#UNGKBH Oplæg om sociale medier.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
IT Projekt Portefølje Management: styringsmæssige og koordineringsmæssige problemer i en offentlig organisation.
Advertisements

Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Profilering af dig selv - vha de sociale medier
Fremtidens markedsføringsplatform
1 “The Advocacy Triangle” – an approach to empowerment and social change Morten Bisgaard IBIS.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Maksimering af offentlige idrætssatninger IDAN konference Odense d. 21. april 2006 Lars Haue-Pedersen TSE Consulting.
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Magtteori I 7. September 2005.
Bibliotekets performative rum - hvorfor og hvordan? Henrik Jochumsen Det Informationsvidenskabelige Akademi Københavns Universitet.
Artikel præsentation Kenneth Pedersen DESIGN SCIENCE IN INFORMATION SYSTEMS RESEARCH Hevner, A. R., March, S. T., Jinsoo, P. and Ram, S. (2004)
Obamas brug af sociale medier i præsidentkampagnen 2008.
Touch-teknologier i grundskolen Noel seminar: Digitale uddannelseseksperimenter 6. juni 2013.
Tekst starter uden punktopstilling For at få punktopstilling på teksten (flere niveauer findes), brug >Forøg listeniveau- knappen i Topmenuen For at få.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen. vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Agenda 1.Informationer 1.Excel i fb.m. projekt 2 2.Reserver tid til projekt 2 3.Øvelse: a / b = c 2.Opsamling fra sidst 3.Estimation (konfidensintervaller)
Digital netværkstjeneste for pasning af kæledyr En undersøgelse af netværksskabelse og tillidsstrategier Mundtlig oplæg af Charlotte Hjort Britt Morelli.
VidenDanmark VG Digitalisering og procesorientering 8. december 2014.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
Tekst starter uden punktopstilling For at få punkt- opstilling på teksten, brug forøg indrykning For at få venstre- stillet tekst uden punktopstilling,
Sociology and social media af: Mads, Emil, Caspar og Jos.
Indsæt nyt billede: Format: B 254 x 190,5 mm Efter indsættelse, højreklik på billedet og placér det bagerst. Delete det gamle foto Restrictions on access.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
Folksonomier: når brugerne samarbejder Eller Folksonomier: Når samarbejde mellem brugere er indlejret i informationssystemerne.
Litterært makerspace.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
Electric power is electric particles moving through metal, semiconductor or graphite and special fluids (electrolysis). Some kind of gas are able to conduct.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Digital Kultur Kristina & Birgitte. Agenda Birgitte om de blogs vi har set på, og om de kan omtales som en del af en subkultur, samt bloggens form og.
Island turen Jonas, Marcus og Sascha. Søndag Mandag Jonas værelse Her er frokosten Her er vi oppe i det store tårn.
Forretning og Ledelse – Lektion2 Velkommen til Lektion 2 Om megatrends, PESTEL, Globalisering, 5 forces etc.
M-læring -. Innovationsdilemmaet We can do amazing things with technology, and we’re filling the world with amazing systems devices, but we find it hard.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Algoritmer og Datastrukturer 1 DAIMI Greylisting Gerth Stølting Brodal Aarhus Universitet.
FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.
Learning assessment - For students with mental and behavioral disorders Anders Dræby Sørensen Head of Counselling, Aarhus University Ditte Hessellund Counsellor,
Learning assessment - For students with mental and behavioral disorders Anders Dræby Sørensen Head of Counselling, Aarhus University Ditte Hessellund Counsellor,
“Planning the agenda for teaching and learning Danish - 1. And 2. grade”
Mikkel deMib Svendsen Duplicate Content & Multiple Site Issue Mikkel deMib Svendsen
Center for Kliniske retningslinjer
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Socialforvaltningen Inclusion in Copenhagen The Special reform 6 March 2013 Nina Hemmersam, Head of department.
SOCIALE MEDIER 2015 VG poster 3-4 gange ugentligt på følgende sociale medier, i prioriteret rækkefølge: Facebook ( følgere), Instagram (8.652 følgere),
IT-dag den 6/8 Present.me. Present.me - intro Hvad er Present.me? Present.me er et præsentationsredskab Tre muligheder: PowerPoint+lyd PowerPoint+video.
UNIVERSITETSBIBLIOTEKET AALBORG UNIVERSITY DATA MANAGEMENT IN PRACTICE TRACK 5: MARKETING AND TRAINING TOOLKIT Karsten Kryger Hansen Specialkonsulent,
AARHUS UNIVERSITY Oktober 2013 Villum Research Station Henrik Skov, Morten Rasch og Bent Lorenzen Arctic Research Centre, Aarhus Universitet.
THE PARADOX OF NORMALITY – THE RETURN OF NORMALCY AND ITS CONSEQUENCES (NORMALITETENS PARADOKS – NORMALITETENS GENKOMST OG DENS KONSEKVENSER) Dr. Anders.
Brug af sociale medier i hospitalsbyggeri
Drug/Device Combination Products IFF erfagruppemøde
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Fremtidssalon, 19. april 2017 København år 2040.
Nordic Entrepreneurship Islands Christian Vintergaard
Lone Dirckinck-Holmfeld & Birte Christensen-Dalsgaard
Completing secondary education
Politisk næstformand i Scleroseforeningen
Incidence, risk and resilience for suicide attempts among children and youth born in and living in Denmark in 2007 By MSc. Erik Christiansen.
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
Fabrick Branding strategi med fokus på brand awareness og vejledning i brugen af de sociale medier.
why this period? why not the same as for the international strategy
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
The General Data Protection Regulation
Når du allerede mestrer de vigtigste
Velkommen til Informatik - den nye dreng i klassen
Ændring af IR M&R Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering
Algoritmer og Datastrukturer 1
- 30 minutters oplæg - 30 minutters ordet er jeres
Tilstedeværelsesundervisning
Customer journey Acqusition Retention. Customer journey Acqusition Retention.
Tværmedial Kommunikation 4 Clara Shih: The Facebook Era, part I Lon Safko: The four pillars of Social Media Strategy forår 2012 Pillon - KU Everything.
Skabelon for billede til sociale medier
Præsentationens transcript:

