AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.4 Eksempel på substitution Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.5 Eksempel på komplementaritet Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.6 Princip for beregning af markedsandel Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.7 Eksempel på beregning af kundeandel Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.8 Konkurrenceformerne Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.9 Forskellige grader af præference Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.11 Porters brancheanalysemodel (5 forces model) Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.13 Strategiske grupper på petfood-markedet Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.14 Faser i forbindelse med konkurrentraktion Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.17 Markedslederens muligheder for at fastholde og udbygge sin position Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.18 Strategier for markedsudfordreren Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.19 Strategier for markedsfølgeren Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.23 Porters konkurrentanalyseskema Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.24 Eksempel på konkurrentprofil for to hoteller Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 5.25 Konkurrentanalyseskema Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen