Illustrationer til undervisningsbrug

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Illustration fra Kort om kræft figur 3.1.
Advertisements

Projekt: <indsæt projektnavn>
Roskilde Handelsskoles APV-procedure
Elevplaner på Skolen på Herredsåsen
Djursland Landboforening
Illustrationer til undervisningsbrug
Cuneco – en del af bips.
Illustrationer til undervisningsbrug
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Illustrationer til undervisningsbrug
Illustrationer til undervisningsbrug
POLITIK LEDELSESSYSTEM
Illustrationer til undervisningsbrug
Illustrationer til undervisningsbrug
1 Vil du se detaljer om en fuldmagt, du har fået? Hvis du som medarbejder har fået en fuldmagt af en borger, betyder det, at du kan handle på vegne af.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Samarbejde, Læring og Projektstyring
Illustrationer til undervisningsbrug
Akademiuddannelsen i Ledelse Modul 2 Lederskab
planlægnings- og styringsmodel og afsnit i bogen
1 Mikkelsen & Riis Projektmodel C PROJEKTMETODIK Illustrationer til undervisningsbrug Dette sæt indeholder udvalgte illustrationer fra Grundbog i Projektledelse.
Illustrationer til undervisningsbrug
Illustrationer til undervisningsbrug
Proces overblik med SIPOC modellen
Illustrationer til undervisningsbrug
planlægnings- og styringsmodel og afsnit i bogen
Illustrationer til undervisningsbrug
Illustrationer til undervisningsbrug
Dagens gang Sidste uges opgaver Design af grænseflader
1 Mikkelsen & Riis Projektmodel C PROJEKTMETODIK Illustrationer til undervisningsbrug Dette sæt indeholder udvalgte illustrationer fra Grundbog i Projektledelse.
1 Mikkelsen & Riis Projektmodel C PROJEKTMETODIK Illustrationer til undervisningsbrug Dette sæt indeholder udvalgte illustrationer fra Grundbog i Projektledelse.
Illustration fra Bogen om kræft figur 5.1.
Projektstyring dag 2.
Elevplaner forældreinformation. - at styrke grundlaget for undervisningens planlægning og tilrettelæggelse - at styrke den løbende evaluering af elevens.
Illustrationer til undervisningsbrug
Selandia CEU, Mercantec, Aalborg Tech i samarbejde med Aalborg Handelsskole, EUC Vest, EUC Syd, IBC, Tietgenskolen, EUC Sjælland, ZBC, Køge Handelsskole,
Risikoanalyse (case 2) Hvorfor risikoanalyse
Grænseløs læring Virtuelle valgfag. Hvem deltager? Undervisere og elever på valgfag i to uddannelser: Pædagogisk assistent (PAU) Social- og sundhedshjælper.
Illustration fra Bogen om kræft figur 6.1.
Illustration fra Bogen om kræft figur 3.1.a Figur 3.1. Første del. Kapitel om Kræft i Danmark.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft Figur 5.1. Kapitel 5 – Rygning.
Årsberetning 2012 Skolebestyrelsen Bavnehøjskolen Årsberetning 2011 Skolebestyrelsen Bavnehøjskolen, Trine Persson.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Illustration fra Bogen om kræft figur 8.1.
PROJEKTSTYRING Trine, Louise & Kristine. DEN INTERAKTIVE PROJEKTSTYRINGSMODEL MålsætningVurderingRegulering ”Projektstyring er en resultatorienteret adfærd,
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.) Steen Thorborg (red.) Hans Reitzels Forlag, 2013.
Status på det indledende udvalgsarbejde
Evaluering.
Handleplan.
Idegrundlag og målsætninger
BYGNINGSKONTRUKTØR THE MAN ON THE MOON
Juridiske Organisation Byggemodningen (Funktionsprincip)
Præ-projekt Planlægning Afslutning
©Projektstyring – Projektledelse i praksis (2.udg.)
Figur 1.1 Processor i projektarbejde
WBS for JB Plastics Level 1 Level 2 Level 3 JB Plastics design og
For Driftsafdelingen, Hospitalsenheden Vest
IT for begyndere PC’ens opbygning.
Titellayout Undertitel.
Håndbog: Vintertjeneste på cykelstier Opgavebeskrivelse i overskrifter
DiKon – MOLIO Konference 2017
Illustration fra Bogen om kræft figur 9.1.
Titellayout Undertitel.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Titellayout Undertitel.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Titellayout Undertitel.
Titellayout Undertitel.
Illustration fra Bogen om kræft figur 10.1.
Præsentationens transcript:

Illustrationer til undervisningsbrug Dette sæt indeholder udvalgte illustrationer fra Grundbog i Projektledelse og Projektstyring med enkle midler. Sættet må anvendes af undervisere i projektledelse, med kildeangivelse.

Milepælsplanlægning

Milepæle En tilstand, et resultat, en begivenhed, k r i v l a f m p n = t L o d g , u Milepæle En tilstand, et resultat, en begivenhed, som kan konstateres entydigt

Planlægning af arbejdsforløb. Trin 1 Tid M M M M Milepæl

Planlægning af arbejdsforløb. Trin 2 Tid M I O F U M I O F U M I O F U M I O F U Fastlåst Input Output Udfordringer/opmærksomhedsområder

Planlægning af arbejdsforløb. Trin 3 Tid HAL HAL M I O F U FD HAL HAL M I O F U FD HAL M I O F U HAL HAL FD M I O F U HAL FD HAL HAL K Hovedaktivitet og leder K Fagdisciplin i kernegruppen Kunde/bruger Leverandør L

Planlægning af arbejdsforløb. Trin 4 Tid M I O F U FD K L HAL HAM Medvirker ved beslutning Medvirker i hovedaktivitet

Planlægning af arbejdsforløb. Trin 5 og 6 Tid M I O F U FD K L HAL HAM Metode Opmærksomhedsområder Samarbejde