Formål med FUR APP - Nem måde at søge info om Fur for turister - Tiltrække flere turister - Virksomheder på Fur kan markedsføre sig selv via FUR APP.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Det Sydfynske øhav ”Et øhav i verdensklasse”
Advertisements

HHX – HANDELSGYMNASIET HERNING
Den sidste adgangskode du skal huske - Nogensinde
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
PETS 2004 Hjørring Seminarium Inge Reenberg
- i en verden, hvor tidsregistrering er nemt og ikke tager tid EBF Seminar  Nemt  Overblik  Sikkert  Frigør tid  Dokumenterer  ”Beskytter”
”Markedsføring og pressetræning”
Introduktion til landsby-registrering
› Synlighed skal altid baseres på Sct. Georgs Gildernes vedtagne mål: › At arbejde med personlig udvikling, støtte spejderarbejdet og medvirke til løsning.
Den glade CEO og iværksætter!
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Tranum – Den digitale landsby
Friluftsrådet – mere natur – mere friluftsliv BLÅ FLAG OKTOBER 2011 Brian Samuelsson.
V/ Heine M. Jensen –
Fur Event En familiedag på Fur. EVENT I MOLERGRAVENE MÅLGRUPPE: BØRNEFAMILIER.
Vejlederens funktion i det problemorienterede projektarbejde
Gruppe 5 Mikkel, Santi, Hanne, Heidi, Tommy, Per, Esben og Ditte Præsenterer Nyere/bedre IT-systemer og elektronik.
SharePoint Bruger Gruppe  Vi skal snakke om  Dagens møde  Dagens emne: SPBG ERFA møde - Identifikation af forretningskrav fra en procesmæssig.
”Hvordan kan Sønderjylland klare konkurrencen
Workshop 3 Kriterier til autentiske opgaver.  Valgfag - efterårssemester  Start uge 43  Mål med valgfag er udarbejdelse af produkt med udgangspunkt.
Museerne på Vestfyn VISIONSDAG Lørdag den 21. april 2012.
Idéudvikling. Titel: Hvilket problem skal idéen løse?
Sundhedsuge i Høje Taastrup
Datasletning – Løsninger og demo Henrik Andersen Country Manager Ibas | Kroll Ontrack.
Hvad bruger vi mobilen til nu? Hvad kommer vi til at bruge den til i ”morgen” / Martin Lausten.
Nyheder på den fleksible måde Tættere på hverdagen.
VUC Erhverv Vestegnen. En verden VUC Erhverv Vestegnen.
Find Your Friend app og (mobil) kommunikation
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
MFU beretning Landskomitémøde 12. maj Kommunikationsstrategi? Opsamling på punkt 11 Kommunikationsuddannelse af korpsene Synlighed – tidssvarende.
1 Erfaringer med produkter Hvilke problemstillinger er vi stødt på ved indførsel af LON- teknologi i vores produkter? Hvilke fejl har vi set i marken?
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Fremfindings-app’en Netværksdag Syddansk Netværk for nye medier Odense, 15. marts 2012.
Gruppefremlæggelse af: Laura, Lasse, Christoffer, Sophie og Sandra
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Oplevelsesmæssige potentialer ved den midtjyske vestkyst Udfordringer og indsatser Matias Jørgensen & Henrik Halkier Tourism Research Unit
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Online markedsføring Om hvordan virksomheder markedsføre sig via portaler og søgemaskiner Af: Magnus og Skafte.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
Gruppe 3. QR-Mærker Ideen: – QR-mærker til undervisning Bruger administreret – QR-mærker til at opleve Fur som turist Administreret af Fur turistkontor.
APP’s Apple-id Google-konto Windows live konto iTunes.
Aalborg d. 23. april 2007 Markedsføring via computerspil.
Gode råd til fundraising
Dokumentation Her er der et screenshot af skærmen mens vi laver vores forside til medieproduktet.
Tænke Tank Gruppe Erhverv Præsentation af ideer. Flere iværksættere på Langeland Tiltrækning ude fra Iværksætterhjælp Iværksætter rugekasse Udvikling.
Lær Microsoft Office Online. Er du tilfreds med din præsentation? PowerPoint er et fantastisk værktøj, men… De færreste kan få deres præsentation til,
HESTENE I LYSETS LAND - synliggørelse af Vendsyssel som hesteland nr. 1 i DK.
Kompetenceudvikling Kjeld Bo spurgte i efteråret 2012 Claus om der blandt medarbejderne var interesse for noget dansk undervisning. Hvorfor kom spørgsmålet,
Mangel og paradoksproblemer RBR´s Beskæftigelseskonference, april Kontorchef Maria Nørby, Arbejdsmarkedsstyrelsen.
1 Flere udenlandske gæster til danske kulturinstitutioner Lars Erik Jønsson Viceadm. Direktør VisitDenmark.
Vare Nr – Navn, læge, dato Logo Indtast user-id User Id Indtast password Password Log in Page 1Page 2 Page 3 (Scroll liste) Page 4 Logo Log ud 1 Navn på.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
Hvordan kan vi styrke den danske innovationskultur?
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Introduktion til brug af Princh på biblioteket
Idéudvikling.
Branding afsætning.
Intelligent overdækning
Christian.
Ældre Sagens økonomi Budget 2017 Prognose 2016.
Diasserie – om de handicapkompenserende ordninger målrettet jobcentrets samarbejdsvirksomheder Nedenfor finder I forslag til dias, som I i jobcentret kan.
Dash og Dot Workshop
Simpel Markedsføring Af mindre virksomheder og projekter
Hvad har detailhandelen brug for?
Velkommen til webinar: Brug de digitale ressourcer i børnebiblioteket.
Log ind Du modtager login på din mail til appen I mailen finder du:
Odense den 20/8 samt Århus den 28/8
Hvordan registrerer jeg arter og besigtigelser i NaturAppl?
Præsentationens transcript:

Formål med FUR APP - Nem måde at søge info om Fur for turister - Tiltrække flere turister - Virksomheder på Fur kan markedsføre sig selv via FUR APP. - Forbedre oplevelsen på Fur - Branding af Fur

Funktionerne

Problemstillinger - Dårlig netværksdækning - Krav om smartphone / tablet - Downloade App´en selv - Svært at fange den ældre generation - Opdatering af FUR APP

Markedsføring & Finansiering - Hvordan drift af app´en finansieres? - Hvordan kan app´en markedsføres?

Konklusion Vi tror FUR App´en. - Kan forbedre oplevelsen af Fur - Give flere besøgende - Forbedre markedsføringen af lokale virksomheder

Gruppe 4 Datamatiker: Marcus, Stefan, Mikkel, Daniel Service Økonom: Mark, Kristina Produktionsteknolog: Dmytro Kontakt: