SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Advertisements

Velkommen 1. Velkommen Jeg hedder Ulf Oscarson. I 1998 blev jeg præsenteret for virksomheden Forever Living Products, hvis hjemmeside du netop nu er på.
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community (SBSC) Udnytter du alle salgsmulighederne når du er ude og hos din kunde Thomas Sørensen.
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Vi gennemførte en række interview ifm
Velkommen til workshoppen Blindgyde eller karrierevej - kundecentret som en integreret del af koncernen Drivsel – drift og trivsel i call centre konference.
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
Synlig ledelse i krisetid
Udvikling af BtB-salgsorganisationer
Kunstgreb Virksomhedsinnovation, uddannelse og forskning.
Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead - eCommerce.
Sikre IT-løsninger for fremtiden LBJ Finans LBJ Finans - Meget mere end blot et regnskabssystem.
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
Præsentation af e-takeaway.dk
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
FRA BIKS TIL BUSINESS Vækstmuligheder for kvindelige selvstændige - OPGAVER Århus september 2010.
Rico Raja Microsoft Technology Specialist
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Guldkorn til vækst!. Skab vækst og værdi i din virksomhed Onsdag den 17. november, 2010 kl
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Velkommen til Mød Microsoft
SÆLG DIG SELV! Du kan støde ind i en kommende arbejdsgiver, når du mindst venter det. Derfor er det en god idé at være forberedt på at sælge dig selv.
Erhvervssammenslutningen. Velkommen Udviklingshus med fokus på digital forretningsudvikling Etableret i medarbejdere Altid selvfinansierende AAA.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Agenda CRM – hvordan bliver det en økonomisk succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/ Bjørn Eilertsen og Christian Cletus.
TIL FREMTIDEN VELKOMMEN. FAKTA · der ikke kan diskuteres... Cashback og tilbud. Et produkt alle vil have. Kunden sparer 20-22%. Walmart, Bestbuy, SamsClub.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Microsoft Sales Academy
Har du husket din licens? Opstartsmøde 6. september 2012.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Microsoft.NET og Web Services Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Sikker og integreret infrastruktur Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Tommy Engedal Kronborg
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Velkommen Er universiteternes viden tilgængelig og attraktiv? - Hvad tænker virksomhederne? Det Nationale Netværk for Teknologioverførsel Bolette van Ingen.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Effektiv vækst - Workshop
Markedsføring og reklame
Arbejd Overalt - Workshop
Hvem og hvad bestemmer, hvad der udvikles?
- Vi skaber iværksættere
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Præsentationens transcript:

SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum

Microsoft Confidential 2 Velkommen – og agenda for dagen  Hvorfor har vi Small Business Specialist Partner programmet v/Christian Ringheim og Kim Enrum, Microsoft  Erfaringer som SBSC partner v/Thomas Falborg, direktør SHG A/S  Pause og forfriskning  Hvordan kommer du igang? v/Marlene Dissing, Microsoft  Hjælp til salg og markedsføring v/Lotte Rahbek, Microsoft  Spørgsmål til Microsoft  Afslutning og sandwich

Microsoft Confidential 3 Hvad er ideen bag programmet? Tilfredse kunder = mere salg Microsoft spids- kompetence Fagligt netværk Markeds- føring Salgs- aktiviteter

Microsoft Confidential 4 Hvad ønsker kunderne? De mindre kunder*  ønsker kun at bruge tid på deres forretning  ønsker enkle løsninger, der er nemme at anvende og drifte  ønsker at handle deres it ét sted  søger på internettet efter en der kan hjælpe dem  spørger i deres netværk  forventer at få it specialister  forventer inspiration omkring innovative løsninger Man vinder kunden*  hvis man demonstrerer kompetence  hvis man viser man forstår kundens problemer og ønsker *Aalund Research 2006 Multidimensional markedsføring

Microsoft Confidential 5 Hvad får du ud af dette som partner?

Microsoft Confidential Marketing værktøjer Salgskampagner Faglige og personlige kompetencer Fællesskab og netværk Hands-on training Mobility, ISA, Exchange Live Meeting Licensing Hvad får du ud af dette som partner?

Microsoft Confidential 7 Får du mere forretning som SBSC partner?  Bedre kendskab til Microsoft produkter  Bedre kendskab til hvordan du kan sælge Microsofts produkter  Bedre kendskab til hvordan Microsoft kan hjælpe dig  Synlig overfor kunderne  Deltager i salgskampagner  En del af et netværk sammen med andre partnere SBSC partnerne har vokset salg af Microsoft licenser med 52%* *Note: Som Microsoft SBSC partner vil du blive i stand til at sælge dybere til dine eksisterende kunder samt få flere nye kunder.

Microsoft Confidential 8 Hvad kræver det af dig....?  Brug tid på at blive registreret Microsoft partner  Vær tålmodig med vores (mange) systemer  Brug jeres Microsoft kontaktperson eller  Benyt dig af vores træningstilbud  Bliv synlig overfor dine kunder  Deltag i vores salgsaktiviteter