Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PR KAMPAGNE.
Advertisements

Telos Team Introduktion.
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
LinkedIn Intro.
NemID og Fællesskema 2014 v/Signe Hansen Blegmand
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Hvordan virker Backoffice Hvilken strategi og taktik skal man anvende
Handleplan for værtsskab
HADERSLEV KOMMUNES 10.KLASSECENTER ved Kløften Skriftlige prøver Haderslev Kommune – 2013 Skriftlige prøve.
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Tre kampagner målrettet unge
Velkommen. Agenda •Hvorfor informationsmøde nu? •Hvad er der sket de sidste 3 måneder? •Hvor vil vi gerne hen? •Aktiviteter frem til 31. december •Hvordan.
”FRA SYGEFRAVÆR TIL ARBEJDSEVNE” 27. FEBRUAR 2013 KONFERENCE TORVEHALLERNE I VEJLE Sund By Sekretariatet.
Kommunikationsstrategi Scleroseforeningen
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
EU GRANTS ADVISOR DENMARK Et nyt tilbud til SBSC partnere Samarbejde mellem Microsoft, Niels Brock og Markman om salg- og marketingmedarbejdere til SBSC.
Del 1 (ca – 20.00)  Nye produkter  Bestilling i dag -10% Pause – kaffe – Bestilling Del 2 (ca. kl – 21.20)  Top-salgs-produkter ved LR.
Dataopsamling og GPS-styring
Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business Marketing
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Årsaftale projekt Tidslinie © due & partners
Pinpoint.
Nyt tiltag til Dynamics kunder med abonnement
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
SEO PÅ AU.
Velkommen til Pre-launch Roadshow Claus Jul Christiansen Divisionschef, Server & Tools Microsoft Danmark.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Partner Pilot Projekt Sådan kommer du i gang! Partnerudviklingschef Lotte Rahbek.
Usability 17. marts Oplæg: Om heuristisk inspektion: Metro Om tænke højt forsøg: Virk 2. Fremtidige oplæg 3. Dagens øvelse 4. Aflevering af testrapporter.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
Kampagneaktiviteter September – December 2006 v/Gitte Casparij, Microsoft.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Rebekka Musaeus - Projektkoordinator - SBSC.
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
Dorrit Overgaard - Gitte Casparij - Torben Marcussen
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Introduktion til Access (Access, del 1)
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Ændr 2. linje i overskriften til AU Passata Light 27..AUGUST 2014 STUDIESTARTSOPLÆG VEJLEDNING OG STUDIEINFORMATION, HE AARHUS UNIVERSITET AU STUDIESTARTSOPLÆG.
Medarbejder en vigtig resurse Concept Data A/S Flad organisation. Åben miljø. Selvstændighed under ansvar. Socialt sammenværd.
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering Anæstesiologisk Afdeling Flere ledere
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Salgs- og marketingkampagner for Small Business Specialist Gitte Casparij December 14, 2014.
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
MBS Marketing aktiviteter FY07 Partner Forum session Dorrit Overgaard Small Business Marketing Small Business Community Days, september 2006.
MUS 2012/2013 Medarbejderplan. Hvorfor? Mere og bedre fokus på trivsel og kompetenceudvikling for alle medarbejdere.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Mød Aalborg Universitet
Grunde til at jeg elsker dig
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Unlimited Mobility seminar august Hvordan vil vi støtte op om din forretning? Hvad forventer vi af dig? Hvad kan du forvente af os? Hvordan bliver.
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
Preben Egebo Jagttegns lærer Nyjæger koordinator
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Server 2003 kampagne “Få et 2-timers gratis serviceeftersyn” Dorrit Overgaard, Marketing Manager Informationsmøde,
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Usability – øvelse 6: Sammenfatning på usability-rapport Oplæg Fremtidige oplæg Dagens øvelse Fremtidige fremlæggelser Dagens øvelse Aflevering af usability-rapport.
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
Executive Circle - Portal Teknisk Spor. Agenda – Teknisk Spor Velkommen til det tekniske spor Henrik Albrechtsen, Solution Specialist, Microsoft.
Small Business Specialist Community - efterårets aktiviteter, kampagner og nye tiltag.
Inspiration til at udbrede NemSMS til borgere
Nye ACE regler pr. 1. december 2012
Præsentationens transcript:

