DRTV2 webtv Derfor gik Søren Gade Spar 25% på din brugte bil +3000.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Studiekreds 2013 Gruppe 1 Børnepasningsordning Formålet er, at afhjælpe problemer for børnefamilier, hvor begge forældre arbejder med 3-holdsskift. Det.
Advertisements

Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Informationskompetence i praksis
1 NTS - visionen og knasterne…? Science-kommune-konference Horsens den marts 2010 Peter Norrild
Hvordan kommer vi videre? - Et oplæg om at navigere i forandringer
E-Læring Gruppe #3. Definition af E-læring Udgangspunktet med E-læring er, at læringsprocessen bliver individuel og der bliver taget højde for den enkeltes.
1 Pressen og skolelærerne Mediekursus 21. juni 2010.
Vor tids paradoks Klik for næste side  I dag har vi større huse og mindre familier. Mere bekvemmelighed, men mindre tid.
Inklusion af personer med psykosocialt handicap - Det er logik Stig Langvad, Formand for DH 2. oktober 2010.
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Hjemmeside Tirsdag den 5. oktober 2010.
BUS Skanderborg – kursus i PR 2. juni 2010 PR Generelt Palle Andersen, FDF Galten.
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Konkurrenceforhold Kapitel 11
Fremtidens markedsføringsplatform
Byggecentrum Innovation i markedsføringen Middelfart 1. februar 2010.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Mentorordning i Skive.
Formidling - hvor er Danmarks Statistik på vej hen? Dansk Statistisk Forening 21. marts 2006 Leon Østergaard.
Vores ide er at lave en mobilchip
Ledelse af innovative medarbejdere
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
ENERGI- OG MILJØCENTRET VI BESØGTE ENERGI- OG MILJØCENTRET ODENSE.
Gymnasietid Lektielæsning Læringsstile. Lektielæsning Hvad er god lektielæsning? ◦ Man når at lave det, man har planlagt (realistisk planlægning) ◦ Man.
Virksomheder - definition
ALMEN STUDIEFORBEREDELSE AT Hvad er det nu AT er? AT er et samarbejde mellem fag inden for og på tværs af gymnasiets tre faglige hovedområder:
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
1 Kursus i BL: Beboerinformation – medievalg og kanaler oktober 2010 Paul R. Metelmann Havdrupvej 114b, 2720 Vanløse
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Kpartner på AU.
Hvad er målgruppeanalyse
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
INNOVATION. Gruppe 10 Tablets - fordi vi fortjener det!
Vandpolo seminar 18. september Velkommen Formålet med i dag er: –at I alle tænker over, hvordan vi udvikler dansk vandpolo I den rigtige retning.
Hotel Nyborg Strand, 24. april 2012
Det gode selvevalueringsforløb Oplæg i Committed Netværket 2006 Torsdag den 12. oktober Hvilke overvejelser bør man gøres sig før man begynder?
Fra kontrol til sparring Jesper Hansen Jammerbugt Kommune.
Pædagogik & kompetenceudvikling i SPIDO-forløbene Knud Erik Jensen, konsulent og underviser på SPIDO
Omsorg for patienter i det endoskopiske afsnit. Styrer driften?  Stort flow af patienter  Korte kontakter  Øget instrumentel / teknologisk sygepleje.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Tablets og sprogstimulering af især tosprogede børn ved
„Gå til H&M og køb et par bukser"
Forbedringsprojekt om målinger - SCKK 2004 Måleovervejelser Overvejelser inden I beslutter jer for en måletype Præsentation af hovedmåletyper Oplæg til.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Den koordinerede ungeindsats
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Med LADEGAARD Nordic A/S
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
Afklaringsproces for Dansk Vandrelaug. Det digitale DVL VISION Dansk Vandrelaug skal formidle natur, fællesskab og vandreture i et moderne digitalt setup.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Den populærvidenskabelige artikel
Generalforsamling ASNET generalforsamling 12. marts 2009.
B2B Vestsjælland Elevatortalen Elevator pitch eller elevatortalen.
Den populærvidenskabelige artikel
Konkurrenceforhold afsætning.
Vor tids paradoks Klik for næste side .
Virksomhedssamarbejde
Genbrug til Syd er… træning
Link til video:
Det kan ramme os alle Alle kan blive ramt af hacking, også dig.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Den gode tone Lse.
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A

Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Humanistisk Entrepreneurship 3 Forretningsmodellens mønstre A
Præsentationens transcript:

DRTV2 webtv

Derfor gik Søren Gade Spar 25% på din brugte bil +3000

 Masser af isenkram  Bulder og brag (godt tv)  Adgang  Viden  Mange potentielle brugere.

 Masser af udstyr  Egnet til tv mediet  Adgang  Viden  Mange potentielle kunder Svagheder  Stor fokus fra medierne  Dyrt at lave  Ingen troværdighed  Stift militært system  Ingen naturlig tilgang af kunder.

 Gode ressourcer  Adgang til viden  Naturligt flow af kunder  Medietræning  Mulighed for dialog.

 Gode ressourcer  Adgang til viden  Naturligt flow af kunder  Medietræning  Mulighed for dialog. Svagheder  Uklart formål  Lav troværdighed  Bred kundeprofil  Dyrt setup  Risiko for nøl.

 I har adgang til viden, eksperter og svar  I kan planlægge jer til gode indslag  I har en levende ungdomskultur hos jer  Jeres brugere er på nettet. Jeres svagheder  Jeres stof er sjældent enkelt og konkret  Der er langt mellem de visuelle indslag  Der er mange forskellige målgrupper  I har ingen naturlig tilgang af kunder.

Jacob Fenger