Evaluering af Bymidteprojektet Fredensgade og Skt. Knuds Gade
Dagsorden 1.Velkomst 2. Præsentation af sidste fase af brugerundersøgelsen v/Troels Klinke Hansen, ZIBA 3. Forsøget fra start til slut – og hvad nu? v/Gitte Jensen, Odense Kommune 4. Belægningsarbejdet ved genbrugsøen/affaldsøen v/ Jesper Mogensen, Odense Renovation 5. De fremtidige indkast v/ Gitte Jensen, Odense Kommune 6. Mulighed for indkast til metal/plastic v/Jesper Mogensen, Odense Renovation 7. Løsning omkring storskrald v/Jesper Mogensen, Odense Renovation 8. Evt. v/alle
2. Præsentation af sidste fase af brugerundersøgelsen v/Troels Klinke Hansen, ZIBA
3. Forsøget fra start til slut – og hvad nu 3. Forsøget fra start til slut – og hvad nu? v/Gitte Jensen, Odense Kommune
Forløbet i grove træk 2005 Klager 2010/2011 Ideoplæg 2012 Design-, projekt-, og styregruppe 2013 Borgermøde feb. 2013 –brugergruppe 2014 Underskriftsindsamling april 2014 Borgermøde aug. 2014 2015 De nedgravede beholdere tages i brug, juli 2015 Borgermøde dec. 2015 2016 Borgermøde/evaluering nov. 2016
Hvad nu ? Dagligdag Ekstra beholder Nye indkast Klar information til jer og kommende beboere Henvendelse der vedrører drift af de nedgravede beholdere, skal ske til Odense Renovation Klager over forholdene ved de nedgravede beholdere, skal ske til Odense Kommune
4. Belægningsarbejdet ved genbrugsøen/affaldsøen v/ Jesper Mogensen, Odense Renovation
5.De fremtidige indkast v/ Gitte Jensen, Odense Kommune
Forventes at blive udskifte sommeren 2017 Prototype Ikke helt færdig Fokus på lugt og støj Forventes at blive udskifte sommeren 2017
6.Mulighed for indkast til metal/plastic v/Jesper Mogensen, Odense Renovation
7. Løsning omkring storskrald v/Jesper Mogensen, Odense Renovation
Evt. og Spørgsmål