Kampagner Forår 2006 v/ Dorrit Overgaard, Marketing Manager

Serviceeftersyn – kampagnen MS : Få et gratis serviceeftersyn Markedsføring på ms websites MS nyhedsbreve til kunder Markedsføring på virk.dk Kampagneside med selvtest Find en forhandler i dit nærområde Hvad gør partnerne Tilbyder gratis serviceeftersyn Følger op og aftaler kundemøde Udfører tjek hos kunden Følger opmed anbefalinger og tilbud Brug de mange tilbud hos disti’erne Markedsfør dine tilbud Læg banner på dit website Lav dit eget tilbudl Følg op telefonisk Brug de mange salgsmaterialer Synliggør værdi for kunden Brug dine gode kunder som referencer

Har du brug for et serviceeftersyn? Bannerannonce

– disti tilbud Tjek de gode tilbud hos vores distributører ! Actebis – Weber grill tilbud Ved køb af SBS’2003 optjenes point Point omsættes til en Weber grill Actebis + Tech Data – iPod tilbud HP Reseller Option Kit tilbud Køb HP Server og HP udgave af SBS2003 til en superpris Points der konverteres til den smarte IPod fra Apple SMG - Påsketilbud Påsketilbud – for nye kunder hos SMG Modtag et stort påskeæg, hvis det er første gang du køber en SBS Ved køb af SBS2003 optjenes point Points omsættes til et gavekort eks. påskefrokost

SMG Intel baseret serverløsning med præinstalleret SBS2003 Attraktive specifikationer målrettet den mindre virksomhed Stærke pristilbud Tech Data SBS2003 + HP server inkl. CA PS2 kampagnetilbud Forhandler kampagnetræning 19. og 20. april Slutkunde seminar maj / juni – afholdes af udvalgte forhandlere kr. 5.000,- i tilskud pr. slutkundeseminar

Goddag. kort præsentation af Broe  Jeg kommer fra en lille EDB virksomhed hvor vi er 3 ansatte og hvor vi lever af at lave infrastruktur Jeg har i dag fået 10 minutter til at fortælle jer om vores erfaringer med Microsoft serviceeftersynskampagne ! Første gang vi var med i serviceeftersynskampagnen var som Pilot Partner, og dengang sad vi bare og ventede på at Microsoft kom med leads. Vi fik et, hos en vognmand, der havde en PC, og hvor jeg brugte de 2 gratis timer til at rette op på en masse fejl på denne PC. Praktiske erfaringer med brug af Serviceeftersynskampagnen Johnny Broe, Broe Computer Service SBSC partnermøder den 21. + 22. marts 2006

Historie fra det virkelige liv: januar – februar 100 breve udsendt m. folder Resultat: 8 nye kunder - heraf 1 der har ordret for 54.000 kr. og 3 kunder hvor der er afgivet tilbud på omkring 100K kr. stykket 8 emner - hvor serviceftersynet mangler at blive afholdt Denne gang sidder vi ikke og venter på at Microsoft skal skaffe leads. Vi har sendt 100 breve ud hvor vi indtil nu har scoret 8 nye kunder og hvor vi har modtaget den første ordre på 54000 kr. Derudover har vi til 3 af dem tilbud ude på omkring 80-100.000 kr. stykket Ud af de 100 emner mangler 8 emner som var interesseret i et besøg men som ikke i øjeblikket har tiden til et sådan besøg, så vi vil vende tilbage til dem efter aftale Hvis vi ikke tager de 8 som mangler et besøg med, så har vi en score i løbet af de 2 første måneder på 8% ved serviceeftersynskampagnen 

Hvordan ? Udvalgt emner - mindre virksomheder mellem 5-25 ansatte i lokalområdet (490 stk) Frasorterede multinationale selskaber o.lign. - til rest ialt 250 emner Udsendt 25 breve hver 2. onsdag med kampagnematerialet Efterfølgende onsdag telefonkontakt Afholdelse af Serviceeftersynet – ved brug af Microsoft’s skabelon Resultatet kender I Hvordan gør vi så 4. LAV ET MØDE med Microsoft, Nævn Microsoft mange gange så det kunden siger nej til er Microsoft F.eks. Goddag jeg ringer i forbindelse med et brev som jeg har sendt til dig omkring en MICROSOFT KAMPAGNE (MSK) der går på et GRATIS serviceeftersyn og som er uforpligtende. Har du modtaget dette? (Lad kunden tale og hver klar til hans indvendinger, overbevis ham om at nye øjne måske finder noget som er blevet overset) Forklar at Microsoft er meget interesseret i et sådan eftersyn forbi Microsoft bliver skudt i skoene at Microsofts produkter ikke er gode nok og har mange fejl, men når Microsoft kommer ud viser det sig altid at være mange andre ting som f.eks. . . . . . . . . . 5. Køre efter Microsoft skabelonen, og behøver ikke at tage præsis 2 timer (det hurtigste var 20 minutter og det længste var 4 timer) Når mødet er færdigt så lav en rapport på gennemgangen og aftal en aflevering af rapporten. Hvis kunden ikke er interesseret i et nyt møde så mail det og ring op og forklar om de punkter du har fundet.

