Pressemeddelelse om - Mobilt bredbånd og internet på mobilen Tal fra Q4 2010 2586 danskere har deltaget i undersøgelsen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Analyse af rejsekortet for
Advertisements

Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Hvordan bruger de unge folkebiblioteket – fysisk og digitalt Adfærd, betydning, interesser & forventninger Lotte Hviid Dhyrbye Tænketanken Fremtidens Biblioteker.
Analyse for Ældre Sagen: Anvendelse af nye teknologiske kommunikationsmidler Rapport Oktober 2008.
Internet til alvor og sjov
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
1 DSB og Bibliotekerne Personlige interview foretaget 20. til 25. januar respondenter Holdning til evt. ny portal.
Sprog/billeder på Internettet
Generalforsamling 4. marts 2010 Henrik Poulsen
- fortsat midt i en flekstid?
3. møde – Risikoanalyse og pre-cutover
Overskrift her Tilføj presentations titel i Sidehoved / sidefod. Vis > Sidehoved / sidefod Underoverskrift her Mobilnet dækningsanalyse / Hjælpeværktøj.
DDB Hindsgavl den 26. maj 2011 René Birkemark Olesen
Illustration fra Kort om kræft figur 4.1.
WLAN (Trådløs Ethernet)
Forøg din værdi som konsulent
1 Samspillet mellem virksomheder og kompetencecentre.
av Lajla Ellingsen og Mari By Rise Adresseavisen
Tele- og dataudbud 6 kommuner i Midt- og Vestjylland
Afsætning grundforløb
Julekalender 2010 For Herren i Huset For Fruen i Huset
Holstebro Frimenighed At være en Jesu discipel. Discipel En der er i lære, men mere end det. Norm for lære og liv Den mundtlige tradition blev overleveret.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
PROGRAM Introduktion til internettet Hvad er en PC? Musetræning
1 Går fra at vil maksimere dækning til at minimere omkostning Det kender vi fra den anden bog Omkostningen er afstanden gange antal enheder der skal transporteres.
SEO PÅ AU.
Statistik.
Redskaber til at støtte børn og unge i deres sociale liv på nettet Marianne Pihl, Projektkoordinator i Red Barnet Lystrup
EU Kids Online arch/EUKidsOnline/Home.aspx.
22.maj 12 Globaliseringsredegørelsen Globaliseringsredegørelsen 2012 Grafer og figurer fra temakapitlet: Gældskrisen fører til langvarig lavvækst.
Introduktion til Access (Access, del 1)
Undersøgelsens omfang
Relativ vigtighed for elektroniske ressourcer,24,22,20,18,16,14,12,10 Indeks FARM nem at bruge Info om anvendelse af elektroniske.
Hvad bruger vi mobilen til nu? Hvad kommer vi til at bruge den til i ”morgen” / Martin Lausten.
Resultater fra 50 skoler knækker mobbekurven – 1. Undersøgelsesrunde (2009) Mere mobning i 4.kl. end i 6.kl.,og 9.kl. (flest piger, 19,2 %) På alle klassetrin.
”Et fællesskab af tjenester” Kirke som TEAM Et netværk af menigheder… 1.
VIA NORDICA HELSINKI 10. JUNI Accept af hastighedsgrænser og politikontrol - Det er muligt at få folkelig støtte Jesper Sølund Rådet for Større.
1 - sikkert og enkelt netværk for ældre Konference for Biblioteksassistenter Torsdag på Scandic Hvidovre Biblioteket som bindeled.
Børn og unges sociale liv online
Indhold Kort om sundhedsprofilen Hvad kan man bruge sundhedsprofilen til? Udvalgte data Hvordan skal den læses? Kommunikationsstrategi 2.
Børn og unges sociale liv online Hvilken rolle spiller forældrene?
1 Algoritme til at løse knude P-center problemet Algoritmen brugte set covering problemet Virker derfor kun til knude problemer Vi vil alligevel bruge.
Børn og unges sociale liv online
Lær at søge bedre på nettet
Indhold 1.Hvad er MATRIX Mobil 2.Menu Valg 3.Installation 4.Adgang.
1 Borgerpanelet i Silkeborg Kommune.
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Teknologiske muligheder for levering af tele- medicinske løsninger over bredbånd og mobilnet “Telemedicin – Hvordan bliver vi verdensmestre?” 5. december.
Danskernes Digitale Bibliotek Hvorfor er det en god idé? Børne- og kulturdirektør Flemming Olsen, næstformand i Børne- og Kulturchefforeningen DB SYD –
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
Globaliseringsredegørelsen 24.mar. 14 Figurer fra Danmark tiltrækker for få udenlandske investeringer i Sådan ligger landet
Rapporter (Access, del 5). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller, og.
It i de gymnasiale uddannelser Udstyr og anvendelse, 2010.
Grunde til at jeg elsker dig
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,

