Hvordan vi ser på SAPA i Faaborg- Midtfyn?
Vi kan være irriterende Hvorfor?
Ambitiøse, men…
…det er ikke altid vingerne bærer.
Når båden nu alligevel vipper, sku’ vi så ik’?
Overveje mulighederne i SAPA Er vi organiseret rigtigt? Bedre service og kommunikation Mere effektive Business as usual Helhedsorienteret sagsbehandling
Organisationen er med Ledelsens opbakning Store forventninger til SAPA Fagpersonalet med i SAPA fra starten - håber vi
Arbejdsmarked Børn med særlige behov Pleje og omsorg Dagtilbud Genoptræning og forebyggelse Voksne med særlige behov Skoler Byggesager Miljø Sociale ydelser
Arbejdsmarked Børn med særlige behov Pleje og omsorg Dagtilbud Voksne med særlige behov Sociale ydelser Personoverblik Sagsbehandler med KMD Sag
Pleje og omsorg Visitator i ældreplejen
Børn med særlige behov Dagtilbud Skoler Medarbejder i PPR Personoverblik
Hvordan kommer det til at se ud med SAPA?
Arbejdsmarked Børn med særlige behov Pleje og omsorg Genoptræning og forebyggelse Voksne med særlige behov Sociale ydelser SAPA Sagsbehandler på socialområdet
Dagtilbud Børn med særlige behov Skoler SAPA Medarbejder i PPR
Dagtilbud Børn med særlige behov Skoler SAPA Skole- eller daginstitutionsleder
Byggesager Miljøsager SAPA Bygge- eller miljøsagsbehandler
Hvordan kommer vi derhen? Kompetenceud- vikling Alle ledere og medarbejdere Kulturforandring Langt sejt træk ? Helhedsorienteret sagsbehandling Digitale ledelse
Kompetenceudvikling God sagsbehandling og borgerens data KLE Lovgivning Sikkerhed Generelle it- kundskaber Netværk på tværs Journaliserings praksis Nye kompetencer?
Lovgivning - datatilsynet Ressourcer Forretnings- strategien Svigtende ledelsesopbakning Manglende evner Udfordringer Business case? Kulturel modstand