Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Microsoft Sales Academy

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Microsoft Sales Academy"— Præsentationens transcript:

1 Microsoft Sales Academy
Markedschef Christian Ringheim Marketingchef Lotte Rahbek

2 Så kom vi igang !

3 Artikel i Børsen den 30 juli

4 Artikel i Børsen den 30 juli

5 De første evalueringer = 4,5

6 Hvorfor skal vi have Microsoft Sales Academy?
Salgstræning fik den højeste evaluering af det samlede træningsforløb for SBSC pilotpartnerne Top 10 Microsoft partnere (50+% Microsoft vækst) - fokuserer udelukkende på virksomhedernes udfordringer Kundernes højeste ønske er partnere, der fokuserer på de forretningsmæssige ønsker og problemer

7 Behovet for Microsoft Sales Academy
Betjene kunder Viden om løsningssalg Deltage i salgsaktiviteter – få leads Produkttræning Tage andel i IT væksten Spare tid og penge ved at deltage i Microsoft kampagnerne Indbøb og bestilling Strategi og planlægning Fakturering Få nye kunder Regnskab Marketing Træning Innovative løsninger, der understøtter strategien Nemt og hurtigt overblik over forretningen Mere tid til forretningen Enkle løsninger, der er nemme at anvende Let at købe (one-stop shopping) Forretningsforståelse Inspirere med innovative løsninger Vise værdien af løsningen Være en samarbejds- partner Tager ansvar for hele projektet Gøre det nemt og enkelt for kunden

8 Copenhagen Business School – Handelshøjskolen
Danmark største handelshøjskole med Mere end studerende, hvoraf mere end er udenlandske Mere end 400 forskere Samlet budget på 780 millioner DKK Internationalt anerkendt. Optræder på Financial Times’ ranking- liste over verdens anerkendte business schools – faktisk den bedste i Norden CBS’ vision er: ”Our goal is to make you reach yours”

9 Om implementering – og dermed Implement
En god løsning er ikke tilstrækkelig – den skal også implementeres! Implements grundfilosofi er meget klart illustreret i vores navn. At implementere betyder at påbegynde, udføre, realisere, færdiggøre – det er derfor, vi valgte dette navn. Vi er målrettede mod at skabe effektive løsninger med synlige resultater. Vinder af Danish Management Award: Hovedprisen: 2003: Lean Manufacturing (GN ReSound) 2005: Salg og ledelse – worldwide (FOSS) Kategoriprisen: 2004: Organisationsudvikling (Post Danmark) 2005: Salgsudvikling (DanBolig) 2006: Lean Manufacturing (Linak) Implemen´tere iværksætte, realisere, virkeliggøre, udføre; implemen´tering -en, -er (efter eng. implemen´tation, senlat. imple´mentum, af lat. im- + ´plere fylde) iværksættelse, realisering (af teori), udførelse

10 Og hvad er det så, vi har gjort?
Lavet et sammenhængende forløb… Baseret på kontinuerlig udvikling… Kombinerer praksis og teori… Bringer undervisningen ind i din hverdag… Sikrer læring i kraft af praktisk anvendelse af… Coaching på egne planer Sparring med kompetente kolleger 6 fulde kursusdage + projektarbejde Afsluttende vurdering af projektet og certifikat

11 Revisit tools and concepts
Individual Project Presentation Test and Evaluation 8 months Revisit tools and concepts Pitstop Strategic Marketing Strategic Selling Create Buying Vision Stimulate Interest Business Thinking Value Based Selling Partner execution of FY ’07 Customer Campaign Develop own business plan

12 Salgsakademiet i overblik
Modul 1 1 dag Modul 2 1 dag Modul 3 1 dag Modul 4 1 dag Modul 5 1 dag Modul 6 1 dag 08.30 Introduktion At tænke forretning Værdibaseret salg Introduktion til projekt Købecenter og roller Skab købsvision (Solution Selling® metode) Strategic Selling Strategiske typer Analysere kundens situation Relationer og prioriteter Strategisk marketing Plan og forudsætninger Evaluering af caseplan Forankring Processen for marketingplanen Projekt-præsentation Stimuler interesse (Solution Selling® metode) Salgsbarrierer Introduktion Gruppefeedback Personlig plan Forankring Oplevelser og resultater Øvelser Praktisk test Evaluering og certifikater 16.30 18.00 Coachcafé Coachcafé Coachcafé Coachcafé Parallelle opgaver Marketingkampagne #1 Marketingkampagne #2 Marketingkampagne #3 Marketingkampagne #4 Arbejdsgruppesession 1 Arbejdsgruppesession 2 Arbejdsgruppesession 3 Arbejdsgruppesession 4 Arbejdsgruppesession 5 Projekt: Forretningsplan for udvalgt emne

13 Dit personlige udbytte (gælder alle deltagere)
Når du har gennemgået dette akademi, har du kvalifikationerne til at tale forretning og behov med kunden og tænke dette aktivt ind i din salgsproces i forbindelse med tilbud, forhandling krydssalg mm. endvidere har du fået en forståelse for, hvilke salgsbarrierer der forhindrer dig i at udnytte dit fulde potentiale Sideløbende med akademiet kører Microsoft en række kampagner, som inddrages i undervisningen og arbejdet Yderligere nedsættes en række arbejdsgrupper, som dels skal inspirere hinanden, dels løse en række konkrete og praktiske opgaver sammen i slutningen af hvert modul

14 Hvordan kommer jeg i gang!
Tilmelding på 65% betales af Microsoft – din pris 9.500,- for: Implement og CBS 6 fulde kursusdage Projektarbejde og vejledning Coaching og sparring Vurdering af dit forretningsprojekt Mulighed for certificering Hold 2: 9. November, Hold 3: 11. Januar, Hold 4: 9. Februar


Download ppt "Microsoft Sales Academy"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google