10.mar. 15 Udvikling i løn, priser og konkurrenceevne Dansk Industri.
IT Arkitektur og Sikkerhed Mobil sikkerhed, trådløse teknologier og VPN.
v/ Gert Helenius, Tre-for Bredbånd
Globaliseringsredegørelse 21.mar. 11 Globaliseringsredegørelsen 2011 Grafer fra temakapitlet Eksporten som drivkraft for vækst og velstand.
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Aalborg Tekniske Skole Svarprocent: 27% (414 besvarelser ud af mulige)
Udvikling af mobilsites Einar Gislason / FTF. Mobilsites Mobilvenlige sites.
GENERATION WHY Flere søger virksomheder med andre formål end ren profit. Give noget igen til samfundet. Vi vil i stigende grad søge at gøre en positiv.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Gallup for Region Sjælland © TNS 17. marts
20. september 2018 Ny 02.08, Tele og data, 2014 Tom Kjærsgaard Larsen.
SKI Principper for roaming
Nyt fra YouSee Lars Techen Nielsen/YouSee Bakkebølle, 3. marts 2015.
Præsentation af den statslige telefoniaftale
10. august 2019 Ny 02.08, Tele og data, 2014 Tom Kjærsgaard Larsen.
Præsentationens transcript:

Pressemeddelelse om - Mobilt bredbånd og internet på mobilen Tal fra Q danskere har deltaget i undersøgelsen.

Utilfredshed med Hastigheden på Mobilt bredbånd og internet på mobilen – Q Grafen viser andelen af danskere, der er ”Meget utilfredse” og ”Utilfredse” med hastigheden på mobilt bredbånd og internet på mobiltelefonen. 19 % af TDC's kunder med mobilt bredbånd og brugere af internet på mobilen er ”Meget utilfredse” og ”Utilfredse” med hastigheden. Utilfredshedsgraden er markant større hos både Telenor (24 %) og Telia (23 %). Hos 3 Mobil og hos Oister, som også benytter 3´netværk, er utilfredshedsgraden ca. 16 %. Delkonklusion Der er store forskelle på danskernes brugeroplevelser af hastigheden på mobilt bredbånd og internet på mobilen. Kunder der er ”Meget utilfredse” og ”Utilfredse” med hastigheden i sit nuværende kundeforhold vil være meget tilbøjelige til, at skifte teleselskab. I takt med udbredelsen af smartphones vil kravene til internethastigheden få afgørende betydning for teleselskabernes markedsandele. Kunder der har betalt dyrt for hurtige internetmobiler har en klar forventning om, at brugeroplevelsen af internettet også er ”hurtig”.

Utilfredshed med Dækningen på Mobilt bredbånd og internet på mobilen – Q Grafen viser andelen af danskere, der er ”Meget utilfredse” og ”Utilfredse” med Dækningen på mobilt bredbånd og internet på mobiltelefonen. 13 % af TDC's kunder med mobilt bredbånd og brugere af internet på mobilen er ”Meget utilfredse” og ”Utilfredse” med dækningen. Utilfredshedsgraden er markant større hos både Telenor (26 %) og Telia (29 %). Hos 3 Mobil og hos Oister, som også benytter 3´netværk, er utilfredshedsgraden ca. 18 %. Delkonklusion TDC har danmarks bedste netværksdækning, mens 3 Mobil - måske lidt overraskende – opleves markant dårligere end TDC. Problemerne knyttet til 3 Mobil's netværk kan skyldes at, dækningen forsvinder når telefonen skifter mellem 3 Mobil's eget net og TDC's net. Et fænomen der ofte opstår udenfor større byer. (3 Mobil roamer på TDC's net i områder hvor 3 ikke selv har dækning) Dækningen er det vigtigste parameter når det gælder mobilt bredbånd og internet på mobiltelefonen. Uden dækning spiller pris og andre vigtige parametre ingen betydning. Telenor og Telia har meget store problemer med netværksdækningen. Relativt til TDC og 3 Mobil netbaserede mobilselskaber, vil Telenor, Telia og mobilselskaber der benytter deres netværk, opleve store kundetab. Kunder der ikke kan komme på nettet med sin smartphone vil hurtigt skifte til et bedre netværk. I takt med udbredelsen af smartphones vil denne problematik udmønte sig hyppige og uforudsigelige kundeskift mellem teleselskaberne.