Generalforsamling 12. marts 2019

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Generalforsamling den 18. marts Valg af dirigent. Bestyrelsen foreslår ”Aage Larsen ”
Advertisements

Velkommen til den årlige generalforsamling 16. april 2009.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2008 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
Generalforsamling Utterslevhøj Grundejerforening 19. marts 2013 kl. 19
Side 1 Generalforsamling Grenaa & Anholt Vandforsyning 25. marts 2010.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
GF & Brødeskovparken Velkommen Generalforsamling 2009.
ORDINÆR GENERALFORSAMLING Dagsorden 1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere.
Februar 2007 GENERALFORSAMLING 2007 side 1 af 4 Vi har igen i år fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år.
Februar 2008 GENERALFORSAMLING 2008 side 1 af 4 Vi har hermed fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år fremlægger.
Lederne Midt-Vest Velkommen! Ordinær generalforsamling Torsdag den 11. marts 2010, kl Lederne Midt-Vest Skarrildhus Sdr.Ommevej Kibæk.
Grundejerforeningen Stangkjær
Grupperådsmøde 2015 Rødovrespejderne
Velkommen til generalforsamling Dato mdr Hvad skal der ske i aften? Præsentation af Diabetesforeningen Om frivilligt arbejde i Diabetesforeningen.
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling
FLERE FRIVILLIGE BADMINTON IS Skævinge fodbolds 5 step til flere frivillige.
DAGSORDEN: 1. Valg af dirigent 2. Valg af stemmetællere 3. Bestyrelsens beretning, herunder referat fra hovedbestyrelsesmøder 4. Fremlæggelse af det reviderede.
Albanigade 54E, 1. sal ● 5000 Odense C ● tlf: ● Forslag til vedtægtsændringer Dansk Vandrelaug 14. marts 2016 Hans Stavnsager.
Generalforsaml ing Onsdag d. 1. oktober Program 18:30Velkomst 18:35Afholdelse af afdelingsårsmøder 19:30Generalforsamling Kaffe + brød 21:00Afslutning.
Mandag den Velkommen 1. Velkomst (SN) 2. OGF ”Ny struktur” (SN) 3. Valg af styregruppe (SN) 4. Sæsonplan (MBK) 5. OGF Politik (MBK) 6. Kaptajner.
Måløv Idræts Forening 2014 KOMMUNIKATIONSSTRATEGI.
Generalforsamling Valg af dirigent 2. Valg af referent 3. Bestyrelsens beretning v/Bjarne Ø. Olesen 4. Aflæggelse af regnskab v/kasserer Johan.
Generalforsamling, 2012 Grundejerforeningen Skanderborg Bakker
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Grundejerforeningen N. P. Danmarksvej og Birkevænget Velkommen til ekstraordinær generalforsamling mandag d. 14 marts 2016 Kl Valg af dirigent.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Onsdag den 11. juni 2014 på Hedensted Sognegård.
Generalforsamling 2015 Nivå 9. december 2015 DANSK BRÆTSEJLER ORGANISTATION.
Fægteklubben Trekanten Velkommen til Ekstraordinær generalforsamling Den 11. marts 2014.
Støtteforeningen For Mejls-Orten-Tinghøj Friskole ”og Naturbørnehave”
Dansk Gas Forening DGF årsmøde 2006 Dansk Gas Forenings årsregnskab 2005/2006 Ved kasserer Carsten Werner Hansen.
Godkendt i Samvirkets styregruppemøde den 18.januar 2017 Point System
Velkommen til generalforsamling 2013
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Indkaldelse til Generalforsamling i Støtteforeningen Holmetræet
Hjerteforeningens Motionsklub Jægerspris
Støt Fløng Hedehusene Fodbold Lokalt står vi stærkt
HÅRBØLLEHUSET ORGANISATION
Sdr. Felding Borgerforening 2017
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2018
GGK-MS Generalforsamling 2017
1. Nyvalg til bestyrelsen 2018
DKO Generalforsamling 2017.
Velkommen til generalforsamling 2. marts 2018 !
Danish Offshore Industry
Generalforsamling IDA Fyn Onsdag d. 14. marts 2018
BADMINTON.
Generalforsamling Foreningen Allerup Fjordarealer
Beretning fra IDA Vestjylland
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2018
Sjelle Forsamlingshus
Præsentation - ny struktur, nye vedtægter
Grenaa IF Generalforsamling 2018
Velkommen til generalforsamling 2018
Skolebestyrelsens årsberetning
Velkommen til generalforsamling 2018 ved Sønderholm Varmeværk
Referat af bestyrelsesmøde den 29
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2019
Generalforsamling 2019 Rødovrespejderne
Introduktion til arbejdet som webmaster
Introduktion til arbejdet som klubpræsident
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
af Kliniske Lærestolsprofessorer
PSK-BYG Projekt ”Nyt klubhus”
Opdatering fra Generalforsamling
DcH Helsingør indkalder hermed til ordinær generalforsamling 2018
Repræsentantskabsmøde
Medarbejderklubben Generalforsamling 2018
Velkommen til VD-senior
HIF Generalforsamling
Præsentationens transcript:

Generalforsamling 12. marts 2019 Velkommen

Agenda Dagsorden: 1. Valg af dirigent/referent samt 2 stemmetællere 2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år. 3. Fremlæggelse af revideret regnskab 2018 4. Fremlæggelse af Budgetforslag 2019 5. Behandling af indkommende forslag

