BilBasen – Dit Bilmarked

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

KiMs – Maj KiMs SMAGSTEST - franske kartofler - Maj 2012.
Home v/ Anne Crone.
Gammelheds-Philosophy
Læserprofil Læserne af BilBasen – Dit Bilmarked har en klar profil. Det er købestærke, mandlige bilkøbere, der interesserer sig meget mere for biler end.
Bogens klasser   Klasserne i bogen er defineret sådan (tallene er deres andel af de årige, når studerende ikke regnes med): Overklasse.
Kan der spares på lyset?. 450 lamper  Der er ca. 450 lamper på hele skolen og ca. 300 er lysstofrør.
Præferencer på markedet.
Innovation Camp 2013.
- Nordens reneste energiforsyning
Hvordan bruger de unge folkebiblioteket – fysisk og digitalt Adfærd, betydning, interesser & forventninger Lotte Hviid Dhyrbye Tænketanken Fremtidens Biblioteker.
Samlet årsrapport for Gårdhaven 2012 SIP-socialpsykiatri
Brug en bydel som dit bæredygtige show-room 28. oktober 2010.
Biblioteket er ”godt tidsfordriv” til at få tiden til at gå.
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
Den glade CEO og iværksætter!
Rådgiverseminar Schneider Electric Danmark A/S 1 Den globale specialist i energiovervågning video – inspiration - produkter.
Installationer Introduktion.
Målgrupper og købmandskab
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Samlet årsrapport for Sønderparken 2013 SIP-socialpsykiatri
AARHUS KARLSHAMN PRÆSENTATION
Bolig selskabernes Landsforening– Almene lejeboliger - Maj/Juni Almene lejeboliger - Danmarkspanelet - Maj/Juni 2010.
De Lokale Ugeaviser Instrumentalitetsanalyse. Copyright © De Lokale Ugeaviser Instrumentalitets-analyse Hvad vil vi nu svare på med denne analyse? Hvordan.
LKS Du opdager, at din nabos søn på 5 år til har mange blå mærker, bl.a. på overarmene. Hvad gør du?
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Profil af Olivias læsere Marts 2007 Media. 2 Hvor mange læser Olivia  Olivia har læsere  Kernelæserne skal findes blandt de 8-12 årige piger.
Joken, der bringer dig held!
Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 11
Boligselskabernes Landsforening – Danmarkspanel - Januar A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Boligselskabernes Landsforening - Januar 2010.
Velkommen til KLUB 1. KLUB 1 – et tilbud til dig der er ny på landbrugsskole > vi giver dig et netværk og nye kammerater > vi giver dig sjove oplevelser.
12. Valg af afsætningsalternativ
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Automatisk mellemregning mellem I/S og deltagerne.
Jobrådgivernes Brancheforening Brugertilfredshed hos ”anden aktør” København 30. november 2011.
Naboskabet - en undersøgelse af det sociale liv i Skovengen Skovengen.
Kommunikationsnetværk 9. September 2009 / Spejdercenter Holmen.
Fairtrade Business Brunch 2010 Dansk Erhverv. Ansvarlighed – hvorfor er det interessant for virksomheder? Attraktivt for medarbejdere 90% Bedre omdømme.
Velkommen Til Rentable Energioptimeringer
Indtægtsskabende aktiviteter. Hvad er vores afsæt? Vores hovedformål er at støtte de omkring danskere med sclerose og lette vilkårene for dem,
Ordet er dit. Selv om man egentlig ikke er spor blind kan man godt være temmelig ordblind.
Region Midtjyllands tilbud 2013
SPORT & PENGESPIL. SPILLEPROBLEMER ”Vi spillede hele tiden i pauserne til træning, i tiden mellem træning og kamp, i busserne til og fra kamp. Det kunne.
MEGAFON undersøgelse af VINTERMAN.DK VINTERMAN brugermøde
1 ISS – Carbon Hvorfor ISS i Carbon 20? 2 Dialog med kunder der prioriterer miljø Inspiration til det fortsatte arbejde med udvikling af.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Palles Gavebod og fremtiden i DDB Samling af udviklingskræfter og strategisk fokus giver flere muligheder for at udvikle et nationalt, velfungerende digitalt.
Bønder. Det gælder om at overleve… En voksen skal bruge 700 TRKR pr. runde for at overleve. Et barn det halve.
1 SKAT kommer med ét datasæt: Omsætning for momsregistrerede virksomheder – samlet salg mia Data kan kombineres på flere forskellige måder.
Anvendt markedsføring Kapitel 24
Ældres Trafiksikkerhed Og Trafikcafeer. De ældre er over repræsenteret i ulykkesstatistikken med 28% hvis vi tager fra +65 år, men de udgør kun 14% af.
Reklame & Markedsføring
Justitsministeriet LEMPELSER AF KØRE- OG HVILETIDSSANKTIONERNE.
Unges brug af stoffer i et multi-dimensionelt perspektiv
dinbundlinje.nu Din bundlinje nu! Kampagne 2010 Velkommen til ”kick-off” Sønderjysk Landboforening den 8. januar 2010 Nr. 1.
Kommunerne i Region Sjælland Roskilde Dyrskue 2014
DIF inklusive specialforbundene har behov for at forberede sig til næste spillelovgivning skal forhandles i DIF har koncentreret udviklingsmidler.
Udledninger og råderum
Erhverv & Økonomi Relancering Mission statement: ”Avisen skal redigeres efter væsentlighedsprincippet. Hver enkelt JP- journalist skal hver dag.
Af Josephine 5z PROCENT% HVAD ER PROCENT? Procent = 100 dele fx 67% af x 9 = 603 =9,00%
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
Præsentation Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Randers, Viborg og Vildbjerg Hvordan opnås den optimale maskinstrategi? Af Maskin og Teknikrådgiver Flemming Hedegaard BYGGERI & TEKNIK I/S.
Uddrag af kendskabsanalysen 2014 CLEVER A/S. Q8. Hvis du skulle købe en elbil i morgen, hvad ville så være dine stærkeste argumenter for at vælge en elbil?
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
1 Vores Organisation Den Blå Avis ”Danmarks bedste handelsplads for nye og brugte varer”
konkurrencesituation
Præsentationens transcript:

