Find den rigtige journalist

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af emne 2.
Advertisements

Mellemtrin EMU.
Brug af tablets på Højdevangens skole Skoletjenesten 5 marts 2013.
Kommentarer til kommunikationsstrategier og oplæg til debat
”Markedsføring og pressetræning”
Goddag, det er TV-Avisen Almene Boligdage, lørdag den 3. september 2011 Presse- og informationsafdelingen BL – Danmarks Almene Boliger.
Danida Verdensbilledlegat film – film – film
Sådan strukturerer du en pressemeddelelse
Sådan strukturerer du en pressemeddelelse
Sprog/billeder på Internettet
Kommunikationsstrategi - et strategisk ledelsesværktøj
Interessenter og interessentanalyse
Elektroniske medier Hvordan anvendes elektroniske medier til at styrke kommunikationen mellem forældrene og skolen? Ordrup skolebestyrelses debatforslag.
Kildekritik – kort fortalt
Kommunikation i samarbejdet mellem Mentor og Mentee
Engelbert H – og den sidste chance
Introduktion til Medier og Kommunikation //
Boligsocial årskonference 2012 Bag om nyhederne, 1. oktober 2012 Troels Mylenberg Ansv. chefred. Fyns Amts Avis.
1 Beboerkommunikation BL: Mål og Budskaber Paul R. Metelmann.
Almen sTudieforberedelse - AT
ALMEN STUDIEFORBEREDELSE AT Hvad er det nu AT er? AT er et samarbejde mellem fag inden for og på tværs af gymnasiets tre faglige hovedområder:
Do Artifacts have Politics?. Hvor arrangementet eller designet af et artefakt, har en politisk påvirkning på samfundet. Hvor Artefaktet bogstaveligt talt.
Weekendkonference i 2. kreds LO-skolen, lørdag og søndag den 29. – 30. januar 2011 Presse- og informationsafdelingen Boligselskabernes Landsforening.
Formidlingsdelen Formidling og metode.
Blogging i Patent- og Varemærkestyrelsen Ana Petrina og Anders Due Bedst på nettet, 20. november 2007.
Tema- og netværksmøde i Socialøkonomisk Netværk: "Kommunikation – markedsføring og pressehåndtering" 23.4 kl
Kommunikation Intern kommunikation
Struer Kommunes Skolebiblioteker
Den gode historie Sådan finder vi på 24timer dagens historier ”Dét er en god historie!” Emma Gad for kommunikationsfolk.
Præsentation af presseteamet Lille og effektivt team Joachim, Nanna og Louise (løntilskud). Efter sommer en praktikant fra Journalisthøjskolen. Timing.
Kommunikation og Regelforenkling DI's erfaringer fra arbejdet med forenkling af administrative byrder.
Profilfag Julemarked Alle er på padlet i gruppen og har materialet fra sidste gang Alles padlet skal I dag kl indeholde: 1. Det der mangler fra.
Hvis relationer er svaret… Hvorfor så relationer? Hvordan fokuseres på relationer? BCK 2015 Paneldebat 5. februar 2015.
Kommunalreformens kommunikationsmæssige udfordringer.
Styrket international presseindsats i forhold til dansk kunst og kultur.
Indhold og nyheder på borger.dk maj 2009 Kommunikationsmedarbejder Christer Bøgh Andersen
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
Det hele startede med….. Ansættelse som midlertidig leder i en afdeling midt i forandring, forvirring og frustration pga. store organisatoriske omlægninger.
Krisekommunikation når mediestormen raser. Titel HINDBÆR.
SAB’s nye hjemmeside. Målgrupper Hjemmesiden skal først og fremmest kommunikere til: Afdelingsbestyrelser Beboere Men hjemmesiden skal også kunne bruges.
Sproglig teori og metode (II) Fællesfag: BA i 2 fremmedsprog BA i 1 fremmedsprog, IT og kommunikation.
Sådan kommer du i spalterne Lidt om os ● Fyens Stiftstidende, Middelfart: Seks uddannede journalister, én journalistpraktikant. ● Leverer stof til ugeavisen.
Få det bedste ud af pressen - op til og under de Paralympiske Lege - Lær at lokke medierne - Lær at give det lækre budskab.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
SKRIVEFAGET Modul 1: Skriveproces og struktur Lektion 1: Fase 1: Idéudvikling og fokus.
Skab dit eget kommunikationsværktøj. Dette er et værktøj til dig, som vil Have orden i og styr på din kommunikation Være mere effektiv i brugen af dine.
Gode råd når du er på - op til og under PL. Agenda Pressearbejde op til PL: - Hvordan udnytter vi sammen vinduet op til PL? Pressearbejde under PL: -
Pressestrategi Lav en kort og kontant strategi for jeres pressearbejde: Hvad vil I kommunikere (skolens hovedfortælling / mission) Brug strategien som.
Kommunikation og sammenhængskraft i MED-systemet Få jeres budskaber ud.
Fornavn Efternavn Din titel. Agenda Punkt 1 Punkt 2 Og et tredje.
Markedsføring via sociale medier FORUNDERSØGELSE.
SPOR 3: STRATEGISK BRUG AF SOCIALE MEDIER Joakim contentmarketing.dk.
Internet = information plus en masse andet ! Men nogle steder er en ”lukket fest” som kræver login ! Søren Noah © 2016.
Din kreative online praksis! – del 2
Skriv til nettet November
Påklædning kommende bestyrelsesmedlemmer Generel del
Din kreative online praksis!
Hvad er nyhedskriterier?
Bestyrelsesundersøgelse 2016
Når PR giver gevinst på bundlinjen
Projektbeskrivelse: Udarbejdet i af
Bestyrelsesundersøgelse 2016
DTHS Synsfaglige Netværksdage 2017
Fake news, research og kildekritik
Centralforeningen for Stampersonel
Helt tomt regneark.
Radiokommunikation Aktiv lytning – 2 ark m/figurer
Formålet med kommunikationsstrategien
Campus Vejle: 125 års Jubilæum
Klubkommunikation – samspil mellem hjemmeside, SoMe og lokale medier
Præsentationens transcript:

Find den rigtige journalist Styrk din kommunikatoin Find den rigtige journalist Hvor skal man starte, og hvem skal man kontakte, når man gerne vil have sin brandvarme historie i medierne?

Lav en liste over relevante journalister Styrk din kommunikation – Find den rigtige journalist Lav en liste over relevante journalister Hvad er målgruppen for mine budskaber Hvilke medier rammer min målgruppe Hvilke journalister skriver om emnet på netop det medie Hvilke kundegrupper, interessenter eller investorer vil du kommunikere til? Hvilke medier læser/hører/ser din målgruppe? Find kontaktinfo på de journalister der oftest/senest har skrevet om emnet