration.
Kortforsyningsseminar 2011 Samarbejdsmodel for infrastruktur for (geografisk) information Et idéoplæg vedrørende fremtidig forretningsarkitektur og samarbejdsmodel.
Partnersamarbejde - om gensidige forventninger til partnersamarbejdet Thorben Hansen Markedschef - infrastruktur for kort og geodata.
Velkommen til Partnerseminar Kortforsyningen ® 13. Maj 2003 Thorben Hansen Markedschef - infrastruktur for kort og geodata.
Dokumentation af opgaver
Kortforsyningen® Partnerseminar 2007 Kastellet 2. maj 2007 KORTFORSYNINGSSEMINAR Tirsdag den 22. april 2008 Kastellet.
Udviklinger i Kortforsyningens udviklerprogram Thorben Hansen.
3 g sundhedsaftaler Sundheds IT og digitale arbejdsgange.
Introduktion af forløbet. Forløbet sættes i gang gennem kickstart. Kickstart arbejder med de to første faser. De sidste to faser arbejder hver enkelt.
Visionerne for matrikulær infrastruktur KMSs oplæg til processen med at skabe en fælles vision for matrikulær infrastruktur 16. september 2003.
KMS’ digitale ydelser til brugerne Jens Hollænder Partnerseminar 2. maj 2007.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Byggeri og Teknik Projekt Kvægbyg Projektleder Thomas Andersen og landskonsulent Jan Brøgger Rasmussen, Landscentret.
Opfølgning uge 3 Anne Marcussen. Ugens fokus/opgaver Få det endelige visitkort færdigt Videre udarbejdelse af hjemmeside design Forsidebillede til animationsfilm.
Udviklingspartnere. Kortforsyningsbrugere Kunder Over 100 kommuner Samtlige amter Ca. 50 landinspektørfirmaer Miljøministeriet Vejdirektoratet (
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
KMS organisation. Markedsområdets overordnede mål Markedsområdet arbejder for: at fremme brugeres udnyttelse af kort og geodata til gavn for deres opgaveløsning.
SPEJDERNES LEJR 2012 Ildsjæle - rundt om lejren. Spejdernes Lejr 2012 HVEM OG HVOR MANGE Hvem: De spejderkorps i Danmark Forventet deltagere på lejren.
DIEB4.1 Kursusgang 4 Oversigt: Sidste kursusgang Opgaver Aktivitet 2: Generer design (fortsat) Design af interaktionselementer.
Kortforsyningen ® Partnerseminar 2006 Kursuscentret Rolighed marts 2006.
Velkommen til seminar for udviklingspartnere på Kortforsyningen ® marts infrastruktur for kort og geodata.
”Vis stedet” Udviklingspartnernes - og KMS’ rolle Ved Anne Buch-Larsen,
Mix mix tonightpaulmonroedemo.
Årsmøde Den 18. – 19. november 2011.
Bibliometrics & Data Management
Veteranstøttens vision
Fremtidens Forening Dialogseminar lørdag d. 8. oktober 2016
Strategi 2022 Stærkere Firmaidræt – Mere kollegamotion.
Deltag i forskernes studier på AU
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Kommunikationsstrategi
Tilstedeværelsesundervisning
Tværmedial Kommunikation 5 DMMK Kapitel 5 Virksomheden på de sociale medier forår 2019 Pillon - KU.
Præsentationens transcript:

Markedsføring og kommunikation

Aktiviteter i 2003 Aktiviteter i 2004 Fremtiden

Markedsføring og kommunikation 2003 Indadvendte aktiviteter Redefinere KMS Udarbejdet et nyt strategigrundlag for KMS herunder en ny markedsstrategi Analyse af produktmix Gennemgang af priser/rettigheder

Markedsføring og kommunikation 2003 Udadvendte aktiviteter Deltog på udstillinger Besøg i KMS Gennemførte et partnerseminar Udviklede ny type markedsføringsmærke

Markedsføring og kommunikation ”Etablering af et effektivt og loyalt netværk af udviklings- og handelspartnere”. Mål fra KMS’ Markedsstrategi

Løsninger med danske og udenlandske handelspartnere, hvor KMS data indgår som en delmængde af den samlede løsning. Placering: På produkter og markedsføringsmaterialer herunder også handelspartnerens website. Hvornår:I kontraktperioden. Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation

Løsninger med danske og udenlandske handelspartnere, hvor et KMS produktkoncept indgår som den endelige løsning. Placering: På produkter og markedsføringsmaterialer herunder også handelspartnerens website. Hvornår:Tidsbegrænset periode defineret i særskilt aftale. Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation

Løsninger med danske handelspartnere, hvor KMS’ standard- produkter distribueres af handelspartneren på vegne af KMS. Placering: På produkter og markedsføringsmaterialer herunder også handelspartnerens website. Hvornår:I kontraktperioden Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation

Løsninger med danske udviklingspartnere, hvor Kortforsyningen indgår. Placering: På markedsføringsmaterialer herunder også udviklingspartnerens website. Hvornår:I kontraktperioden Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation

Aktiviteter i 2004 Fortsætter arbejdet med at stømline produkt-mix Redesigne markedsføringsmærkerne pga. nyt logo Den første markedsplan i det nye KMS - markedsføringstiltag - udstillinger - produktblade - hjemmeside - etc. - salgsaktiviteter - kommunikationsstrategi

Markedsføring og kommunikation Fremtiden ????????? Jeres input til det fremtidige samarbejde på markedsførings- og kommunikationsområdet!