©FDLF OPGAVE 2 Find “CONC13” Multiple choice. ©FDLF Stof 1 Et stof optræder på LOFS med følgende individuelle sæt af koncentrationsgrænser: 1.Hvad er.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Amu-faglærere Vingstedcentret 21. juni 2011
Advertisements

Hvis inklusion er lig retten til deltagelse som forudsætning for udvikling og læring er inklusion principielt grænseløs.
Sikker skoletrafik på Kirkebjerg Kåre Press-Kristensen De aktive cyklister i Vanløse
Projekt 5 i 12 Laboratorium 9: 26. februar 2013 ”At holde udviklingsgejsten oppe i en travl hverdag” ”At holde udviklingsgejsten oppe i en travl hverdag”
Rehabilitering til borgere med hjertesygdom
TEMA I SUNDHEDSFREMMENDE LIVSSTIL
Parabler – toppunkt og rødder
Hands-on Demonstration.
Det aktive og sunde liv – inspiration til lokalt samarbejde
Dalgasskolen og Blåhøj Skole ser sig selv som vigtige aktører i forhold til at sikre et sundt miljø i det daglige, samt i forhold til at etablere en sundhedsprofil,
Research light om Værestedets betydning Sted: Forår-sommer 2012.
Svarskalaer AnvendelseEgenskaber Skala 1-10PrioriterendeÅben, værdifri Enig-uenig Vigtigt-ikke vigtigt Hypotese afprøvende Lukket, værdisættende Multiple.
Lektion 4: Slægtskab og indavl
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Udvikling af ES i EU REACH og eksponeringsscenarier 27. September 2007 Gl. Vindinge.
TUR’s truckkonference 2012 Indlæg fra Arbejdstilsynet
MST-møde Indkøb af råvarer (x100) Branchens virksomheder Kommerciel fokus PRODUKT Salg af produkter (x100) MEN Regulering sker på stof - niveau.
RTM analysis: Reports # Main content of CID.xls Basis 1: Substances Unique substance info Basis 2: Raw materials Unique raw material info Basis 3: Products.
©FDLF 1 Hvordan arbejdes med CID.xls? - især Combination1 Plenum 3.
Dialog med myndigheder Europæisk plan: Nationalt plan: - Foreningen for Danmarks Farve- og Lakindustri - Brancheforeningen for Lim og Fugemasse - Fugebranchens.
ATV – Science i skolen 3. maj 2010 Lektor, ph.d. Jeppe Bundsgaard Danmarks Pædagogiske Universitetsskole/Aarhus Universitet.
ATV – Science i skolen 3. maj 2010 Lektor, ph.d. Jeppe Bundsgaard Danmarks Pædagogiske Universitetsskole/Aarhus Universitet.
Indlæg på Gudenåkonferencen på "Værket" den 9. maj 2008 ”Punktkilderne – Indsats og forventninger” Nels Markussen Natur- og Vandchef Miljø- og Teknik Randers.
En faglig og effektiv misbrugsbehandling
Gennemsnitlige udgifter til sundhedsvæsen, Alder kr
Landsdelstræf Region Hovedstaden 12. November 2011
Effekt og dokumentation i et værestedsperspektiv Mads Uffe Pedersen LVS landsmøde
Batchopdatering. Makro-tildelinger i CID.xls CRTL I:Data IN from LOFS CRTL O:Data OUT of file CRTL U:Update of formulas in sheet + overskrifter CRTL T:Consistency.
Specifikke krav til virksomheder Hvordan kommer I i gang ?
Hvad vil grisen ha’?? Gitte Hansen Svineproduktionskonsulent
Recovery-mentor projektet
©FDLF REACH Temperatur Måling Diskussion af analyse resultater Plenum 4.
Skolesundhedsprofiler i Odense Kommune
1ATV-møde – Jord i råstofgrave. 2  ” Tilførsel af såvel forurenet som uforurenet jord til råstofgrave og tidligere råstofgrave er forbudt i  henhold.
Et bud fra plejesektoren med ideer og ønsker
©FDLF 1 Hvordan arbejdes med CID.xls? - især Combination1 Plenum 4.
LOF Ikast/Brande Samskabelsesprojekt vedr. sundhed og frivillighed.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft
Haderslev Kommune Fokus på tilbud til alle borgere – også socialt udsatte!
Mette, Mathias og Simon.  Jægere (mænd, i alderen 30-60, middelmådig eller høj indkomst, naturmenneske)  Maskinarbejdere (mænd og kvinder i alderen.
Unge, alkohol og stoffer. Organisering – samspil på tværs Det Frie Gymnasium Niels Brock, EUD Hotel- og restaurantskolen Københavns Kommunes Ungdomsskole.
Vejledning om undersøgelse og oprensning af forurening fra villaolietanke ATV møde nr. 56, 26. januar 2010, Schæffergården Hvordan kommer vejledningen.
Vi kan gøre det sunde valg nemt og fordelagtigt for borgerne.
RTM: Reach Temperature Measurement Nyborg Håndtering af eksponeringsscenarier for præparater Identifikation af kritiske komponenter i præparater.
©FDLF VELKOMMEN WORKSHOP 8. december, ©FDLF Introduktion Workshop 8. december 2004 Plenum 1.
Farligheden af fyldstoffer i pesticider Registreringschef Ole Jensen Syngenta Crop Protection A/S Strandlodsvej 44, 2300 København S
©FDLF OPGAVE 3 Indtast produkteksempler i CID.xls Workshop 8. december 2004.
©FDLF OPGAVE 3 Indtast produkteksempler i CID.xls Workshop 2. februar 2005.
1 Danmarks Miljøundersøgelser – Afdeling for Terrestrisk Økologi EU’s Jordkvalitetsdirektiv- Plantekongres januar 2005 Herning EU’s Jordkvalitetsdirektiv.
Illustration fra Livsstil, Sundhed og Kræft Figur 5.1. Kapitel 5 – Rygning.
Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton
Kvantitative metoder 2: Den multiple regressionsmodel1 Kvantitative metoder 2 Den multiple regressionsmodel 5. marts 2007.
Hvor langt kan man nå med frivillige virkemidler?
Eksamen Praktisk prøve.
REACH: Den Generelle REACH Review Rapport 2012 Henrik LAURSEN General Direktoratet for Miljø Kemiens Dag – København den 15. november 2012.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 10. MARTS 2016 BIG BANG 2016 LEKTOR EMERITA HELENE SØRENSEN AARHUS UNIVERSITET AU HVAD KAN PISA BRUGES.
Hjemkundskab og IT. Den obligatoriske undervisning 1.EvalueringsprojektEvalueringsprojekt 2.TrinmålTrinmål 3.Undervisningsforløb  Kostlære - kostkompasset.
Danske Regioners Generalforsamling 25.Marts, 2010, Herning KongresCenter. Jan Leschly.
1 REACH Workshop Lise Emmy Møller Projektmedarbejder Key2Green.
AARHUS UNIVERSITET INSTITUT FOR STATSKUNDSKAB Introduktionsmøde til valgfag og seminarer på FSV BA-seminar: Sundhedspolitik mellem stat, professioner og.
Programmering 1 Java/C#
METODER TIL AT PÅVISE KVANTITETEN AF STOFFER I VAND VANDKVALITET
Strålingsindvirkning på levende organismers levevilkår
Bedre sikkerhed for elektrikere og andre ansatte i B&A
Bedømmelse og karakterer
عناوین اقدامات انجام شده در خصوص تحول اداری در دانشگاه علوم پزشکی
تشخيص رنگهاي مصنوعي.
PIC avl.
Lad de gode historier sælge din afdeling
Elevtrivsel Erhvervsuddannelser 2018
Præsentationens transcript:

