A Day in the Life of U.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvordan bruger vi hans og sin?
Advertisements

Introforløb i grammatik
SMUT PAKKE 3 VIDEN OM KOST.
Den sidste adgangskode du skal huske - Nogensinde
Præsentation af materialer på personalemøde
Paulus en brik i Guds frelsesplan
Filipperbrevshymnen.
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 2
1 Vil du give en fuldmagt?       Hvis du vil have, at en anden skal kunne handle på dine vegne i en digital løsning, kan du give en digital.
Afrejsebriefing 2013 Mødet med det fremmede
Camp. Energizer: Hvornår fik du sidst en god ide? 10 min.
Kastanjehaven - Sand Trivsels Agent Opsamlingsdagen 6. juni 2013
MIN skabelon MIN generalisering! MIN specielle virkelighed!
Præsentationen starter automatisk. Som du synes. Slå højttalerne til.
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi og hvordan bor vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkartotek, biografier,
Identitet – hvem er jeg ?.
Jespersen & Laursen Erhvervs- og organisationspsykologer Spørgsmål du kan overveje  Hvordan bliver du inspireret i dit arbejde?
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Formålet At rumme børn i vanskeligheder i klassen.
Vil du godkende eller afvise en forespørgsel om en fuldmagt?
Karen Hornbæk Svendsen
Vil du se detaljer om en fuldmagt, du har givet?
Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse
Modul 1 Rød løber (A). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
©Jenny Bohr – Til underviserne Voksne med ADHD har ofte mange negative erfaringer med sig. Mange har fået megen skæld ud som børn, og de.
Undervisningsmiljøundersøgelse 2010
IT i undervisningen.
Mundtlig prøve i engelsk og tysk.
How to publish as a PhD-student. Dagens program Præsentation Hvilken person er du selv? Forventninger til PhD-studerende fra instituttet Hvordan bruger.
Eksamens navn Dit navn. Oversigt  Spørgsmål nummer 1 Spørgsmål nummer 1  Spørgsmål nummer 2 Spørgsmål nummer 2  Spørgsmål nummer 3 Spørgsmål nummer.
Relationer – Omgangstone
Relationer – børn imellem
Procesværktøjer.
Oprettelse af Digital Post
DIN KARRIERE – DIN FREMTID ”Min røv er helt ødelagt. Fuldstændig. Den er rød med blå mærker over det hele.” Maria-Louise Beuchert.
Læring og undervisning Oplæg for Akademiet på Samsø
Det virtuelle i realiteten ~ det reelle i virtualiteten 1 Historien bag det virtuelle gymnasium Historien bag det virtuelle på Statsskolen 1.Integration.
Hans navn er underfuldt His name is wonderful wonderful,
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
Modul 3D Ideudvikling med udfordringer som stimuli.
Temadag om undervisning af borgere Fra forsøg til udvikling af konceptet - erfaringer og ideer.
Modul 1 Rød løber (E). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Side 1 Comenius Individuel elevudveksling. Side 2 Program 1.Generelle oplysninger om Comenius individuel elevudveksling 2.Kontaktlærer- mentorordningen.
Hvis du vil have, at en anden skal kunne handle på dine vegne i en digital løsning, kan du give en digital fuldmagt. Det kan eksempelvis være, at du skal.
DIEB-DEB14.1 Lektion 14: Øvelse 2 Oversigt: Instruktion.
Opdragsgiver Planlægning og udførelse af møde med jeres opdragsgiver.
Modul 1 Rød løber (D). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
DIEBØ2.1 Øvelse 2 Oversigt: Instruktion. DIEBØ2.2 Huskeliste Computer med program, der kan afspille en Windows Media Audio/Video file (.wmv-fil) Hovedtelefoner.
Sådan bruger du præsentationen
Århus, 8. april Integral Spiritualitet - og kristen tradition
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Romerbrevet v. Rolf W. Jørgensen De herliges lidelser er nåde Romerbrevet 8,17-39 De herliges lidelser er nåde Søndag, den 9. august 2015 Aalborg Frimenighed.
Velkommen! Trænerrollen, pædagogik, grundlæggende teknik og øvelser
Tekstslide med bullets Brug ‘Forøge / Formindske indryk’ for at skifte mellem de forskellige niveauer Introduktionsperioden 1.
Synliggør dit lederskab med et nyhedsbrev. Dette er værktøjet for dig, der vil Sikre at dine medarbejdere har fokus på de vigtigste emner eller udfordringer.
Virksomheder og institutioner - Lad de unge klare ærterne.
FacilitatorGuide Hvad vil det sige at være facilitator? Facilitatorens vigtigste funktion er at få processerne til at flyde. Facilitator skal igangsætte,
TEMA 3 Problemløsning: Lav en prototype
IT-B 1.03 Menneskelig sammenhænge og arbejdsgange
Organisering af procesarbejde
”Du må ikke bruge Herren din Guds navn til løgn!”
Kurset i fase 1 er 2-delt:  I første del og som introduktion præsenteres du for definitionen af Flipped Learning. Og du præsenteres for en didaktisk skitse.
Brobygning.
SIKKERHED ONLINE.
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
SIKKERHED ONLINE.
Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min
Digitale læringsmidler – Ideer og udvikling
Den Økologiske Produktionsskole
Præsentationens transcript:

A Day in the Life of U

Dagens værktøjer - overblik Digital elev logbog – sådan her fungerer det… Logbogen udfyldes dagligt af gruppen. Der er en side med dagens program og en side I skal fyulde ud om hvordan det er gået Dagens værktøjer - overblik Refleksioner – fyld Her vil der være en oversigt over dagens øvelser og værktøjer Hvad har vi lavet? Beskriv hvad i har lavet i dag Hvad fik vi ud af det? Beskriv de resultater er I kommet frem til i dag Hvad er der sket med jeres koncept? Hvad kan vi bruge det til derhjemme? Beskriv hvilke de ting i har oplevet i dag, som i kan bruge derhjemme Skriftestolen Hvordan går det i gruppen? Hvordan er stemningen? Er i alle sammen med til at bestemme? Hvordan taler I til hinanden? Hvordan er arbejdsfordelingen?

Dag 1: A day in the Life of U Dagens værktøjer - overblik Refleksioner – fyld ud Hvad har vi lavet? Hvad fik vi ud af det? Hvad kan vi bruge det til derhjemme? Skriftestolen Din, min og vores ynglingsting Navn og slogan for gruppen 2 sandheder og 1 løgn 5 regler for gruppen Personas

Dag 2: A day in the Life of U Dagens værktøjer - overblik Refleksioner – fyld ud ho Hvad har vi lavet? Hvad fik vi ud af det? Hvad kan vi bruge det til derhjemme? Skriftestolen

Dag 3: A day in the Life of U Dagens værktøjer - overblik Refleksioner – fyld ud Hvad har vi lavet? Hvad fik vi ud af det? Hvad kan vi bruge det til derhjemme? Skriftestolen InnoCamp2010