Produktnavn.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
BRUGER VEJLEDNING TIL WEBSHOPPEN. Denne guide hjælper dig til en nem & hurtig brug af vores webshop.
København den 17. november 2010 Dias 1 DFFU Rammeaftaler, indkøbscentraler og kvalifikationsordninger – kan konkurrencen sættes ud af kraft? Sune Troels.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
Ultrakort indlæg om DBK-konceptets ide, struktur og virkemåde
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Fuldkommen konkurrence
Fuldkommen konkurrence
Købsadfærd Købstyper.
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
[Produktnavn] Marketingplan
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
07.1 Mathiassen, Munk-Madsen, Nielsen & Stage, 2001 © Funktioner Oversigt, principper og teknikker Kapitel 7.
VELTEK medlemsmøde 22. januar 2008 DS Certificering A/S VA-godkendelser – nu og i fremtiden.
Definition på en artikel: Artikler defineres I REACH som en "genstand, der under fremstillingen har fået en bestemt form, overflade eller design, som har.
IT workshop 30. september 2004 Beslutningsgrundlag for IT-omlægninger Beslutningsgrundlag for IT-omlægninger Et par tommelfinger regler.
Indhold 1.Hvad er MATRIX Mobil 2.Menu Valg 3.Installation 4.Adgang.
OOA&D Et Crash-kursus.
09.1 Mathiassen, Munk-Madsen, Nielsen & Stage, 2000 © Kriterier Oversigt, principper og teknikker Kapitel 9.
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
08.1 Mathiassen, Munk-Madsen, Nielsen & Stage, 2001 © Grænseflader Oversigt, principper og teknikker Kapitel 8.
Ergonomisk kniv Præmis At lave en kniv der ikke slider sener og små muskler i armen Inspiration.
Online Kalender Afsluttende projekt 2011 Af Jacob Weng Gruppe medlemmer: Kasper Jørgensen og Lasse Mejsner Informationsteknologi
WPS exercise Gruppen1.udkast Gruppen Tekniske specifikatio ner Gruppen Tilføjet e- commerce Gruppen Sidste.
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Med tegninger af Morten Grove OTS
Kapitel 14 Flervareproduktion
Dagens gang Komponenter Projektetablering Opgave i komponenter til næste gang.
01.1 Mathiassen, Munk-Madsen, Nielsen & Stage, 2001 © Objektorienteret Analyse & Design (OOA&D) Grundbegreber, principper og metode Kapitel 1.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Sport & fritid Customer Insight paper Kort udgave, April For dig der arbejder med e-handel indenfor sports- og fritidsindustrien.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
Værdikæden og kommunikation Porters værdikæde består af 2 ting; De primære processer handler om de ting som virksomheden først og fremmest skal udføre.
Ruko ÅRSMØDE 2017.
Marketingplan Dit navn.
M3 Bruger Gruppe konference Svendborg 14/15 marts
Digital præsentation som grundlag for den faglige samtale om projektarbejdet ved eksamen i dramatik.
Projektnavn Firmanavn Navn på præsentationsvært
Mål Fokus Modparten Indvendinger. Mål Fokus Modparten Indvendinger.
IDEBESKRIVELSE ❶ STYRKER ❷ SVAGHEDER ❺ FORDELE IDEBESKRIVELSE DATO
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
TFV teorien Produktion som en transformation af input til output.
Velkommen! Virksomhedsnavn.
Præsentationsværtens navn
Præsentation af forretningsplan
Anbefaling af strategi
Institutionernes erfaringer med møbelindkøb
Forslag til strategi Per Salling
1. Trin – Problemstilling
[Firmanavn] Forretningsplan
7 gode råd til en fuldendt ansøgning
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Rapportering af fremdrift eller status
[Projektnavn] Post mortem
Kreativitetssession Præsentationsvært.
Præsentation af forretningsplan
Arbejd effektivt og præcist
Firmanavn Forretningsplan.
Præsentation af forretningsplan
Anbefaling af en strategi
Velkommen! [År] Skoleår.
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
Kreativitetssession Præsentationsvært.
* Personalekursus Skriv emnet her *.
Ansøgning - nødvendigt materiale
Præsentationens transcript:

Produktnavn

Oversigt Beskriv kort produktet eller tjenesten, de brugerproblemer der løses og den tilsigtede målgruppe. Skitsér de forskellige tilgængelige modeller.

Funktioner og fordele Brug flere slides til at skitsere produktets funktioner. Gruppér funktioner i logiske kategorier ved hjælp af én slide pr. kategori. Sørg for at fremhæve brugerfordelene for hver funktion. Du kan bruge én slide pr. model, hvis det er relevant.

Ansøgninger Diskuter, hvordan produktet eller tjenesten kan bruges af forskellige grupper ved at give reelle brugereksempler, hvor det er muligt.

Specifikationer Giv relevante tekniske specifikationer for produkter ved hjælp af så mange slides, som der er behov for. Giv detaljer om vilkår og betingelser for tjenester.

Priser Giv detaljerede oplysninger om tilgængelige produktmodeller, og list specifikke priser for hver model og yderligere muligheder.

Tilgængelighed List tilgængelige datoer. Beskriv, hvor produktet kan købes, eller hvor ordrer kan afgives.