LK møde Grand Hotel Odense 09-11-13. To punkter på max. ti min. 3½ min: Arrangementer i 2013/2014 5½ min: Oplæg til samarbejde mellem korps, regioner.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
1 © Copyright AK-Samvirke – juni 2013 Aftale om midlertidig arbejdsmarkedsydelse Overblik.
Advertisements

Distriktsmøde 1.Tee Afvikles i klubberne Hcp: ingen Alder: Talentudvikling 1 Afvikles i distrikterne Hcp: max 36 Alder: 10 – 18 Kurset afvikles.
Hvordan bliver toget bedre end sit rygte?
Implementering Kvalitetsmodel på socialområdet v. socialchef Charlotte Josefsen.
Trin 1: Find kvitteringer
1 Frit valg af hjælpemidler og boligindretning Af Tina Hansen specialkonsulent 15. september 2010.
Økonomi Budget 2008 & Budgetlægning Budget opfølgning pr •Tilbagemeldingerne fra aftaleholderne om forventet årsresultat, viser.
februar februar 26. marts januar – festsalen set fra fysiklokalet 22. januar – festsalen set mod scenen 6.
Igls 5. juli – 13. juli 2013 Målsætning  deltagerne skal opleve en stor og fleksibel lejr i landsdel 6  oplevelser i en anderledes natur  deltagerne.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Børnehaveklassen Velkommen til Hunderupskolen.
1 ▪ Møde for danske partnere Viborg 25. januar 2011.
Turen går til Indien Engelsk, religion, historie og idræt 3.G, uge 41.
Vandmøller og vandplaner
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Generalforsamling 20. marts 2014
21. juni 2012 Fællesskaber for Alle - Dagtilbuddets Fællesskaber Velkommen.
Center for Sundhedsteknologi Baggrund:  Sikre regionerne uden for storbyerne gode rammebetingelser for vidensbaseret vækst og udvikling Formål:  At etablere.
Indsæt billede i vinge: Gå ind under Indsæt > Billede > Fra fil Placer billedet, så det ønskede udsnit dækker vingen. (Det kan være nødvendigt at forstørre.
Tilsynspligt en større indsigt i skolens gang og virke Bliver en del af skolen indefra. tidlig information om - og mulighed for at kommentere på skolens.
Demokratiforum/Kompetenceforum 7. oktober, 2008 Interkulturelle kompetencer - hvad skal der til ? © Christine Sestoft D A N S K F O L K E O P L Y S N I.
Velkommen Rådsmøde Tirsdag d. 17. marts Dagsorden: 1. Senior arbejdet 2. Sysselfejde information 3. Uddannelse / Kursus 4. Økonomi 5. ”MEGA aktivitet”
TPI U /2015.
Temamøde 18. marts 2009 Organisations- uddannelsen 2009.
MFU beretning Landskomitémøde 12. maj Kommunikationsstrategi? Opsamling på punkt 11 Kommunikationsuddannelse af korpsene Synlighed – tidssvarende.
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
Jytte Wester TR og medlemsmøder Overenskomstforhandlingerne – 16. marts 2011.
Bestyrelsesdag Middelfart Generationsskifte i korpsene - fornyende organisation.
Velkommen til møde om frivillighed i Favrskov 26. september 2013.
Neurorehabilitering Teori og Praksis
1. halvår JanuarFebruarMartsAprilMajJuni Bestyrelsesmøde den 19.jan. Bestyrelsesmøde den 1 marts. og 23.marts Regnskab - Årsafslutning - Budget Bestyrelsesmøde.
Overskrift 40/42 pkt, Maks 2 linjer Underoverskrift, 14/16 pkt For at vise hjælpelinjer: 1.Højreklik på slidet og vælg “Gitter og hjælpelinjer” 2.Kryds.
Sekretariatet for Landdistriktsprogrammet November 2005 Den nye fælles landdistriktspolitik v/ Rita Munk.
Introduktion til arbejdet som kasserer
10. December Februar (Rejseaften) 24. Marts (første tur)
Skanderborg Kommune Valgmøde 3. marts 2014 Baggrundsviden for at kunne varetage skolebestyrelsesarbejdet.
Malmö Festivalen har ca besøgende. Malmöfestivalen är en årlig festival i centrala Malmö. Festivalen är Nordens största stadsfestival med ca.
Dagsorden · Valg af dirigent · Beretning v. formanden · Regnskab v. kassereren · Budget og fastsættelse af kontingent · Indkomne forslag · Valg til bestyrelse.
Facebook: ”Informatør for BiD” Bloddonorernes informatører Siden 2001 Ca. 250 fordelt i landet.
 Kommunalreformen, alle regioner og kommuner skal være medlem af et trafikselskab  Gl. Århus Amt og Gl. Ringkjøbing Amt havde ikke noget trafikselskab.
TATIONpRÆSEN 5. MARTS 2012 AARHUS UNIVERSITET INFO 6. SEMESTER ALT DET DU SKAL HUSKE, IKKE AT GLEMME 1.
Resultatet af økonomiaftalen Per Grønbech
STATUSMØDERNE! Et møde hvor de unge er i fokus: 1. år: Afklaringsmødet efter 10. – 12. uge; Her udarbejdes den overordnede uddannelsesplan for indeværende.
Konference 1. marts 2012 Rekruttering og profilering Fremtidens medarbejdere.
Rådighedsbeløb og kontant- kasser. Afdelingsbestyrelsens udgifter Rådighedsbeløb (for afdelingsbestyrelsen) F.eks. kaffe, te, fortæring, kontorartikler,
Oplæg om PLO-K Om PLO-K’s organisering, økonomi, opgaver og roller, kontaktperson i PLO-R, samt om PLO’s kommuneudvalg.
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Aktivitets- Årshjul 2017 §18 midler ansøgningsfrist,1/11
Aktivitets- Årshjul 2017 §18 midler ansøgningsfrist,1/11
Årshjul for vintertjeneste Vej- og trafikteknisk ordbog
Øvrige idrætter - vejen frem til i dag
Plan for det videre arbejde med uddannelsesprogrammer
Efterskoleforeningens initiativer
Børnehaven Engelshøj Årsplan 2016
Årsplan skolesundhedsplejen 2015,
Efterskoleforeningen
Aktivitets- Årshjul 2018 §18 midler ansøgningsfrist,1/11
Forløbsbeskrivelse Det nationale ledelsesprogram i sundhedsvæsenet
Eksempler.
2010 Månedskalender Du kan udskrive denne skabelon og bruge den som vægkalender, eller du kan kopiere de enkelte sider og bruge dem i din egen præsentation.
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Visiteret tid til hjemmeplejen samt private leverandører
Januar 2010 SØNDAG MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
August 2009 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Hold ferien samtidigt med, at du optjener den
Hold ferien samtidigt med, at du optjener den
Hold ferien samtidigt med, at du optjener den
Billernes Årshjul 2018 Kulturelle udtryksformer. Farver
Præsentationens transcript:

