Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afLeif Kjeldsen Redigeret for ca. et år siden
1
1 Vi skal have et godt tilbud! En bevægelse, der giver mening og resultater Hjælpearbejde, der nytter Personlig udvikling Et kristent fællesskab Et netværk Argumenter, der skal ”sælge” et medlemskab Rekruttering af nye medlemmer
2
2 Uvidenhed om bevægelsen Fordomme ”Det lyder spændende, men jeg har ikke tid i øjeblikket….” Lignende organisationer/bevægelser (konkurrence?) ”Tordenskjolds soldater” Manglende lyst til at engagere sig ”Man er sig selv nærmest” Hvad er vi oppe imod?
3
3 Er rammerne i orden? Den nye klub skal have klar profil: Målgruppe, lokaler, foreløbigt mødeprogram osv. Mål: At finde de ”rigtige” personer Få dem inviteret til et møde Være med på prøve Det første skridt
4
4 1. Sæt en massiv PR-kampagne i gang - Udsend pressemeddelelser lokalt og brug alle medier - Udarbejd publikationer/folder eller brug bevægelsens eget - Vær synlig i lokalområdet (plancher, udstillinger osv.) 2. Rekrutteringskredse: - Organisationer, ungdomskorps, foreninger m.v. * Civile KFUM/K, grønne spejdere * FDF/FPF * Medlemmer af KLF, KD * Idrætsforeninger (KFUM/K) * Missionsselskaber Hvervekampagnen Husk også forældrekredsen
5
5 - Kirken * Præster * Menighedsrådsmedlemmer (nærende og tidligere) * Bibelkredse -Institutioner: * Skole-, børnehavebestyrelser * Fritidsklubber - Andre kredse: * Erhvervsgrupper * Arbejdskolleger Hvervekampagnen
6
6 Hvert medlem kommer med x navne Søg i vejviser/telefonbog osv. Så skal der kontaktes Brev med opfølgning Inviter til et åbent møde Personlig kontakt (tag evt. selv kaffen med) Vær ”tilfældigt” der, hvor det potentielle medlem kommer Få en bekendt til at introducere dig for ”den nye” Få sat navne på
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.