#UNGKBH Oplæg om sociale medier

I dag 1. Runden 2. De mest populære 3. #UNGKBH 4. Kampagner 5. Strategi 6. Tips og tricks 7. Arken?

SoMe - tal http://socialstats.dk/# http://www.quicksprout.com/2015/01/02/what-are-the-best-times-to-post-on-social-media/?display=wide

Ungdomsskolen

Her er vi: Facebook Instagram LinkedIn Youtube … 17-01-2019 Her er vi: Facebook Instagram LinkedIn Youtube …

Paraply #ungkbh Bydele #ungøbro #ungnbro #ungvbro #ungnord 17-01-2019 Paraply #ungkbh Bydele #ungøbro #ungnbro #ungvbro #ungnord

Delevenlige øjeblikke (We don’t push) 17-01-2019 Delevenlige øjeblikke (We don’t push)

Kampagne Viralt Organisk Betalt Gode eksempler

Strategi Golden Circle Hvorfor? Hvordan? Hvad?

Indhold Godt indhold? Content of others: Artikler, blogs, foto, video, Autensitet, engagement, udvidelse af netværk Indholdstrekanten: Nyt, eksisterende, andres

Humor

Tips og tricks https://pixlr.com/editor/ http://www.kommunikationsforum.dk/artikler/lav-din-social-medie-strategi-paa-fem-minutter

Arken?

Tate http://www. tate. org Tate http://www.tate.org.uk/research/publications/tate-papers/19/tate-digital-strategy-2013-15-digital-as-a-dimension-of-everything ”Social media has already transformed Tate’s approach to communication and marketing. Social media and use of third-party content platforms, however, are destined to change many more activities at Tate, offering new ways to engage with audiences and to distribute content where it will reach new audiences. We believe that there are significant opportunities for social media and new digital platforms to revolutionise the visitor experience as well as transform the practices of learning, research, curating and fundraising within the museum. As with blogging, Tate will seek to embed the use of social media across the organisation.” MoMa http://www.prsa.org/Intelligence/Tactics/Articles/view/9093/1029/Curating_relationships_The_art_of_MoMA_s_communica#.VlobaXarSUk SMK http://www.smk.dk/udforsk-kunsten/smk-blogger/artikel/digital-now-en-konference-om-brugerinddragelse-via-nye-medier/

Tate

National Gallery

17-01-2019 Kontakt: Jonas Nørholm Larsen Twitter: @Noerholm 26 74 44 95 // bh03@buf.kk.dk