Call Center, adm kursus, indledning Indledning (registrering af kursister & præsentation) 10 min. Hjælpeværktøjer 5 min. System overblik 30 min. Administrator.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vil du have en fuldmagt fra en borger?
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Open street maps på GPSén Gå ind på Siden er lang tid om at loade, så hav tålmodighed.
Intro til brug af Carla til adresser og andet for ledere i FDF Virum
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Flickr.com – online billeddeling
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
1 Vil du give en fuldmagt?       Hvis du vil have, at en anden skal kunne handle på dine vegne i en digital løsning, kan du give en digital.
Klik på Aktivér redigering på meddelelseslinjen.
DAGENS PROGRAM DET PRAKTISKE Kl MODUL  CONSIGNOR’s opbygning i setup  Menuerne i "MAIN"  Tilretning af produktionsskærmbilledet i CONSIGNOR,
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Undervisning og introduktion november 2013
Introduktion til CMS. Indhold ● Forberedelse af indhold til hjemmeside ● Opsætning af hjemmeside (CMS)
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Hvad er CURIS? CURIS er et IT-system til registrering af forskning og formidling på KU CURIS er navnet for Copenhagen University Research Information System.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2008.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Hvordan bruger jeg First Class konferencerne ?
Vil du godkende eller afvise en forespørgsel om en fuldmagt?
CargoCRM Administratorkursus.
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
Klik på Aktivér redigering på meddelelseslinjen,
1 Velkommen til brugerinstruktion, It-Universitet.
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus i svargruppeprogrammet
Aktiv brug af Søften Portalen
Skal du digitalisere en fuldmagt, du har fået på papir fra en borger?
Introduktion til CURIS
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus for stedfortrædere
Adgangsstyring og brugeradm.
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Microsoft ® Lync ™ 2010 Web App-kursus. Målsætninger På dette kursus introduceres Microsoft Lync Web App, og følgende emner gennemgås: Oversigt over Lync.
Oprettelse af Digital Post
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
 Åben KM Udfyld oplysninger:  Indbakke: NYE  Kommunikerende enhed: Alle beskeder: + hospitalskode Afdelingsspec.: afdelingskode, søg med  Afslut med.
Introduktion til © 2013 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Startskærmbilledet i Lync Startskærmbilledet i Lync har fliser i hubben til.
Finde og åbne et chatrum Brug søgefunktionen i Lync til at finde de rum, du har adgang til. 1.I hovedvinduet i Lync skal du klikke på fanen Chatrum. 2.Skriv.
Oversigtsreference til Lync 2013 til Office 365 © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Med Lync kan du begynde at samarbejde uden.
Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Planlægge et Lync-møde Du kan planlægge et Lync-møde ved at bruge Outlook tilføjelsesprogrammet.
Videregående pc-vejledning Modul 07: Elektronisk post 60+Bornholm.
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Vi har valgt at bruge vores egen postsystem til at fortælle lidt om vores kendskab IT verdens kommunikation. G-mail, er ret let at gå til, og der er hjælp.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
Tilføj hjælpelinjer: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg "Gitter og hjælpelinjer" 3.Vælg "Vis hjælpelinjer på skærm" Oplæg.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
IT for let øvede Modul 5: ”Tekstbehandling ”. Formål KULTUR & FRITIDSHUSET – SKOLEGADE 54 – TLF: Kunne skrive en tekst med store og små bogstaver.
Børneruden – en del af MinRude Her får du informationer fra børnehuset: - Billeder - Dagbøger fra hverdagen - Nyheder fra børnehuset - Opslag (fx husk.
OBS! Højreklik på indsat billede og vælg Placer bagerst for at få teksten frem 1 YouSee Foreningsweb ​ Uddannelse i de væsentligste funktioner ved opsætning.
Import af data i CallCenter, klargøring Import SAP Call Center Finde data (emner) Opdatere adresser Opdatere telefon data Tilrette til Call Center HJV.
Quick Guide Sådan booker du din egen samtale på Jobnet.dk For at booke et møde ved jobcenteret skal du logge på Min Side via Jobnet.dk. Herefter vælger.
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
Oplæg til medarbejderne
Microsoft® Office Excel® 2007-kursus
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
Deling og samarbejde Skype for Business Give styringen til andre...
Kontakter, tilstedeværelse og chat
Overblik med Instruktørrollen
Foreningsguide koege.kultur.egon.dk/forening
Folmer Kjær Pia Kristoffersen
OneDrive Med OneDrive kan du sikkert gemme dine billeder, filer og mapper på ét sted, dele dem med andre og få adgang til dem overalt.
Undgå falske beskeder Hackerne beder om dine personlige oplysninger i en mail eller sms. Det ville pengeinstitutter, virksomheder eller myndigheder aldrig.
Sådan bruges video- s og emnerapporter
Modul 07, Elektronisk post
Opret fremmed kursus Blå kurser: Fremmed kurser
CargoCRM Administratorkursus.
Prisindsamling med HP iPAQ 214.
Anvendelsen af FIP – et værktøj til måling af ledige flygtninge og indvandreres progression i arbejdsmarkedsparathed Vejledning til projektadministrator.
Information om Aula til forældre
Præsentationens transcript:

Call Center, adm kursus, indledning Indledning (registrering af kursister & præsentation) 10 min. Hjælpeværktøjer 5 min. System overblik 30 min. Administrator uddannelse 110 min. Phoner uddannelse 40 min. At uddanne administratorer i grundlæggende betjening af systemet, herunder: GB Grafisk uddanner Phonere i ”telefon samtale teknik” ! Hvad er min opgave? Oprette personer manuelt Oprette Events Orientere om hvordan du lærer andre at bruge systemet Give dig mulighed for at udvikle dig selv

Call Center, indledning, hvordan Undervisningsmål Start Jeg skaber rammen du kan udvikle dig i, hvis du vil!

Uddannelse, hjælp

Huskesedler og PowerPoint filer kan hentes på

Call Center, system sprog System sprog (hvad er) : En ”phoner” → Trænet person der ringer til emner (GB Grafisk kursus)‏ Et ”emne” → En person vi vil give tilbud om optagelse i HJV En ”Kontaktliste”→ En liste med alle personer i systemet (adm har adgang til)‏ En ”Call liste”→ En liste der kun indeholder emner (phoner værktøj)‏ En “unit”→ Enhed (eks. HVK) En “event”→ Et arrangenment (eks. “Åbent hus på HJVGD)

Call Center, system oversigt ”Før” Emne -liste papir udg …..... Emneliste, web ”Nu” Samlet/samtidig forskudt i tid og rum

Call Center, system oversigt Automatik / huske hjælp Tidslinje Emne Aktivitet BookingSMS/Mail ReminderSMS/Mail 1 Ring igen 2 Phoner

Rettigheder i systemet Call Center, system oversigt Company (TFR)‏ Department (DST)‏ Office (UAFD)‏ Grupper Administrator Phoner Emne Ingen Læse (redigere emner)‏ Redigere Struktur

Call Center, system oversigt Grupper Administrator Phoner Emne Bruger ”interface” ………….

Call Center, uddannelse Venstre menu Web program

Call Center, uddannelse

Indstil ”værktøjer” og resultat felt ?

Call Center, uddannelse Under kursus arbejder vi med to profiler pr. kursist: Administrator profil ID = manr Emne profil ID=manr-e Og ved din enhed er oprettet en ”Event” Eks.: ”unit” øve event dato xxxxxx

Call Center, administrator uddannelse, opret personer og tildel rettigheder Vælg Opret ny Angiv data/gem Søg brugeren Procedure Vælg funktion Angiv data/gem Via Contact list Vælg ”Rediger” og “Permissions” Opret en person Angiv de ønskede rettigheder og Angiv altid: ID = manr.ID = manr. Navn = manr.Navn = manr. og Søg den oprettede person igen!

