Værdi gennem intelligente beslutninger. SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Advertisements

Virtuel medarbejder eller konsulent
Introduktion til eBusiness
Præsentation på M3UG 2011.
Samspil med den offentlige sektor er afgørende
Hvorfor skal vi bruge så mange penge på dialog? zKunderne er ikke ”loyale”, og med internettet vil flere ”shoppe rundt” i endnu højere grad zMen vi kan.
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
Effektive procedurer med integrerede webservices Applikationer til Office - Smart Clients Case: Digitalt Forvaltningstjek hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
CAP Møde i myndighedsforum
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
Skabelon til strategisk plan
Implementering af it-system
Hvor mange EPJ-systemer skal Danmark have? Kan SOA fx levere varen? Hvem skal bestemme standarden? Søren Lauesen IT-Universitetet i København
Forretningsudvikling med IT
E-commerce hos Bon’A Parte
Udvikling og styring af en virksomhed
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
Krav til funktionalitet i fremtidens flådestyringssystem
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
SummaSummarum Stones Software A/S.
ERP-systemet Al Dente.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
WorldIQ A/S - Technology Briefing
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Konceptualisering af forretningsmodellen
Analyse af om virksomheden har optimale arbejdsgange indenfor:  Telefoni  Markedsføring  Politikker  Værdikæde  Fakturering Mulige opgaver til de.
Disposition Hvad er et ERP system Hvem er Oracle Hvordan virker Oracle
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Struktur og processer I alle studier af innovationssucceser og fiaskoer er det konstateret, at de største årsager til manglende succes er: 1.Manglende.
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
Kristian F. Thomsen infrastructure specialist i edgemo Claus Egeberg-Gjelstrup infrastructure specialist i edgemo
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
Seminar Nyborg Strand 3. maj 2011 Nortec System A/S Seminar Nyborg Strand 24. april 2012.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Christian Cletus Bjørn Eilertsen Microsoft CRM Strategy Briefing, 12. maj 2005.
BlueDoc 2.0 (C) 2003 TMA Components Web-integreret Intranet søgemaskine.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Dokumentation af opgaver
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
Udviklingspartnere. Kortforsyningsbrugere Kunder Over 100 kommuner Samtlige amter Ca. 50 landinspektørfirmaer Miljøministeriet Vejdirektoratet (
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Styr på ressourcer og projekter Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
 Aarhus Universitet Workshop med hovedområderne.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Med LADEGAARD Nordic A/S
IT i DGI – DGI i IT Møde med direktionen marts 2014 Ole B. Poulsen IT i DGI 2014 Direktionsmøde den 12. marts 2014 Bilag 6.1.
Avis elbil plug and play Avis gør det nemt og billigt at være miljørigtig.
Effektiv vækst - Workshop
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
ERP og BPR.
Customer relationship management CRM
Sælg et produkt eller en tjeneste
ERP og BPR.
Præsentation af forretningsplan
Customer relationship management CRM
Mobile løsninger til salg, service og flådeoptimering.
Post Danmark eKommunikation – Post-let
DENNE SLIDE SLETTES – GOD ARBEJDSLYST!
Præsentationens transcript:

Værdi gennem intelligente beslutninger

SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer ERP-systemer - & kalender systemer Office værktøjer …... Finans løsnings modul Kundetilfredsheds modul Business Intelligence modul Vi tror på let anvendelige CRM løsninger der giver værdi fra første dag! IntelliGlobe er en integreret CRM løsning, der sikrer et 360 graders billede af al kundekontakt Løsningen understøtter: •Salgsprocessen •Kundeservice og relationsstyring •Marketing •Ledelsesinformation IntelliGlobe adskiller sig fra andre CRM løsninger ved at skabe kundeoverblikket og lette arbejdsgange allerede fra dag et! Det er vores filosofi at virksomheden skal vokse med opgaven og med tiden høste flere og flere fordele med CRM gennem systemet IntelliGlobe er yderst fleksibelt og nemt at integrere med ERP og andre systemer

Salg Marketing Kunde Service Kundeservice - Det totale kundeoverblik Single-point kundeoverblik •Nøgle data på kunde •Kunde input •Korrespondance ( , breve, telefonopkald, møder, osv.) •Møder og aktiviteter •Noter og observationer •Kontrakter •Klager •Kampagnerespons •Osv. Kunde vidensdeling Kunde kontakthistorik Kundetilfredshed og nøgletal Optimal kunderelationsopbygning og key account håndtering

