Modul 5A Idéerne anbringes på væg eller bord og en idé vælges.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
? Fra 1 til 10.
Advertisements

BAGSVÆRD FORT´s INFO-SKÆRM.
En ultra kort og praksisnær introduktion til mentaltræning
Åbent bord Den Kreative Platform
FOKUS! På vores udvikling.
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Erfaringsudvekslings-Cafe Hver gruppe beskriver/tegner (brainmap, flowchart og lignende) hvordan casene forløber: Case-start opstilling af læringsmål.
1 Innovation i AT i 2g på Fjerritslev Gymnasium Branding (2.22) Fremtidens by ( )
Ta Dig tid….
©Jenny Bohr – Til underviserne At arbejde med mål kan være udfordrende for voksne med ADHD, og selvom du tilrettelægger arbejdet med vægt.
Små åbne opgaver og projekter Hvordan er det hensigtsmæssigt at gribe arbejdet an?
Køb og download E-bøger og e-lydbøger (bruger en logget ind i denne guide)
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Præsentationen starter automatisk. Som du synes. Slå højttalerne til.
Nye mødeformer til generalforsamlinger
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Storylinepunkt Nøglespørgsmål Aktiviteter Genopfriskning Hvem er vi? Gruppen finder personerne, id-kortene, jobkatotek og biografier frem og genopfrisker.
Kort oplæg om KIE på kunstnerisk konference
Hvor bor familien? På land eller i by?
Boksen der gør det for dig Lavet af Rasmus og Anton.
Emne: Kirke og gudstjeneste
Den Kreative Platform I Skolen Uhæmmet anvendelse af viden fra børnehave til arbejdsplads Her starter slide showet efter introen og musikken stopper.
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Du er ved at gå ind i en magisk verden.... Om et øjeblik...
Kondenceret konceptudvikling DDK ITU F2007 John Paulin Hansen.
Fortæl verden om dit frivillige arbejde
SLP 4 Samarbejde med vejleder Planlægning og styring
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Han sagde “Skal vi bytte stilling I aften?"
Videreudvikling af ide 2&2
Verden venter - fokus på 7 job Friskolen i Skive klasse Projektuge 2006 Grete Bundgaard og Allan Mikkelsen.
- En rigtig god idé! Bevægelse i hverdagen på Høje Gladsaxe skole
Forberedelsen (Før undervisningen starter)
Hvordan bliver vi fri for hverdagens forstyrrelser?
Relationer – Omgangstone
Den gode fremlæggelse Præsentationsteknik.
Gør-det-selv Pakkekalender Man skal bruge: Hammer, tommestok, vaterpas, fil, boremaskine med 10- er bor, 2 x 10-er ravplugs, fastnøgle og skruer. Gå-på-mod!
Careerhub Den Kreative Platform 28/ v/Jonna Langeland Christensen
Workshop plan Virkningsevaluering, VIA UC, Hedeager 2, 8200 Aarhus N.
Valg af introduktionskursus. 8. Klasse efterår/vinter.
Katastrofen – årsager og konsekvenser
Forberedelsen (Før undervisningen starter)
Projekt Motorik i 0 Klasse. Frederiksberg Kommune
(Klik med musen – så lærer du noget om materialesøgning)
Brainstorm Et værktøj til ideskabelse
Projekt uge 40 Tradium Hobro. Udgangspunkt: Vi ville øve eleverne og os selv i den kreative platform Bruge et fælles udgangspunkt for innovation: lav.
Innovations- karavanen Innovation – hvorfor? Samfundsudvikling – globale / lokale forhold kræver nytænkning. Udfordringer for UCN fx i form af færre.
SSID Årskonference 28. april 2009 Sikkerhedsledelse i virksomhedsledelse - brikker til en ny sikkerhedsorganisation.
Modul 4D Videreudvikling af idé I grupper. Idé-udvikling i grupper.
Workshop Sund By Netværket
Modul 4A Ideudvikling 2&2 alene med en bunke blandede stimulikort (Spillet)
Modul 1 Rød løber (E). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Velkommen til Klasseforældremøde i x klasse. Aftenens program 1. Status på arbejdet med ”Forventninger til elever” v. klasselærer/ forældre 2. Udvikling.
 Program for kurset Lektion 1 Hjemmearbejde Lektion 2
Modul 1 Rød løber (D). Spilleregler for dagen Ingen pauser Byrge, C. & Hansen, S. (2009). The creative platform: A new paradigm for teaching creativity,
Den Kreative Platform og Idefasen Træning af ideudvikling.
1 X X X Ide-dag. 1 X X X Dagens regler: Man må ikke sige nej til en ide Én opgave på tid.
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
Modul 3.3 – At arbejde med læring
Læringsuge 2017/18 De 17 verdensmål
Gruppearbejde 1 Formål:
Læringsuge 2017 De 17 verdensmål
© Den digitale læsers hjerne Kresten Bjerg Hans Reitzels Forlag, 2017
Læringsteam Uge / Pakke 2 Modul 2.4 – Mere om FSIII.
Powerpauser Workshop d. 21. oktober 2015 Benjamin Hesselager (TEC)
VELKOMMEN TIL B-BOX! Power Point Slides.
Analyse af arbejdsproces og faggruppernes bidrag
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Præsentationens transcript:

Modul 5A Idéerne anbringes på væg eller bord og en idé vælges

1. Alle hænger deres gule sedler på posterne, der hænger på væggen Alle hænger deres ideer op på væggen

Hæng alle jeres idéer op

1. Alle vælger én idé/gul seddel med hjertet (ikke med hjernen), det skal være den idé, der taler til den enkelte fordi den kunne være fantastisk at gå videre med. 2. Giv dem tid til at læse mange idéer og vælge en ( min) 3. Idéen/sedlen puttes I lommen til senere brug Alle vælger en idé hver

Bliv forelsket i en idé Vælg én idé hver Vælg med hjertet