FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation
Dementering Problemformulering Research & Analyse Idé & Koncept Konklusion Refleksiv læring
Budget: Nye priser indhentet på infostandere Glasvæg prissat Vi går fra 3,8 mio. kr. til 7,3 mio. kr. Konklusion mangler at nævne at det er studerende på videregående uddannelser
Opgavens tre hovedområder: Beliggenhed & relevante aktiviteter skal findes. Kan konceptet løfte Odense Kommunes studiejobgaranti? Undgå konflikt med nærmiljøet?
Målgruppen (baseret på spørgeskema og observation i Rosengårdscentret): Børn og unge på år Børn og unge i dag: mobil, internet osv. Socialt liv: brugen af sms, Arto, Facebook m.m.
Foretrukne aktiviteter (field research) Udformet et spørgeskema baseret på 25 personer Blandet ønsker blandt drenge og piger Hvilke aktiviteter drenge/piger finder sjovest (Diagrammer) Vores undersøgelse stemmer overens med KOMPAN’s undersøgelse
Ansgar Anlægget (field research): (baseret på spørgeskema) Stærkt koncept – 76 % benytter ikke Ansgar Anlæg – 92 % vil bruge det ‘nye’ anlæg. – 100 % er med på konkurrencer/stævner skolerne indbyrdes. Fleksibilitet: 11 af respondenterne er villige til at bruge mere end 10 min.
SWOT analyse på beliggenheden:
Guidet tur i FNULGI uderum Ud at se med FNULGI
Infostandere Information om bustider m.m. Tænkt scenario: En dag i Vidensverden
FNULGI website
Budget Et samlet beløb på 7,3 mio. kr. En løsning som er realistisk at virkeliggøre i forhold til ”Kongens Have” til 15 mio. kr (+ yderligere 10 mio. kr)
3 områder der skulle løses Beliggenhed & aktiviteter Odense Kommunes studiejobgaranti Undgå konflikt med nærmiljø Alt i alt et projekt som opfylder betingelserne for et vellykket uderum i Odense!
Tre aktivister Én pragmatiker Én teoretiker En gruppe hvor tiden ikke står stille…