Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
En lille vejledning til ændring af skærmens udseende.
Advertisements

Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
JordWeb: en hjemmeside til anmeldelse af jordflytning.
Flickr.com – online billeddeling
- Folkebibliotekernes nye ebogsservice.
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
Hvordan man logger ind på Dansk ACL database
Klik på Aktivér redigering på meddelelseslinjen.
Videregående pc-vejledning Modul 04: Windows-elementer 60+Bornholm.
Access Point Y + router/gateway
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Vejledning i weblog-værktøjet
Introduktion til CMS. Indhold ● Forberedelse af indhold til hjemmeside ● Opsætning af hjemmeside (CMS)
Ekstra funktion til Garmin export
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
WordPress Nyeste version af WordPress kan hentes her:
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Energiledelse Energiledelse betyder, at virksomheden gennemfører en systematisk, løbende indsats for at bruge energien bedre og derigennem øge virksomhedens.
Blogger.com - lav din egen hjemmeside
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2008.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
GN 9120 & GN9300(e) Fejlfinding & Fejlretning
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Beskyt din computer og dine data!
Kontrolpanelet Lær lidt om mulighederne i kontrolpanelet Tryk for start.
Introduktion til indholdsfortegnelser j Tryk derefter på F5, eller klik på Slideshow > Fra begyndelsen for at starte kurset. Klik på Aktivér redigering.
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
Mamut Kasse Installations instruktion.. Hardware betingelser PC –Windows XP, SP2 –512 MB intern hukommelse –1 Ghz Processor anbefales ( 600 Mhz minimum)
Agenda Målgruppe for produktet Mamut ServiceSuite E-commerce Planning
Skal du digitalisere en fuldmagt, du har fået på papir fra en borger?
Rico Raja Microsoft Technology Specialist
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus for stedfortrædere
Udskiftning af password på tablet. Åben programmet KONE business channel Hvis du ikke har linket på skærmen, åben en browser og skriv Ssl.kone.com.
Adobe læseprogrammet Adobe Digital Editions - installationsprocessen Inden du køber og downloader en e-bog/e-lydbog (en grafisk guide)
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Oversigtsvejledning til Lync 2013 FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken.
Oversigtsreference til Lync 2013 til Office 365 © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Med Lync kan du begynde at samarbejde uden.
Office365 – Bliv klar (få evt
Oversigt for © 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Lync Web App Deltage i et Lync-møde ved brug af computerlyd Hvis du ikke har Lync.
Hidtil har det været besværligt og tidskrævende at oprette værktøjer og tilhørende reservedele. Man kunne ikke gennem værktøjets navn/nummer se hvilke.
Introduktion til Lync Windows Store-appen
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
Sikkerhed og video i SkoleIntra
Interaktive knapper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
Oracle Application Express Lektion 1 7. Semester 2008.
UDVIDELSE Automatisk backup Introduktion Se, hvordan du opretter cron jobs til automatisk backup med Akeeba Backup. Rita Linde, 10people, Maj 2015.
Publiceringsgenvej i OJS Send din færdigformaterede fil uden om det redaktionelle workflow og direkte til elektronisk publicering Denne publiceringsform.
IT for begyndere Modul 9: ”Flere muligheder på internettet” 1.
Installation af TimeLog Tracker til Outlook
Introduktion til brug af Princh på biblioteket
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
GUIDE TIL DELING AF DOKUMENTER
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
GUIDE TIL LOGIN PÅ SKOLEBORDET
GUIDE TIL EN KLASSES AFLEVERINGER
IOT – Elkedel på internettet
Video Vælge visning Skype for Business Konfigurere din videoenhed
Kontakter, tilstedeværelse og chat
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
GUIDE TIL LOGIN PÅ SKOLEBORDET
GUIDE TIL EN KLASSES AFLEVERINGER
Klassifikation & Organisation
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
Prisindsamling med HP iPAQ 214.
Præsentationens transcript:

Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking. 20 March 2007

Gennemgang af opsætning Hovedmenu Medarbejder oprettelse Bruger indstillinger Service indstillinger Start service og hændelser i kommunikation Mobil arbejdsordre opstart Online booking opstart

Hovedmenu Hoved-skærmbilledet fremkommer efter opstart af programmet (1) (2) (1)

2. Medarbejder oprettelse (1) Det første der skal ske er at de medarbejder der skal benytte Mobil arbejdsseddel skal oprettes. (2) Indskriv medarbejders navn og adresse samt de oplysninger der er ønskes på medarbejderkortet.

3. Bruger indstillinger (1) (2) Efter oprettelse af medarbejder skal de bruger der skal benytte systemet oprettes, under Indstillinger (2) Bruger navn skrives samt password. Derefter vælges den medarbjder der skal knyttes til brugeren. Hver opmærksom på aktiveringskode. Husk at gives Admin et Password. Luk program og start det igen før du forsætter med opsætningen.

4. Service indstillinger (1) Indstillinger for udveksling af planlægning, skal kunder, varer og planlægning aktiveres efter opsætning i (2). (2) For udveksling af planlægning skal kunder, varer og planlægning indstilles. Udføres, indstilles til hvergang der er sket ændring. Udføres af, er navnet på den PC som databasen er installeret på.

5. Start service og hændelser i kommunikation Når indstilling under punkt 1 og 2 er lavet kan der trykkes Start Service (3) Microsoft Vista Læs om punkt (3) Side 5.1 (4) Efter start af Service vil der fremkomme en meddelelse og at udveksling er i gang. Dette skærmbilled er en del a f(1). Ved klik på den enkelte udvekslings punkt (4) fremkommer en status side der viser hver gang der har været en udveksling og eventuelle fejl i udvekslingen..

5.1 Mobil arbejdsordre opstart Vista http://mobile.mamut.com/ ServiceSuite ikke har lov til at starte og stoppe services i Vista, kan variere fra versioner. Det man skal gøre er at starte "ServiceSuite" servicen manuelt via det almindelige Vista Kontrol Panel, og sætte Tjenesten den til "Automatic" så servicen starter op når maskinen starter op (dvs. så servicen altid kører). Vi kan ikke overstyre Vista's måde at håndtere rettigheder, men i fremtidig version af Mamut ServiceSuite vil funktionen ikke være tilgængelig under Viste og skrive en meddelelse på skærmen der guider brugerne folk hen til kontrol panel og tjenesten.. Nærmere forklaring kommer.

6. Mobil arbejdsordre opstart http://mobile.mamut.com/ (3) (2) (1) Efter opsætning af Mamut Service Suite benyttes ovennævnt link for indlogning på den Mobile arbejdsordre. (1) Benyt Activationskode fra punkt 3. Bruger opsætning samt bruger Navn og Password. Herefter vælges indstillinger (2) og redigering Planlægning

6.1 Mobil arbejdsordre opstart http://mobile.mamut.com/ Under redigering (4) indsættes hvilken medarbejders arbejdsopgaver der skal vises i oversigten (5). (4)

6.2 Mobil arbejdsordre opstart http://mobile.mamut.com/ (5) Efter opsætning af montørvisning (4) vises arbejdsordrer for valgte medarbejder / bruger. (6) Marker punkt beskrivelse i (5) og få en oversigt over opgaven. (6) (5)

7. Online booking opstart http://booking.servicesuite.mamut.com/ Aktiverings key er unik for hver installation og kan læses på side 3. Bruger Login og Password er det valgte for Bruger som er oprettet under Bruger side 3.

7.1 Online booking opstart http://booking.servicesuite.mamut.com/ Efter indlogning er det muligt benytte ydelsen med synkronisering mod Mamut ServiceSuite installationen. Udveksling af data sker hvert 15 sek. alt efter opkobling.

www.mamut.com