Dagli’Brugsen Bårdesø

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
100 års fødselsdag Maj 2011.
Advertisements

Kend din hverdagskemi Evaluering af oplysningskampagne for Miljøstyrelsen 2013.
Julehilsen fra Skærbæk 2013 Arthur Rubinstein spiller Chopins vals op 42 i As dur - undertiden betegnet 2/4 valsen.
Er det ikke noget i klassen?
TV- og filmreklamer.
Innovation Camp 2013.
Mette, Sofia, Peter & Nichlas
Læreplaner Der skal i alle dagtilbud udarbejdes en pædagogisk læreplan som skal give rum for leg, læring og udvikling. Den pædagogiske læreplan beskriver.
Konkurrentreaktioner
Tlf Langagervej Aalborg Ø nordjyskesalg.dk... Målgrupper i vækst De unge De sunde Plus 50 og seniorer Dorthe Noe november.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Online annoncer og bannerreklamer
Anno Agenda • Hvem er vi? • Mål og strategier • Tiltag • Bedømmer kursus • FunSkate ansvarlig • Håb og drømme.
Er du én af de ca efterskoleelever, der i år skal have forlænget sit efterskoleophold med en ekstra uge??....
Del 1 (ca – 20.00)  Nye produkter  Bestilling i dag -10% Pause – kaffe – Bestilling Del 2 (ca. kl – 21.20)  Top-salgs-produkter ved LR.
HHX – HANDELSGYMNASIET IKAST
FØDEVAREANPRISNINGER
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
5. November 2013, Kulturstaldene, Forsamlingshuset, Halmtorvet
Turen går til Indien Engelsk, religion, historie og idræt 3.G, uge 41.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej igen. Jeg har været til min første fødselsdag hos min nye faster Lene. Her er lidt billeder fra festen.
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Lystrup Liv i Lystrup. Glem aldrig køkkenbordets perspektiv Mennesker kan ikke undvære fællesskaber Motion er et dagligt behov Børn kommer først Convinience.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
IT- og Telestyrelsens konkurrencemarginmodel (1) Hvorfor en konkurrencemarginmodel? Marked 4 og 5-undersøgelser: faldende detailpriser => øget risiko for.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
Copyright NetBooster 2013 Detailhandlens digitale muligheder.
1 Den græske tragedie og Euroen Claus Vastrup, Institut for Økonomi, Aarhus Universitet 2. Juni 2010.
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Social- og sundhedshjælper retning
Hedegårdenes Skole 2009 / Værdidebat. Værdidebat - synlighed og handling.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Sekretær Introduktion til arbejdet som klubsekretær Sekretær1.
1 Værdidebat - synlighed og handling Værdidebat Globalisering Medborgerskab Bæredygtighed Pædagogisk udvikling.
Videoredigering Filmen skal være færdig den 17. oktober klokken Du er velkommen til at lave noget den mellemliggende periode. Alle filmene bliver.
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Finanskrisen, der blev til en økonomisk krise
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Sebastian Mikkelsen og Simon Hindkær 1.Øma Afsætning KONKURRENTREAKTIONER.
Kommunikationsnetværk Markedsføringskonference 3. maj 2012.
En Bæredygtighed Fremtid mobiltelefonen
Folk der søger inspiration og udvalg til hjemmet, haven og kæledyr tænker først Plantorama – også på nettet. Udpakning af visionen Folk… Plantorama er.
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Kommunikations opgave klasse 1,5 Gruppe 1 Katrine Jeanette Casper Mikkel Kristian.
Sådan bestiller du mad hos Bagelsringen. Gå til denne hjemmeside.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
Kap 21 Lovgivning Kapitel 21. Kap 21 6 vigtige love om aftaler og handel Købeloven (kap. 6) Aftaleloven Dørsalgsloven Markedsføringsloven Lukkeloven Loven.
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.
Sagsrapporter Der er kommet 6 nye rapporter til de institutioner der anvender Sags og Ressource modulerne Navision Stat Sagsmærke med sager - ressource.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Koncepter og butikskæder
Portfolio eksamen Mit event bureau
Fakta og muligheder….
Supply Chain management SCM
Kompetence-, færdigheds- og vidensmål
Det er dyrt at være fattig
Erhvervsøkonomisk seminar (10 ECTS) Efterår 2017
Ordbank på Islandsk og dansk – Højtider (Kul og kridt)
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Eksperimentende billedarbejde
Fester og invitationer…
Siderne skifter automatisk
Overordnet fokus forløbet
Præsentationens transcript:

Dagli’Brugsen Bårdesø Projekt ”Bårdesø LÆKKERIER” - gavekurve/gavepakker Reklame fremstød for Nordfynske produkter Fokus på Dagli’Brugsen Bårdesø - andet end dagligvarer Afslutnings projekt Nymesterlære af Helle Sand 15.maj 2013

Samfundsmæssige aspekter Finanskrisens betydning for Danmark Finanskrisens betydning for Dagli’Brugsen Bårdesø Forbruger adfærd i forbindelse med Finans krisen Købsvaner og konkurrence Nethandel Afslutnings projekt Nymesterlære af Helle Sand 15.maj 2013

Dagli’Brugsen Bårdesø - hjemmeside! www.baardesoebrugs.dk Domæne - www.bårdesøbrugs.dk. Dagli’Brugsens fremtid? Net butik med bestilling: gavekurve, gavepakker (højtider, fødselsdage, jubilæer m.m.) bagerbrød og kager (sommerperioden & fest) færdige middagsretter (hverdag & fest) Vin (fest) Samarbejde med SuperBrugsen Søndersø Afslutnings projekt Nymesterlære af Helle Sand 15.maj 2013