©FDLF OPGAVE 2 Find “CONC13” Multiple choice

©FDLF Stof 1 Et stof optræder på LOFS med følgende individuelle sæt af koncentrationsgrænser: 1.Hvad er klassifikationsgrænsen mht sundhed (Conc.class.health)? a.0,1 wt% b.0,2 wt% c.2 wt % 2.Hvad er bagatelgrænsen mht sundhed (Conc.thres.health)? a.0,1 wt % b.1 wt % 3.Hvad er “conc13”? a.0,1 wt % b.0,2 wt % c.1 wt %

©FDLF Stof 2 Et stof optræder på LOFS med følgende individuelle sæt af koncentrationsgrænser: 4.Hvad er klassifikationsgrænsen mht sundhed (Conc.class.health)? a.0,1 wt% b.0,2 wt% c.2 wt % 5.Hvad er bagatelgrænsen mht sundhed (Conc.thres.health)? a.0,1 wt % b.1 wt % 6.Hvad er “conc13”? a.0,1 wt % b.0,2 wt % c.1 wt %

©FDLF Stof 3 Et stof optræder på LOFS med følgende individuelle sæt af koncentrationsgrænser: 7.Hvad er klassifikationsgrænsen mht sundhed (Conc.class.health)? a.0,0025 wt% b.0,1 wt% c.1 wt % 8.Hvad er klassifikationsgrænsen mht miljø (Conc.class.env.)? a.0,0025 wt% b.0,1 wt% c.1 wt%

©FDLF Stof 3 - fortsat 9.Hvad er bagatelgrænsen mht sundhed (Conc.class.health)? a.0,0025 wt% b.0,1 wt% c.1 wt % 10.Hvad er bagatelgrænsen mht miljø (Conc.class.env.)? a.0,0025 wt% b.0,1 wt% c.1 wt% 11.Hvad er “conc13” ? a.0,0025 wt% b.0,1 wt% c.1 wt%