BilBasen – Dit Bilmarked ”Vi hjælper læserne sikkert gennem markedet og er i øvrigt Danmarks eneste magasin for bilkøbere” Danmarks eneste markedsplads for biler

BilBasen – Dit Bilmarked Facts om BilBasen – Dit Bilmarked Danmarks største markedsplads for biler 130.000 læsere hver 14. dag 148 sider inspiration, rådgivning og gode tilbud Stor læserværdi Lang levetid 2.200 udsalgssteder

BilBasen – Dit Bilmarked Profil på læseren 85,8% af læserne er mænd Typisk læser er 30-49 år Typisk husstandsindkomst på 600.000 kr. – 800.000 kr. 70% af læserne er familiefar Høj opfattet arbejdstid på 51-55 timer

BilBasen – Dit Bilmarked Fokusområder for bladet Biltests Guide til det næste bilkøb Godt blikfang Forbrugerinformation Stor markedsplads for biler

BilBasen – Dit Bilmarked Opsummering og indsatsområder for BilBasen – Dit Bilmarked Optimal landsdækkende markedsføring Høj læserværdi Øget fokus på løssalg Øget oplag Sampling på alle bilmesser Øget bureausamarbejde Øget samarbejde med flere annoncørgrupper

Vores Organisation BilBasen – Dit Bilmarked Hvorfor BilBasen – Dit Bilmarked Har en dedikeret målgruppe med flere penge til forbrug end gennemsnittet   Bliver læst igen og igen Landets eneste magasin med en markedsplads for biler 3-dimensionelt kendskab til læseren: Vi ved ikke kun hvem han er, men også hvor han er i sit liv Køb af ny bil medfølger som et boligskifte mange tillægsinvesteringer - Så derfor BilBasen – Dit Bilmarked