Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: 865.000 personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Drømmescenarie – om 2 til 3 år
Advertisements

Minervamodellen MINERVA er et segmenteringsværktøj, der placerer den danske befolkning i 5 segmenter baseret på livsværdier.
Døgninstitutioner i et forvaltningsmæssigt perspektiv
Uddannede færingers tilpasning til arbejdsmarkedet og erfaringer med studieophold i udlandet En spørgeskemaundersøgelse blandt færdiguddannede
PROFIL Mellemlang 994 JBS Undertøj
Brøndby Kommune udfordringer og potentialer
Brugerne på Kommunikationsforum.dk “People influence people. Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend” Mark Zuckerberg,
Vor tids paradoks Klik for næste side  I dag har vi større huse og mindre familier. Mere bekvemmelighed, men mindre tid.
1 Vi skal have et godt tilbud!  En bevægelse, der giver mening og resultater  Hjælpearbejde, der nytter  Personlig udvikling  Et kristent fællesskab.
Forvandl dit liv på 90 dage
Skriftlige opgave kom IT
Produktion og Logistik
Samlet årsrapport for Gårdhaven 2012 SIP-socialpsykiatri
Velfærdens Årsdag September 2013
Biblioteket er ”godt tidsfordriv” til at få tiden til at gå.
Kampagneeffektmåling – 3. måling Fiskebranchen Marts 2012
Online annoncer og bannerreklamer
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Infrastruktur om gasstationer - Partnerskab mellem Fredericia kommune, Tide busser og Bionaturgas Danmark.
Rekruttering af frivillige ledere MBU’s Årsmøde 2007.
Oplevelser i effektiv kvalitet
Sine Vestergaard Johnsby
Produkt ProduktionProfil/Politik People GenbrugelighedSvanemærke Økologi Bæredygtighed Kvalitet Mindre CO 2 Ingen spildevand Minimalt udslip Ingen kemikalierGenbrug.
Kommunikation / it.
BilBasen – Dit Bilmarked
MGM direct mail til nuværende medlemmer september 2010 uge
Hotellets koncept.
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
Leder af Frivilligcenter Aarhus
Kap 10 Målgrupper Kapitel 10.
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Region Midtjyllands tilbud 2013
Nærvær og engagement som brændstof for læring - og hvordan Kulturtjenesten medvirker til at skabe kvalitet og udvikling.
Uddannede færingers tilpasning til arbejdsmarkedet og erfaringer med studieophold i udlandet En spørgeskemaundersøgelse blandt færdiguddannede
Alkoholbehandling: Hvordan med de udsatte? - Set fra Blå Kors Danmark.
Nær Jyllands varme hjerte og skovens blanke å der ligger vores skole og troner stolt som få Gode trygge rammer gi’r plads til liv og leg En sådan skole.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
FINDES FREMTIDENS FRIVILLIGE I FORENINGER?. AGENDA Hvad er problemet med foreningerne i dag? Hvordan skaber vi deltagelsesmuligheder for alle? Hvad kræver.
Livsstilsanalyse i Danmark
Mette, Mathias og Simon.  Jægere (mænd, i alderen 30-60, middelmådig eller høj indkomst, naturmenneske)  Maskinarbejdere (mænd og kvinder i alderen.
Communication Green Public Procurement (GPP) ’Offentlige indkøb for et bedre miljø’ Mette Lise Jensen, Miljøstyrelsen.
Økologiske mejeriprodukter. Intertekstuelle citater fra Ron Underwoods Tremors (1990) David Lynchs Dune (1984) Merian C. Cooper og Ernest B. Schoedsacks.
Sundhedspædagogisk tværfagligt samarbejde
Krible Krable - Formål Inspirere, motivere og understøtte til at:
Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link.
8. Virksomhedens indtjening
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
Supply Chain Nyborg Rudkøbing Supply Chain direktør Henrik Høyrup
Beskæftigelsesrådet Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland _fmdskab_LBR_Ringsted Jobcentrenes samlede placering, resultater i 1. kvartal 2008.
Præsentation Daloon er den moderne forbrugers foretrukne leverandør af etniske conveniencefødevarer.
Ledelse i nyt perspektiv Skandia:investforum, 18.marts Har krisen påvirket de danske ledere og deres måde at være ledere på?
Om begrebet kvalitet Institut for Matematiske Fags undervisningsdage, Sandbjerg, maj 2006 Torben K. Jensen,
Brønderslev Kommune Projekt Samvær.
Ahlmann-Skolens vision Trivsel og læring - i et trygt miljø med gode traditioner og engagerede og anerkendende medarbejdere, elever og forældre. 8 pejlemærker.
TR90 ® Forvandl dit liv p å 90 dage. Mere end en TREDJEDEL af EU's voksne befolkning er nu overv æ gtige EU Situation
Skole- og Kulturforvaltningen Fritidsområdet ”Kommunerne og seniorsporten” i dag – men hvad med i morgen ?
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Portfolioprøve Iværksætter. Erhvervslære Økonomi Erfaring? - Budget fra SMART projekt - Budget fra Hallo-run - Overholde de budgetter der bliver lagt.
Præsentation af de blå Charme, selvtillid og lækkert hår Karrieremennesker Stor likvid beholdning Nyeste nye Jo større og bedre Stor kulturel indsigt.
Forbrugergrupper og behov
Kap Målgrupper Spørgsmål: Hvad er konsument-enheden? Svar: Alle der har teknisk og fysisk mulighed for at bruge produktet.
Livsstilsanalyse i Danmark
Vor tids paradoks Klik for næste side .
Kan du skabe hyggelige rammer for børn og voksne
Juletræet i Snertinge tændes traditionen tro 1. søndag i advent
Workshop Onsdag d. 19. september 2018 Kl
Gladsaxestrategien omfatter også erhvervslivet
Præsentationens transcript:

Kerne målgruppe Forbrugere, som er light/medium users frosne færdigretter (Population DK: 865.000 personer) Overrepræsentation af mænd (54%) Overrepræsentation 12-49 år, specielt persons 20-40 år High andel medium loyalitet – 85% bruger Daloon af og til Kan lide at prøve nye opskrifter Kan lide at prøve nye produkter

Valgkriterier TILBUD

Valgkriterier for kernemålgruppen Hurtigt Gode ingredienser af høj kvalitet Nemt/hurtigt at tilberede Spændende nye blandinger Ikke-traditionelle opskrifter

Daloons forbrugermålgruppe moderne Microruller Snack Ovnruller Blå selvtillid og forbrug Grøn engageret aktivitet Violet stabilitet, tradition og gør-det-selv Rosa tradition, familie og det nære miljø materialistisk Æbleskiver idealistisk Gratin 10 stk. forårsruller Hvidkålsrouletter traditionel

Daloons forbrugermålgruppe Blå segment: har travlt lav prisfølsomhed har selvtillid er karrieremennesker er åben over for nye muligheder er i front med nye ting er mærkevareorienteret er statusorienteret moderne Microruller Snack Ovnruller Blå selvtillid og forbrug Grøn engageret aktivitet Violet stabilitet, tradition og gør-det-selv Rosa tradition, familie og det nære miljø materialistisk Æbleskiver idealistisk Gratin 10 stk. forårsruller Hvidkålsrouletter traditionel