Agenda 6. Valg af bestyrelse På valg er: Formand Morten Olsen ønsker GENVALG Best. Medlem Betina Kjær Negosanti ønsker genvalg - 2 årig periode Best. medlem Peter Rasmussen ønsker genvalg - 1 årig periode Best. medlem Niels Knudsen ønsker ikke genvalg - 1 årig periode 7. Valg af revisor og suppleant 8. Valg af op til 5 delegerede foruden formanden samt 2 suppleanter til hovedgeneralforsamlingen 9. Valg af 1. og 2. suppleant til bestyrelsen (for en 1 årig periode) 10. Valg af medlemmer til forretningsudvalget (for en 1 årig periode) jf. forretningsordenen 11. Eventuelt

1. Valg af dirigent/referent samt 2 stemmetællere

2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år

Status fra bestyrelsen Afgang af medlemmer Styr på økonomi – Kalkuleret Underskud og fortsat pæn egenkapital Kommunikation i klubben er blevet mere åben. Der tales meget mere med hinanden mellem årgangene, vi er på vej til at blive en VI kultur Facebook træner/leder side samt klubbens hjemmeside anvendes mere og mere: Bl.a. Referat fra bestyrelsesmøder ligges på hjemmesiden – nye mail adresser

Status fra bestyrelsen Vallensbæk Cup 2018 (172 deltagende hold og mere og mere integration med klubben) – stor tak til Peter Rass og Kim Erleben + mange flere !!! Vallensbæk on tour – Lions cup i pinsen i Kalundborg + U10 og U11 til Nykøbing pinse cup Træner/leder fest afholdt med prisuddeling - 2 år i træk og gentages i Oktober 2019 DGI fodbold camps (3 dage i August - Forsøger med fodboldskole igen i 2019 sommer Ny tradition – kåring af puljevindere + U13 + U17 videre i pokalturneringen Nyt initiativ omkring junior trænere i klubben – gerne have flere !!

Status fra bestyrelsen Kompetence udvikling – træneruddannelse for mange – A-licens (1. senior + U11-træner) andre på vej Loppemarked endnu engang en kæmpe succes – tak John & Pernille DBU Top center - for U10 til U12 (5 stk.). - U13 talenter > en til FCK Højere professionel standard ifm. Andre klubber, DBU, SBU mv. Sponsorarbejde i fremgang og kæmpe arbejde af sponsorudvalget – stort tak Trænerpakker og spillertøj til ALLE

3. Fremlæggelse af revideret regnskab 2018

4. Fremlæggelse af Budgetforslag 2019

5. Behandling af indkommende forslag Fem forslag

Forslag 1: Ændring i Vedtægter. §10. GENERALFORSAMLING. Ændring i teksten: Indkaldelse med henvisning til dagsorden ifølge vedtægterne skal finde sted med 30 dages varsel ved annonce i den lokale ugeavis, opslag i idrætscentret samt på klubbens hjemmeside. Følgende slettes: annonce i den lokale ugeavis Ny ordlyd: Indkaldelse med henvisning til dagsorden ifølge vedtægterne skal finde sted med 30 dages varsel ved opslag i idrætscentret samt på klubbens hjemmeside

Forslag 2: §7. KONTINGENT. Bestyrelsen forslår følgende: (Gældende fra efteråret 2019) Nedsættelse af kontingent for ung senior spiller (senior spillere under 25 år) Fra nuværende kr. 900,- pr halvår til kr. 650,- pr. halvår Ændring i årligt kontingent indtægt: minus kr. 19.500,-

Forslag 3: §7. KONTINGENT.  Bestyrelsen forslår følgende: (Gældende fra efteråret 2019) Kontingent stigning for alle klubbens medlemmer med kr. 50,- pr. halvår Eksempel: U5 – U13 Fra kr. 500,- pr. halvår til kr. 550,- pr. halvår U14-U19 Fra kr. 650,- pr. halvår til kr. 700,- pr. halvår Senior U/25 Fra kr. 650,- pr. halvår til kr. 700,- pr. halvår 8 Mands Senior Fra kr. 650,- pr. halvår til kr. 700,- pr. halvår Senior O/25 Fra kr. 900,- pr. halvår til kr. 950,- pr. halvår Oldboys Fra kr. 350,- pr. halvår til kr. 400,- pr. halvår Ændring i årligt kontingent indtægt: plus kr. 59.000,-

Forslag 4 og 5 fra Ino: Bold/materiale rum 4). Da vi ikke er gode til at holde bold / materialerummet pænt  og rydeligt, der ligger tomme kasser , ødelagte vogne og alt muligt på gulvet osv , så vil jeg gerne foreslå at hvert hold i klubben får en uge hver, hvor man stå for at holde det pænt og rydeligt , på den måde bliver man nok klar over, at man selv  skal være med til at holde det pænt og rydeligt fremover 5). Et træner rum Er det muligt at få et træner rum hvor vi trænere kan mødes, have en opslagstavle til informationer , fælles materialer osv, og da vi mange gange må stå  uden på banen ,på p-pladsen og holde møde, samt bruge det til at have lidt mere kontakt trænerne imellem, jeg tænker på det rum som 1.senior har, det må da kunne bruge af alle træner i klubben, eller kan vi andre fået et rum for os selv

6. Valg af bestyrelse På valg er: På valg er: Formand Morten Olsen ønsker genvalg Best. medlem Betina Kjær Negosanti ønsker genvalg - 2 årig periode Best. medlem Peter Rasmussen ønsker genvalg - 1 årig periode Best. medlem Niels Knudsen ønsker ikke genvalg - 1 årig periode

7. Valg af revisor og suppleant

8. Valg af op til 5 delegerede foruden formanden samt 2 suppleanter til hovedgeneralforsamlingen

9. Valg af 1. og 2. suppleant til bestyrelsen (for en 1 årig periode)

10. Valg af medlemmer til forretningsudvalget (for en 1 årig periode) jf. forretningsordenen

11. eventuelt