Tilmeld dig serviceeftersynskampagnen Tilmeld dig her og bestil kampagnematerialet Deadline: 3. april 2006 Læs om kampagnen her http://www.microsoft.com/danmark/smallbusinesspartnere/kampagner/service.mspx Tilmeld dig her http://microsoft.server01.dk/serviceeftersyn/

Ekstra kampagneopstarts møde 5. april i Århus Sted: IT Support Gruppen, 10.00 Kampagne introduktion Få et 2-timers gratis serviceeftersyn af din virksomheds IT Baggrund og formål Erfaringer fra tidligere eftersynskampagne Hvad skal du gøre 10.15 Gennemgang af kampagnens elementer Vejledning i anvendelse Tilmelding og praktiske spørgsmål 11.00 Pause 11.15 Service eftersynet Hvordan anvender I alle tjek skemaerne Få det maksimale ud af kundebesøget Tips og tricks Spørgsmål 11.45 Afslutning Tilmeld dig sbscdk@microsoft.com

MBS salgs- & marketing aktiviteter C5 aktiviteter Annnoncering af partner seminarer Fælles annonce i lands- og lokalmedia Gøre opmærksom på arrangementer Print og online annoncer April – juni – seminar-in-a-box Tilmelding på www.c5.dk C5 - generel markedsføring Søgeord på Google & MSN C5 markedsføring på ms og virk.dk www.c5.dk – kampagnesite Bestil gratis CD med C5 demos... C5/XAL løn seminarer for partnere 6 x seminar ny lønpatch Special lønkampagnetilbud til kunder 27 – 29 – 30 marts København – Århus og Esbjerg 85 partnere tilmeldt Musikhuset VEGA - kundereference C5 og SQL Nye partner træningseminarer i maj 15 nye rapporter (SQL 2005)l Brochure m. beskrivelse af rapporter 2 kunde referencer

MBS salgs- & marketing aktiviteter MS CRM aktiviteter Partner banner og test Check din virksomheds CRM parathed Online banner og parathedstest til CRM cert. partnere og salgsagenter Emner/kunder tester sig selv og får individuel CRM analyse og rapport Partner salgspræsentation MS - generel markedsføring Søgeord på Google & MSN C5 markedsføring på ms og virk.dk Kampagnesite Kunde-paratheds-check CRM®webcheck – selv test Salgsagent - seminarer Salgstræning 31. marts – MS, Hellerup Salgstræning 5. april – Helnan, Århus Salgstræning 17. maj – MS, Hellerup Tilmelding: metter@microsoft.com MS CRM kunde cases/webcasts 4 kundecases Markedsføring på ms og virk.dk Ny CRM bog til kunder/emner

Check din virksomheds CRM parathed

Brug nyhedsbreve – kommuniker online med dine kunder

Vejledning i brug af e-mail skabelon lægges på SBSC portalen Kopiér wordfilen ind i din e-mail Til-feltet kan fx hedde: ”Abonnent på nyhedsbrev”. Skriv lidt nyt om din virksomhed E-mail listen sættes ind i BC-feltet. Subject feltet hedder fx ”Januar nyhedsbrev fra <dit firmanavn>” Indsæt dit eget link og telefonnummer Sæt din egen bjælke eller signatur ind i stedet for Indsæt links til e-mails med subject: ”Tilmeld nyhedsbrev” ”Afmeld nyhedsbrev” Indsæt firmaets kontaktdata og linket til jer

Tilmelding til anvendelse af Nyhedsbrev Skriv til sbscdk@microsoft.com Forudsætning du er SBSC partner

Vind 1 Xbox 360 – fortæl dine kunder om SB portal Fortæl dine kunder om kundeportalen www.microsoft.com/danmark/dinvirksomhed Send eller udlever folder Tips og tricks til kunderne; Office, websites Inspirations artikler om alt inden for IT Abonner på månedligt nyhedsbrev Gode tilbud og kampagner Licensrådgivning Købs vejledninger Konkurrencevilkår Udlever 50 postkort til dine kunder 50% vækst i unikke brugere Marts: 4.940 + 50% i løbet af de næste 3 måneder Vi trækker lod om 3 stk. Xbox Vi trækker lod 6. juni 2006

eller send en mail: sbscdk@microsoft.com ? Modtages i pausen eller send en mail: sbscdk@microsoft.com Spørgsmål