Skal hun sige til Emma, at hun bliver ked af det

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Uge 2-6 Senmoderne ungdomslitteratur.
Advertisements

Værktøj 3: Personlige og kollektive strategier Vi forebygger stress sammen.
1 Løsningsfokuseret tilgang Fremtidens mål Fortidens successer.
Skriv den gode tekst ”Det er ikke sin mor, man skriver til. Hvis læserens opmærksomhed ikke bliver fanget i de første fem linjer, når han aldrig den sjette.”
Skriv en kommunikationskontrakt. Kontraktformuleringens faser Alles ansvar Skab motivation for kontrakten. Afstem forventningerne hos medarbejderne Hvad.
MOTIVATION OG VEDVARENDE VANER. HVORFOR GØR VI IKKE DET VI ”BURDE” GØRE?
Hvordan laver jeg en pude efter mit hoved? Følg denne enkle vejledning, så er du godt på vej.
Hvem er jeg? Indlægsholderen præsenterer sig selv og kører bordet rundt.
Amanda, Jimmie, Sebastian
Fordybelse i et projekt
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
BOG: DEN LILLE GULE PIGE
“Thi Kristi kærlighed tvinger os” (2 Kor 5, 14).
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
E-learning om ballonprojektet
Det er nemmere end du tror
Modul 1 Rød løber (C).
En understøttende ide til fysikundervisningen..
SKRIV TITEL HER Skriv emnet her.
Målet med at give nogle elever en transitmentor
Gør dig parat til at stemme
Motorvejs beskæftigelse
Det gode møde i folkeskolen
...Slap af... HJGHK. Hvis du er rigtig træt af af den daglige stress som du skal til at gå igennem..
Gør dig parat til at stemme
Genbrug til Syd er… træning
Stop! Vigtig meddelelse!
Trivsel og værdier - i skoletasken
Og valg i det hele taget... Lær HVAD-modellen at kende.
Dannelse og ledelse Formidlingschef Berit Anne Larsen, SMK
Aula: hvordan vil vi bruge det i forældresamarbejdet?
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
Den gode tone Lse.
ErhvervsAkademi Sjælland
CURA og FSIII Superbrugermøde
Stresshåndteringsgruppe
Projektleder Jan Hauerslev
Den gode tone Lse.
Styrk foreningen Fællesskab og samarbejde
Erfaringer fra virksomhedsbanken
1. kontaktmøde Velkommen til workshop om Kompetenceafklaring, CV og Netværk. Hils på hinanden, jeres networking starter nu
Ja – de vil ikke købe en tandbørste til mig, så må jeg bruge deres.
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
Krav til informationsformidling
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Anders Lundby – STIL Bjarne Frandsen, Efterskoleforeningen
Fake news, research og kildekritik
Den gode tone Lse.
Hvor kan jeg hente hjælp?
ErhvervsAkademi Sjælland
Hvad er meningen med dit liv?
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Velkommen til forældremøde
Hvis jeg havde mulighed for at fange regnbuen ville jeg have gjort det
Studievalgsportfolioen
Hvordan vi taler sammen Giraf & Ulve sprog
Introduktion af CV og ansøgnings kurset
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Peer to peer - det relationelle møde båret af egne erfaringer.
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
ErhvervsAkademi Sjælland
Bliver jeg en bruttotrup fægter?
Trivsel og værdier - i skoletasken
Velkommen til forældremøde
BRUG FACEBOOK TIL AT SKABE STÆRKE, FRIVILLIGE FÆLLESSKABER
Organisatorisk Implementering af Machine Learning
Manual til indsendelse af BUDGET
Dette er en skabelon til LegeKunst PowerPoint præsentationer.
Præsentationens transcript:

Skal hun sige til Emma, at hun bliver ked af det Laura skriver ofte med sin gode veninde Emma om eftermiddagen. Beskederne de sender til hinanden bliver grovere og grovere, men altid med sjove emojis. Den sidste besked Emma skrev, gjorde Laura rigtig ked af det. Hun ved, at hvis hun siger det til Emma, vil hun sige, at det jo bare er for sjov. SMS tråd Hvad skal Laura gøre: Skal hun ringe til Emma og tale med hende i stedet for at svare på beskeden Skal hun ignorere det, og lades som om hun ikke har læst sidste linje, og bare svare på spørgsmålet Skal hun sige til Emma, at hun bliver ked af det

Skal hun tale med sine forældre om det og få dem til at hjælpe hende? Laura tænkte sig godt om, inden hun svarede på beskeden. Hun ignorerede sidste linje i Emmas besked og gjorde sig umage med ikke at skrive noget groft, som Emma kunne blive ked af. Men det stopper ikke her. Emma svarer: Hvad skal Laura gøre Skal hun tale med sine forældre om det og få dem til at hjælpe hende? Skal hun give hende igen, så hun kan mærke, hvor ked af det man kan blive? Skal hun tale med hende om det, når de ses?

Sådan gør du 3. Handling 2. Indsæt 1. Marker tekst 4. Link til 4. Slide