Call Center, uddannelse, opgaver Administrator:ID = manr Navn eks.: Søren Fisker Emne: ID = manr-e (til øvelse)‏Navn eks.: Søren Fisker-e Administrator profilen tilrettes med relevante oplysninger. Dit eget mobilnr. (& mail). Emne profil oprettes med dit navn og mobilnr. HS Opret person

Call Center, uddannelse, opgaver Administrator:ID = manr Navn eks.: Søren Fisker Emne: ID = manr-e (til øvelse)‏Navn eks.: Søren Fisker-e Tilret administrator profilen med relevante oplysninger. Dit eget mobilnr. (& mail). Emne profil oprettes med dit navn og mobilnr. Opgaver: Tast adresse WEB.PHDCRM.COM Gennemfør administrator login (manr./manr.) Tilret din administrator profil (ID skal være manr). Opret dit øvelsesemne (mobilnummer og navn). Kontroller ”Sender name” og ”Sender mail” felterne i din enhed (skal være udfyldte). Gem og log af. HS Opret person

Call Center, administrator, uddannelse, opgave Opret alle dine phonere, ID & navn (evt. dit ”manr-pp”)‏ 2. Søg og tildel phonerne deres rettigheder 3. Log af. Og log ind som en af dine oprettede phonere. Kontroller funktioner.

Call Center, administrator uddannelse, opret/rediger event Vælg ”Opret ny” Angiv data Booking/SMS Vælg funktion Procedure Angiv data: ”Unit”: den enhed, der skal kunne se/bruge mødet. ”ID”: Eks. ”Kontaktmøde ” ”Name” Navnet på aktiviteten Se detaljer i manual……………….. Gem Oprettes booking/SMS besked, kan systemet selv sende remindere!

Call Center, administrator, uddannelse, opret/rediger event, opgave 4 Opgave Opret en ”Event”, inklusiv SMS og Mail tekster (Booking og Reminder)‏ HS opret event

Call Center, administrator, uddannelse, opret/rediger event ”Unit” og “Groups” oprettes på samme måde som ”Event”. ”Sender name & ” felterne ved hver Unit. Brug den “Call Center ansvarliges” data. 5 minutters pause?

Angiv data Call Center, uddannelse, emner Vælg funktion Gem Procedure Søg emner Call List Brug filtrene til at søge ”dit” emne blandt de tusinde emner i webspace Jeg er ikke interesseret Ønsker møde Tilbud Hvis ja Booking SMS/mail Reminder SMS/mail Kontakt senere Reminder SMS til phoner /KC/HHD Træffes ikke Ej synlig mere Registreres i systemet Er emnets data ok? Ellers ret /tilføj dem!

Call Center, uddannelse, opgaver Vælg dit kursus emne. Angiv ”Kontakt senere” og angiv en tid om 3 minutter! Gem. Hold en pause på 5 minutter Søg personen endnu en gang. Angiv ”Ikke interesseret i HJV” Hvad sker der når du har gemt? Hvorfor? Søg personen igen (“Mine kontakter”). Angiv ”ønsker møde”. Book ”Øvelses Event”. Vent et par minutter. Modtager du en ”Bookning SMS”? HS Phoner Efter registrering af data kan Emner findes, enten via Kontaktliste eller Mine kontakter, afhængig af hvad der er relevant!

Call Center, uddannelse Hvis en person fortryder “Ikke interesseret” er Mine kontakter et rigtigt godt værktøj! Et opslag og du har overblik (navn/tidspunkt ect. ). Får du en Reminder SMS/mail og glemmer den, sender systemet automatisk en reminder et par dage senere til den Call Center ansvarlige i enheden. Kikser dette også, sendes en Reminder til overordnede myndighed (eks. DST).

Call Center, administrator, instruktion Administrator: hvis du skal undervise / instruere dine phonere: Brug denne PPP. Læs noterne grundigt inden! Øv dig. Giv hjælp ved løsning af opgaver. Det er der vi lærer. Undervis aldrig ved hjælp af selve programmet! Har du spørgsmål?

Call Center, administrator, uddannelse, opgave 5-8