Migration Roadmap Q1Q2Q3Q4 App Web (adaptive) Kontinuerligt Konverteringsoptimering (både NT+ og læsninger) Tweaking af SSS (forbedring af datagrundlag)

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Teststrategi Engrosmodellen
Advertisements

Præsentation på M3UG 2011.
Udfordringer ved implementeringen af SAP hos Region Midtjylland
Web 2.0 Teoretisk viden.
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
ERFA DRUPAL Open Source CMS Erfaringer fra Ballerup Kommune og Headnet 12:30 – 13:
RMS: Report Management System
Introduktion til ASP.NET 2 Michell Cronberg Microsoft MVP, MCAD TechTalks hos Microsoft.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
Erhvervscase Erhvervscasen kan f.eks. indeholde:
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
 Gauerslund Skole Projekt ”Skolen”. Magnus te Pas 36 År, far til 3 børn Læreruddannet fra ÅDAS 2000 Arbejdet som lærer på Gjellerupskolen, Damhavensskole.
En APP for Mols-Linien 12/04/2011 Søren Rehné
“Hvad har vi på hylderne?”
Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking
Profil af Olivias læsere Marts 2007 Media. 2 Hvor mange læser Olivia  Olivia har læsere  Kernelæserne skal findes blandt de 8-12 årige piger.
Sikkerhed/Otto Knudsen 1 Diagnostics  Debug af web-applikationer.
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Pinpoint.
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Microsoft.NET og Web Services Søren Hebsgaard Group Manager Developer Platform Strategy Group Microsoft Danmark.
Sådan skaber vi et kampagnekorps Baggrund Foreningen skal bruge flere frivillige til centrale og lokale events For fortsat at sikre midler til foreningens.
CSC Proprietary 8/23/ :04:35 AM 008_5849_ER_RED[1] 1 Møde i Test- og teknikgruppen. 9. februar 2007.
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
IT Service Management – JP/Politikens Hus
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Elektroniske holdkort
Søg på kundes navn. Klik evt. på inaktive eller filialer Vælg når søgeresultaterne fremkommer, et af resultaterne ved at sætte et kryds i boksen, og tryk.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Apps! Apps! Apps! Nej! Nej! Nej! Per Esmann Jensen about.me/peresmannjensen.
Ewan Andreasen, projektleder
Office Systemet – muligheder for Partnere Thomas Schnegelsberg, Divisionschef Lone Lyth, Office Produktchef Jesper Osgaard, Teknisk Specialist.
Kristian F. Thomsen infrastructure specialist i edgemo Claus Egeberg-Gjelstrup infrastructure specialist i edgemo
Kontor for It-infrastruktur og implementering IT og Telestyrelsen IT Arkitekt Søren Peter Nielsen - OISAML Workshop DEL 2 Århus 31. marts 2009.
Mail på tablet og pc ligger på Kone´s server og kan hentes på adressen
AJAX/Otto Knudsen 1 AJAX Motivation Definition. AJAX/Otto Knudsen 2 Motivation En typisk web-applikation er synkron klienten sender en forespørgsel og.
Evaluering af Udbud og Modenhed af Cloud Computing Software Teknologier Præsentation af hovedopgave og resultater Vejleder: Henrik Bærbak Christensen Af:
DDB CMS november 2014 Status Releaseplan Arbejdsgrupper.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Product Placement, Brand Integration eller Branded Entertainment?? Fredag d Nicklas Fjeldsted-Holm og Karen Harbo.
OPERATIONEL ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 8.
 Hvad var de pædagogiske udfordringer?  Hvad var vores behov og ønsker?  Hvad var udslagsgivende i forhold til jeres valg?
Vare Nr – Navn, læge, dato Logo Indtast user-id User Id Indtast password Password Log in Page 1Page 2 Page 3 (Scroll liste) Page 4 Logo Log ud 1 Navn på.
IT Strategi og status Temadag - økonomi Indledning Ældre Sagen udvikler dig til en digital virksomhed IT er en central del af Ældre Sagens service og.
Effektiv vækst - Workshop
Elektroniske holdkort
Sourcing via Jobindex.dk
Synergi Sådan rapporterer du om arbejdsmiljøet i NCC
Arbejd Overalt - Workshop
IT-B: 1.07 Fasemodel og Agil Udvikling
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
Baggrund for DM Media Opbygning af permission base
IT-B: 1.07 Fasemodel og Agil Udvikling
Projekt - Street Handball
ErhvervsAkademi Sjælland
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Danskernes digitale bibliotek
ErhvervsAkademi Sjælland
Hvor bevæger digital handel sig hen? Videncenter for Digital Handel
Danskernes digitale bibliotek
ErhvervsAkademi Sjælland
Micky Weis Digital markedsføringsekspert
Præsentationens transcript:

