Sommerferie I min sommerferie har jeg været i Norge sammen med min familie. Vi boede på et hotel, der hed Vrådal. Det var en hytte med køkken og stue og.

Slides:

Advertisements
Lignende præsentationer
Hej. Jeg hedder Ronja, og jeg har fået en gynge i julegave.

Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
Er du vokset op i 50-, 60- eller 70-erne..... ?
Efteråret og julen er slut og med en lille grillfest vil vi fejre at foråret snart står for døren I skal blot tage lidt let tøj med.
Helene (Sofie Kort) Sloth
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Sofies dejlige dag.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Foråret er over os og det er tid til et nyhedsbrev fra Solsikken. Vi har opdateret vores.
Du kender det… man vil prøve dette eller hint, man vil prøve dette eller hint, for at opdage - lige midt i - for at opdage - lige midt i - at det skulle.
At holde Hansen–weekend er blevet tradition, hvert år, når sommerferien den slutter. Så skal vi ud at prøve, om vores kondition er god, og om af energi,
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej igen. Jeg har været til min første fødselsdag hos min nye faster Lene. Her er lidt billeder fra festen.
Mandag 19/9 mødtes vi i skolen.Vi fik at vide vi havde Naturuge og at vi skulle en tur i skoven. Vi gik vi gik og vi gik, men alligevel sagde lærerne at.
KATTE. NY KAT  Du skal kæle med din kat i en time være dag  Og gør den tryg vis den er ny  Og husk at gi den mad og vand.
Natur uger Mandag morgen gik vi ud i skoven og vi skulle klatre i trær bagefter skulle vi spise mad og bagefter skulle vi hjem.
Mettes hemmelige billeder fra turen til New Zealand.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet tid til at høre lidt om hvad Solsikken har oplevet.
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando på Bakken.
Tyrol / Østrig Mc Sydsjælland.
Camping Temaanalyse 11. oktober 2005 Gennemført af Jysk Analyse i maj 2005 Opkald til 3012 personer, 2310 gik videre Gennemført telefon interview med 608.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Morgenmad Nogle spiser havregryn med mælk og sukker.
Dette er Silkeborgs vimpel fra vores tur i Vel ankommet og hviletid.
Palle alene i verdenen! Øv livet kan være trist..
En lille fjer For sundheden. Være gavmild Smile.
Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever.
Min sommerferie Første uge var vi på Jælling festival, vi fik en autograf af Sebastian klein. her ser i et billede da vi fik den.
Afprøvningspiloterne -Brugerinddragelse på Moesgaard Museum.
Målgruppe 6 – 13 år (skoleelever) Drenge og piger Fra 5 MJ til 9 MJ. 13-årig dreng på 9 MJ. Der er ekstra behov for jern da de er i voksealderen. Hvis.
Lokalhistorie i Hedehusene Lavet af 7. B Hedehusene skole.
7. juni 2016 i spejderhuset. Dagsorden Hvem skal afsted – Ringsted og Rungsted på tur sammen Inden vi skal afsted - forberedelse og pakkeliste Når turen.
Kim Larsen Guðrún Gróa. Han selv Han hedder Kim Melius Flyvholm Larsen Han er born 23. oktober 1945 I København.
Aktiv Familieferie VINGSTED hotel & konferencecenter og Sinatur Hotel Haraldskær Store som små... klar til en sjov og aktiv ferie...!
1 Henry Heerup. 2 Heerup Var en dansk tegner, maler, grafiker, illustrator, digter, billedhugger – og nisse! Blev kaldt ’mangekunstner’ Blev født i 1907.
Der var engang en lille vikinglandsby, hvor den gamle viking Jacob Von Riizz boede. Han var den bedste og den stærkeste viking af alle i landsbyen.
STX Uddannelse.
min sommerferie på malorca
Vi ved godt ingeniører ikke praler – men vil du ikke nok gøre en undtagelse? Engineer the future har med succes skabt en række portrætter af unge ingeniører.
Københavner-akademiet handler om…
Spiludvikler h.
SPØGELSESHUSET OG KIRKEGÅRDEN
Padder 6.b Lavet af Pelle, Lærke, Clausen & Enan.
Riva del Garda.
Tiger.
U14 Piger – Herning FH Sæson 2017/2018.
Lavet af Camilla, Alberte, Mille og Laura
Vi ved godt, ingeniører ikke praler – men vil du ikke nok gøre en undtagelse? Engineer the future har med succes skabt en række portrætter af unge ingeniører.
Livets Ord November 2017.
Olivia Rasmus Seebach Olivia siger ja til din fest, men til kærlighed siger hun nej Olivia hun lukker ikk' nogen ind i sit hjerte, heller ikk' dig Du kan.
Da jeg fik sommerferie skulle jeg hente en pige som hedder Matine
Spanien Næste dag Skulle vi Handle STORT! Ind Sammen med Line og pernilles.p Familie Og det tog 2 Timer!!!!!!! Og Så Skulle vi ud og bade. I Dag Skulle.
Sommerferie I min sommer ferie var jeg på sjælland.
! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot.
Min sommerferie Da vi fik fri fra skole skulle vi til Ebeltoft,
Min sommerferie Jeg har været på Cypern det var rigtig varmt. På Cypern var der også et badeland det hed waterpark. Der var nogle rigtig vilde rutcherbaner.
Jorden er flad Jorden er flad – det er os, der er runde!
Ja – de vil ikke købe en tandbørste til mig, så må jeg bruge deres.
Hej her er noget om min ferie !!!
Min sommerferie Min sommerferie var jeg i Italien. jeg kørte i gennem Tyskland på de lange motor veje og Østrig de var flote bjerge og så Italien da vi.
Min sommer ferie… Da jeg kom hjem fra skole var der kun en uge til vi skal køre til Italien… Der gik en uge nu sidder vi i bilen vi kørte i 3 timer. Nu.
Her er den mand der spiste Metal han har spist 2 fly 4 indkøbs-
Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og
Min sommerferie Øster hurup
Min sommerferie Lidt før min sommer ferie fik jeg en hundehvalp
Præsentation af mad vafler
Rødovrespejderne Lørdag d. 18. august 2019 kl
Tryg sjove og brugbare løsninger . Vi har brug for jeres hjælp til
Præsentationens transcript:

sommerferie I min sommerferie har jeg været i Norge sammen med min familie. Vi boede på et hotel, der hed Vrådal. Det var en hytte med køkken og stue og værelser. Man kunne lave med i hytten, men man kunne også spise på hotellet. En dag var vi ude at sejle i kano. Det kan du se et billede af lige her. Efter skule jeg spise vi fik fisk-pinde. Bagefter vil jeg spile. Vi spiller matador. Det var sjov. jeg vandt det .Bagefter skulle Jeg børste. Også gik jeg ud og så solnedgan den var helt orange .

Jeg har vært på fjer hos min morfar og mormor. Vi var bl. a Jeg har vært på fjer hos min morfar og mormor. Vi var bl.a. vær ude at prøve rappelling i et stor klatretårn det var 7 met høj .Det var lidt vildt da jeg skulle klatre ned. Vi var også ud at bade i Fussingesø. Jeg har også været ude ved knudhulesø og bade, det var sjovt. Min fætter var med. Jeg har haft besøg af min moster fra Frankrig . Dejlig. En dag var vi i ry og spille mini golf. Jeg vandt , det var sjovt bagefter fik vi en is. En aften var vi også i tivolifriheden i Århus det var sjovt jeg prøvede radiobiler, rutchebaner

En eftermiddag cyklede vi på vand cykler. Det var jeg god til. Vi var også ude at sejle bl.a. Gennem en sluse. Vi har også været med en kapel færge.