Udendørs motionscenter på Nørrebro Estimering af marked Udendørs motionscenter på Nørrebro David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
SWOT David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Spencer Browns formteori David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Problemformulering ’Hvorledes vil tilgangen til vores facilitet være, og hvordan står den i forhold til eventuelle konkurrenter? Hvordan vil faciliteten ligeledes blive påvirket af årstiderne?’ David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Metodestrategi Brainstorm Spencer Browns formteori & GDMS-modellen Estimere markedet via sekundære data David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Fokus på anvendelse = referenceramme Metodevalg Fokus på anvendelse = referenceramme Komparativ analyse Tese/forforståelse David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Triangulering David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
GDMS-modellen Anvendelse Årstid Vinter Sommer udækket behov Samlet antal motionscentre Antal alm. motionscentre Antal udendørs motionscentre Brugere Eftespørgsel på motion Sportsudøvere Motionister Samfundstendenser Studerende motionister Studerende i Kbh. Antal motionister Område Nørrebro Løbeafstand
Stigende efterspørgsel Konklusion Stigende efterspørgsel Usikker vurdering Potentielt marked David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Tak for jeres opmærksomhed! David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen
Spørgsmål? David Rørdam Kevin Ryberg Mikkel Majholt Magnus Eriksen