Migration Roadmap Q1Q2Q3Q4 App Web (adaptive) Kontinuerligt Konverteringsoptimering (både NT+ og læsninger) Tweaking af SSS (forbedring af datagrundlag) Bevis på ROI Forbedring af admin Sikkerhed MVP (release 3.0) Migrering af minreklame.dkNT+ features + bugs P. push beskeder Analytics Udklippede tilbud + søgning Backlog + brugerønsker (3.1)Social login + sync (3.2) Nyhedsbrev (personalisering) RAP (rapporterings- og analyseplatform) Tilbudsagent / (indkøbs)liste TV RAP / kundeportal v. 2 Soft launch 3. marts Go-live 17. marts Sidste release før TV: 14. april

2014 står på catch-up Brilliant basics er mantraet Funktionaliteten dikteres (nærmest) af eTilbudsavisen Vi vinder på brugeroplevelse og design … men vi skal spænde ballerne og hurtigere ud over stepperne Make or buy?

App Første udgave Den skrabede, MVP Klar inden påske på Android/iOS Anden udgave Det der ikke nåede med i MVP Analytics, personaliserede push- beskeder Brugerønsker – hvad er vigtigst? Klar inden udgangen af Q2 Tredje udgave Social login + sync Søgning i udklippede tilbud Klar inden udgangen af Q3 Fjerde udgave Indkøbslister Tilbudsagent

App v alpha – nu i test

… og test tager tid. Specielt på mobilen Testflight til alphatest På matriklen Hos Pentia Panel til betatest Rekruttering Aflønning? Points?

App – status + backlog

NT+ fejlrettelser, forbedringer Udvikling/vedligehold har ligget stille Ikke-prioriteret liste over forbedringsmuligheder, herunder Flows: sign-up, nye kunder Admin: forbedrede værktøjer til forbrugerservice Systemtekniske fejlrettelser Udvikling A/B-test ”andre har også valgt” Nulstil password Gi’ forbrugeren mulighed for ændring af navn, registrering på sekundær adresse Login via Facebook, Google+, Twitter Ønske til tryksager som ikke er med i NT+, understøttelse af lokalaviser i NT+

Udklippede tilbud Omfangsrigt projekt, for hvad med fx pålæg, spånplade, læskedrik? Danner grundlag for søgning Timeplan til afregning på accord-manér. Crowdsourcing-mulighed Time-to-market Wireframes: (pw: PtTilbud)

Søgning Bibliotekarer er guld værd! Taxonomi, folksonomi, ontologi … SSS valgt som platform (en fuldt integreret del af Sitecore) Google justerer dagligt algoritmen for at sikre relevans Relevante søgeresultater er vanvittigt vigtige

Udklipningsplatform, udkast

Rapporterings- og AnalysePlatform (RAP) Make or buy? In-house vs i skyen? Integration til DiSy + datagrundlag Qlikview, Tableau, Good Data Grundlag for kundeportal … men også central rapportering

RAP Første testdatasæt: ZenDesk, forbrugersupport First look: Herefter NT+ (opt in/out, postnr) iPaper Google Analytics, AppAnnie, Flurry, Sitecore, Facebook, xxx Microsoft Dynamics CRM Synkronisering af datakilder hver time eller on-demand hvor muligt Det ER et standardsystem med begrænsninger, men … Version er klar d. 28. april

Nyhedsbrev (personalisering) Enormt forbedringspotentiale mailadresser Oprydning, vask Genaktivering, berigelse / sletning af hard-bounces Re-targeting i mails Dynamisk indhold kræver udklippede tilbud for at være interessant 3 strategier Årshjul – jul, påske, sommerferie, skolestart Segmenteret – køn, alder, postnummer, med/uden børn, præference for Netto Adfærd – trigger-baseret udsendelse (tænk Amazon, du har kigget på …)

Udfordringer

Udfordringer – under udarbejdelse Time-to-market Bevidstheden om en brændende platform Motivation, iværksættergejst, team-spirit Synliggørelse af nøgletal Definition af roller/ansvar/mandater i og imellem teams Relevante (smarte) KPI’er på team- og individniveau og en høj overligger Pragmatisk procesmapping Jobbeskrivelser i punktform