Salg Marketing Kunde Service Salg – Effektivt salgsstøtte og administration Total salgsadministration •Håndtering af salg gennem salgsproces og single sales objectives (SSO) •Workflow til styring af single sales objectives •Overblik over salgstragt •Overblik over pipeline og aktiviteter •Osv. Integration med og kalendersystem Effektiv pipeline management Effektiv støtte til salgs- og kundeansvarlige Effektiv salgsstøtte og administration

Salg Marketing Kunde Service Marketing – Effektiv og letanvendelig kampagnehåndtering Kampagneoprettelse, udførelse og opfølgning Segmentering og krydsudvælgelse af emner og brevkampagner Kampagnerespons håndtering Workflow for kampagneopfølgning Dokumentarkiv der sikrer ensartet kommunikation og versionsstyring af markedsmateriale og prislister Effektiv dialog med markedet og forretningsskabende opfølgning

Salg Marketing Kunde Service Ledelsesinformation – Fingeren på pulsen der hvor slaget slås Forecast og overblik over fremtidigt slag Analyser af vundet og tabt salg •Efter kundeansvarlig •Konkurrenter •Produktgruppe •Dato •Osv. Analyser af pipeline fordelingen i salgstragten Opfølgning og statusrapporter Input til budgetter og afrapportering Værdifuld beslutnings- støttende information

SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer ERP-systemer - & kalender systemer Office værktøjer …... Finans løsnings modul Kundetilfredsheds modul Business Intelligence modul Ingen nye systemer – brug det du er vant til... Bruger de værktøjer der anvendes i dag og er bedst til de forskellige funktioner •Tekstbehandling i Word •Dataanalyse i Excel •Kalender og i Notes •Osv. Intranetløsning baseret på Lotus Domino. Derfor fleksibelt, skalerbar og nemt at integrere til •ERP systemer •Produktionssystemer •Web-applikationer •Osv. IntelliGlobe tilføjer således ekstra værdi til de eksisterende systemer gennem dataoverblik og datadeling IntelliGlobe er parameteropsat, hvorfor vedligeholdelse er nem

SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer ERP-systemer - & kalender systemer Office værktøjer …... Finans løsnings modul Kundetilfredsheds modul Business Intelligence modul Add-on moduler – voks med opgaven og opnå konkurrencemæssige fordele IntelliGlobe Finance Solution – styrk dine kunderelationer gennem yderligere overblik over salg og finansielle tal på den enkelte kunde IntelliGlobe Customer Satisfaction Solution - styrk dine kunderelationer ved løbende monitorering af tilfredshed IntelliGlobe Business Intelligence – beslutningsstøttende værktøjer der giver dig dynamiske og mere realistiske budgetter og forecasts IntelliGlobe Customer Service Point – Specielt designet interface til kundecentre...

Tag ikke vores ord for gode varer – vore kunder er vores bedste reklamesøjle! IntelliGlobe er en gennemprøvet og testet løsning, der har været på markedet i godt 5 år Løsningen benyttes i dag med stor tilfredshed og succes af en række virksomheder ”IntelliGlobe has helped us to accumulate valuable information, structure it, and share it in a collaborative manner” Copenhagen Capacity ”IntelliGlobe is a good CRM-tool that serves our needs” Somfy ”Kvalitet og service er begreber, som vi prioriterer at kunne levere vore kunder. IntelliGlobe har netop hjulpet os med at nå disse mål” PMB Vogel

Simpelt og let anvendeligt uden kompromittering med funktionaliteten Omfattende og funktionelle værktøjer til at støtte salg, service og marketing Gennemprøvet og bevist effektiv funktionalitet (5 år på markedet) Fleksibel og nem at tilpasse gennem administrationsmodul Nemt at integrere med ERP og andre systemer Fuldt integreret med Microsoft Office produkter Skalerbart og integration med web-, PDA og mobil applikationer Hurtigt at implementere Meget konkurrencedygtig på pris Høj ROI Fordelene ved IntelliGlobe CRM opsummeret

Det skal være os en fornøjelse... At fremvise løsningen, så De selv kan stifte bekendtskab med IntelliGlobe