Markedsføring og kommunikation
Aktiviteter i 2003 Aktiviteter i 2004 Fremtiden
Markedsføring og kommunikation 2003 Indadvendte aktiviteter Redefinere KMS Udarbejdet et nyt strategigrundlag for KMS herunder en ny markedsstrategi Analyse af produktmix Gennemgang af priser/rettigheder
Markedsføring og kommunikation 2003 Udadvendte aktiviteter Deltog på udstillinger Besøg i KMS Gennemførte et partnerseminar Udviklede ny type markedsføringsmærke
Markedsføring og kommunikation ”Etablering af et effektivt og loyalt netværk af udviklings- og handelspartnere”. Mål fra KMS’ Markedsstrategi
Løsninger med danske og udenlandske handelspartnere, hvor KMS data indgår som en delmængde af den samlede løsning. Placering: På produkter og markedsføringsmaterialer herunder også handelspartnerens website. Hvornår:I kontraktperioden. Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation
Løsninger med danske og udenlandske handelspartnere, hvor et KMS produktkoncept indgår som den endelige løsning. Placering: På produkter og markedsføringsmaterialer herunder også handelspartnerens website. Hvornår:Tidsbegrænset periode defineret i særskilt aftale. Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation
Løsninger med danske handelspartnere, hvor KMS’ standard- produkter distribueres af handelspartneren på vegne af KMS. Placering: På produkter og markedsføringsmaterialer herunder også handelspartnerens website. Hvornår:I kontraktperioden Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation
Løsninger med danske udviklingspartnere, hvor Kortforsyningen indgår. Placering: På markedsføringsmaterialer herunder også udviklingspartnerens website. Hvornår:I kontraktperioden Krav:Placering tæt på partnerens eget logo Markedsføring og kommunikation
Aktiviteter i 2004 Fortsætter arbejdet med at stømline produkt-mix Redesigne markedsføringsmærkerne pga. nyt logo Den første markedsplan i det nye KMS - markedsføringstiltag - udstillinger - produktblade - hjemmeside - etc. - salgsaktiviteter - kommunikationsstrategi
Markedsføring og kommunikation Fremtiden ????????? Jeres input til det fremtidige samarbejde på markedsførings- og kommunikationsområdet!