Astonishing Theremin Grp. 435, Med.Aau.
Agenda Præsentation Produkt Test Konklusion
Præsentation “How is it possible to create a product that gives a user a coherent alienized experience through the use of infrared distance measuring sensors, a theremin inspired sound and graphics based on biomechanics? “
Produkt Skitser Fysisk Lyd Grafik Samlet
Produkt
Inspiration fra NIME, Giger etc. Produkt
Lyd -Inspiration -Theremin -Genre Splicing (Genre Splejsning) -Horror & Sci-Fi -Underbevidst lyd
Produkt De 2 design forslag -Forslag 1 -Baseret på inspiration fra Theremin -Sensor data ca. ens = Modulation af frekvens
Produkt -Forslag 2 -Konstant frekvens modulation -Dvs. ingen ændring i frekvens
Produkt -Det endelige design -Fejlhåndtering
Produkt Grafik -Inspiration -Fire retningslinjer 1.One-to-one mapping (Data for each individual sensor) 2.Complex data (Time, acceleration and etc.) 3.Giger design 4.Dualiteter
Produkt -Data mapping skema
Produkt -De 3 design forslag
Produkt -Det endelige design
Produkt ”Den samlede oplevelse” – Inspiration til det samlede – Flerdelt perception – Brugersituationen og vores design Relaterer til oplevelsen, og det brugeren bør få ud af vores produkt Interagering med produktet og undren/forståelse – Data mapping Blev delt ud over de 3 foregående Hvorfor ikke bare 1-1? – Kontrollen af produktet
Test Hvordan – Hvilke redskaber blev der benyttet
Test Hvorfor Baggrund for valg af test personer
Test Resultater i forhold til vores kriterier Hvad var godt/hvad var mindre godt
Konklusion Resultater fra testen ift. problemformulering “How is it possible to create a product that gives a user a coherent alienized experience through the use of infrared distance measuring sensors, a theremin inspired sound and graphics based on biomechanics? “ Personlig vurdering på den endelige oplevelse