LK møde Grand Hotel Odense

To punkter på max. ti min. 3½ min: Arrangementer i 2013/2014 5½ min: Oplæg til samarbejde mellem korps, regioner og informatører 1 min: Spørgsmål?

Arrangementer i 2013 Informatørtræf april 2013 Basiskursus Næstved 4. maj 2013 International Bloddonordag14. juni2013 DGI Esbjerg juli 2013 Skanderborg Festival august 2013 Intl. ungdomsforum, Amsterdam 29. august-1.sept.2013 Basiskursus, Skejby 26. oktober 2013 Landsdækkende bustur uge Informatørtræf marts 2014

Oplæg til samarbejde mellem korps, regioner og informatører - side 1/2 Informatører kan afholde mindre udgifter – Refunderes mod kvitteringer og kontonummer til UK’en, som sørger for, at regionens eller korpsets kasserer overfører pengene til informatøren Ved lokale arrangementer dækker korpset udgifter til transport og forplejning for ’egne’ informatører Regionale arrangementer og møder dækkes normalt af regionens midler Regionale UK'ere er ansvarlig for budget og refusion i samarbejde med regionsbestyrelsen

Oplæg til samarbejde mellem korps, regioner og informatører - side 2/2 Der kan afholdes rejseomkostninger for tilrejsende informatører – Rammen for dette er statens takster for kørsel ( 2,13 kr. pr. km.) eller billigste offentlige transport Som udgangspunkt må transportudgifterne ikke overstige 750 kr. pr. arrangement. Informatørerne får forplejning ifm. arrangementet – Som udgangspunk;, når man har deltaget over 4 timer – Max 75 kr. /person/4 timer Refusion af f.eks. Billetter og forplejning: – 100% refusion indenfor 2 måneder – 50% refusion indenfor 2-6 måneder – Herefter 100% egenbetaling