Game maker.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Advertisements

Hvor klog er du?? Her er 4 spørgsmål.
En lille vejledning til ændring af skærmens udseende.
Myastenia gravis.
Sådan laver Du et POWER POINT program.
Den lille Mads.
Hej. Jeg hedder Ronja, og jeg har fået en gynge i julegave.
At Dividere.
"Ting er ikke altid det, de synes at være."
Lav design med ord, billeder og meget andet...
Mini-PC-kørekort – Modul 6
Amalie og bedstefar bygger legehus
Lavet i Visual Basic.NET. Opret en nyt projekt Vi oprettede et Windows Forms Application projekt.
Kurver Hvorfor og hvordan?.
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
Har du nogen sinde tænkt over hvad dine kæledyr laver, når du er på arbejde?
Hva’ ska’ du med en telefon og et nummer når du ikke tør brug det.!
Game Maker 7. Sådan ser Game Maker ud når det startes op.
Forsiden 1.Denne knap bruges når du vil taste dagens resultater ind. 2.Denne knap skal kun bruges hvis du allerede har gemt data og du finder ud af at.
Forskellige traditioner
Velkommen til Jeopardy: Trafiksikkerhed i Øjenhøjde
Livets Ord Livets Ord December 2011 December 2011.
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Spejder weekend d Hjemme på Hulvejen.
Danmarks landskab På kort og billeder - En powerpoint-øvelse
MG Production Den 75-årige Stig besøger sin læge for at få sin sperm undersøgt !
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
The Sims2 Double Deluxe + Sims 2 Pets
Året var 1987, i en lille by med navn Sussex, blev et lille hus totalt til intetgjort. Alt blev kastet ud, inkluderet en lille brun bamse... Den blev.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Lyd-ikonet er forsvundet
Nissen på tur På loftet sidder nissen med sin julegrød,
Jacob Vinther Agberre - Muddi Mouneimne - Shatin Nguyen
Den lille forskel - der gør så stor forskel Kære familie og venner Selvom I alle kender til Daniels diagnose, så ved vi at det kan være svært helt at forstå.
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Amy følte sig ikke rask, da hun gik i skole
For at finde ejeren af en matrikkel går vi til:
Fodbolddrengene. Her kommer Jes løbende hen til John, fordi de har aftalt at spille fodbold. Hej John. Undskyld, jeg kom for sent. Det gør ikke noget.
GP 4, 19/ Grundlæggende programmering Efterår 2001 Forelæsning 4 onsdag 19/ kl. 9:15 – 12:00.
 Det jeg har gjort er, at jeg har lavet en tast der starter det hele (mellemrum), derefter har jeg sat nogle lyde ind, og fået dem til at gentage sig.
Facebook Ung i Grenå.
Lav en lydfortælling på computeren Find programmet Her kommer en kort i, hvordan du åbner Lydlab, og hvordan du arbejder med de mest elementære dele.
Mit første spil Extreme Racing. Som det første, da jeg havde fået ideen til at lave et bilspil, lavede jeg bilen Jeg startede med at lave en rød kasse.
Lydighed v33 Men søg først Guds rige og hans retfærdighed, så skal alt det andet gives jer i tilgift. (Matt 6,33)
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Tiden går og det er snart længe siden at jeg kom til mine to-benede i Herlev. Jeg vokser og vokser, og lysten.
RUL Grønlænderrulninger. Næsten alle kajakroere ønsker at beherske et rul, men det er ikke alle det lykkes for. Et tilbagevendende problem er ”hoftevrikket”.
Niels Pein Regelopdateringsseminar 2008.
Udskiftning af password på tablet. Åben programmet KONE business channel Hvis du ikke har linket på skærmen, åben en browser og skriv Ssl.kone.com.
Du ønskes en rigtig glædelig jul
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 3 konturer der spilles: op, ned og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand. Melodisk.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
I det følgende er der 20 spørgsmål, hvor du skal afgøre hvilken af 2 konturer der spilles: op-ned, ned-op og ligeud. Alle spørgsmålene har stor afstand.
Elever med særlige behov Lidt om allerede installerede hjælpe programmer i windows vista.
Brugergrænseflade Afprøvning af program. Sådan bruger du programmet Programmet er bare en demo og er ikke funktionsdygtigt. Dog kan du trykke på de forskellige.
Lion CMS Introduktion Sådan bruger du systemet. Trin 1 Tryk på login knappen Skriv dit brugernavn Skriv dit password Tryk på OK (Login) knappen Du er.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Oprettelse af tabeller (Access, del 2)
GP 4, 27/ Grundlæggende programmering Forår 2002 Forelæsning 4 onsdag 27/ kl. 9:15 – 12:00.
Futureavenue Fremtidens by.
Kommunikation Hvad er det og hvordan udvikler vi bedst muligt sproget sammen med vores børn? Hej jeg hedder Mette og er dagtilbuddets sprogvejleder, jeg.
Formularer (Access, del 3). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller Vi.
Pythagoras.
Regionalt d.13.juni Biblioteket flytter mennesker er et projekt som kombinere følgende ting: motion, at være social og teknologi. Det gøres i dette tilfælde.
Brain breaks.
Mini-PC-kørekort – Modul 6
DIT NAVN DIN UDDANNELSE (husk både kandidat og bachelor, hvis de er forskellige) og KONTAKTOPLYSNINGER Baggrund Kort beskrivelse af hvilket problem, specialet.
Præsentationens transcript:

Game maker

Først en baggrund

Starten på styringen Styringen består af, når man trykker højre-knappen ned, så bevæger den sig til højre uendeligt langt. Det er det vi har gjort med højre-, venstre-, op- og nedknappen, og så kan man styre sin figur

Første bane - Prototype Første bane består (lige nu) bare af en masse ”klodser” som virker som vægge

Nu har vi et mål Nu har vi lavet et mål. Når man går ind i målet, skifter spillet til næste bane.

Bane 2 Dette er starten af bane 2. Lige nu er der kun vores figur, et mål, og selve banen.

Nu laver vi fjenden Nu vil vi til at lave en fjende. Vi laver ham så han hele tiden bevæger sig nedad, indtil han støder ind i en mur. Vi har dog også lavet en ”blød” mur, som kun spøgelset kan komme igennem, så at han kan nå helt ned til bunden af banen.

Ændring af styring Nu ændrer vi lidt på styringen. Hvis man slap knappen før havde traktoren bare fortsat, men nu stopper han. Det vi havde før var alt for svært at styre, især på baner med meget llidt plads.

Bane 3 Nu har vi lavet bane 3, hvor der bare er en masse klodser over det hele, og også en masse spøgelser.

Nu har vi navngivet alle vores dele Nu har vi givet vores figurer nogle ordentlige navne. Når alle sammen hedder Sprite 1-7 er det lidt svært at finde ud af, hvem der er hvem.

Fjerde bane – nu med fælde Der er lidt labyrint over det, og nu er der en skjult fælde.

Nu har vi bane 5. Vi har ikke lavet en baggrund, men måske kommer det. Det er den sværeste bane vi har i spillet, og indtil videre er der ingen der har klaret den. Er der nogen der tør prøve???