Stafet For Livet Holstebro 2. – 3

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Fra mandag den 2. juLi til torsdag den. 5. juli
Advertisements

FC Horsens – Ternevej 83 – 8700 Horsens – Limone Cup 2013 Praktiske oplysninger Vi gi´r dig oplevelser med og uden bold Det er med stor.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Ebbe Henningsen Landsformand At være pårørende – håb og muligheder.
Roskilde Tekniske Skole
©Jenny Bohr – Til underviserne Denne kursusgang er planlagt som den første. Den skal bruges til introduktion og præsentation. Det er meningen.
Mandag den 31. marts • I dag afholdes der kampe i vores Pool turnering, som nærmer sig sin afslutning. • Der arbejdes endnu på ”dukkehusene”. • Bo ferie.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
Velkommen til juleafslutning Aftenens program: • Gennemgang af vores udlandsrejse/aktiviteter • Spørgsmål vedr. indbetaling! • Igangværende og kommende.
Del 1 (ca – 20.00)  Nye produkter  Bestilling i dag -10% Pause – kaffe – Bestilling Del 2 (ca. kl – 21.20)  Top-salgs-produkter ved LR.
Backoffice præsentation
BØRNEMORDERN CHRISTIAN XENIA OG NEEL. Denne dias er sponsoreret af at Vi nægter at fortælle noget med mindre I bestikker os. I må helst ikke smække med.
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program • Rejse tider • Hvad går pengene til? • Madbudget • Spire- og smutterne • Program og aktiviteter.
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
De grønne pigespejdere Regionslejr Aftenens program Rejse tider Hvad går pengene til? Madbudget Spire- og smutterne Program og aktiviteter Kom med.
Overgang fra børnehave til skole/fritidshjem Hyltebjerg Skole
Intern kommunikation PR og presse
Projekt for de kommende skolebørn i Sabro Dagtilbud
NETVÆRK Dit netværk er nyttigt, når du har brug for at få
SEMINAR I NUUK OKT 2014 FAMILIERÅDSLAGNING LIS HELBO.
Bachelorprojekter i fysik og nanoscience
Troppens sommerlejr 2015 Hvorfor skal jeg med ? Spørgsmål ?
SOMMERHUS- TUR 2011 Velkommen til…. Årets tur foregår: Fredag den 3. juni kl til søndag den 5. juni kl
Velkommen til Green Field. Hvad er Green Field? På Green Field er alting muligt: Her er ingen restriktioner Her kan man udfolde sig Her er alle imødekommende.
For hele familien 7 søndage i foråret Kl 10-13
Bakke og By Sommerfest i Mosen Kære forældre og børn I inviteres hermed til sommerfest i Mosen onsdag d kl ca. Vi glæder os til at se.
FLYVEPROGRAM for sommerlejr uge 28 d /07 ved Holstebro Flyveklub: Programmet er og bliver tentativt. Dette med baggrund i uvisheden om det danske.
Stubbergårdlejren 5. – 12. juli 2008 Trevæld Spejdercenter (nær Holstebro)
Landsindsamling Hjerteforeningens Regionskursus 10. april 2015.
Arbejdsdag Fuglereden Torsdag d. 28. maj. Kl – Tag børnene under armen, gummistøvlerne på og smøg ærmerne op. Så mødes vi til en hyggelig.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
Jeg bestemmer Medborgerskab – Tema 1. 2 Tema 1 – Dag 1 Medborgerskab 1. Jeg bestemmer 2. Vi bestemmer 3. Med i samfundet 4. Indflydelse De 4 temaer.
Hvad gør vi sammen, når vi kommer hjem? DET FÆLLES BEDSTE – Næste-skridt-workshops søndag d. 24. april kl. 10 – 14 for dit lokalområde. Forslag til facilitering.
CAFÉ TOMBOLA LASTBIL CLUB DUBA B8 GULLEV SAHL Team Smølf FIGHTER INFO TELT (ÅBEN HOLD) BAM SPIRIT NO og Pigerne 7B EGESKOVSKOLEN BJB X og Tv GYMNASIET.
Introduktion til Sundhedscaféen. Hvorfor skal vi have fokus på sundhed.  Indlæring  Følelse af livsglæde  Overskud til at være noget for andre  For.
FLYVEPROGRAM for sommerlejr uge 28 d /07 ved Holstebro Flyveklub: Programmet er og bliver tentativt. Dette med baggrund i uvisheden om det danske.
Overgangen fra børnehave til SFO og skole Forældremøde i Børnehuset xxx xx september/oktober 2015.
Aarhus 16.marts Karen Skou. Se alt her: r/sider/Danmark-spiser-sammen.aspx
juni 2016 i Byparken v. Kulturhuset i Smørum Stafet For Livet Egedal.
Onsdag den 28. til fredag den 30. juni
Til Sorø Handel & Service Medlems møde
Sprog og kultur PROJEKT hg2
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Mejrup Gymnastik- & Ungdomsforening
Hjertecafèer - tilbageblik
Skitur 2018 – fra den 19/2 – den 25/2 KLUB UNG Roskilde Øst.
FØRSTEHJÆLP OG FOREBYGGELSE
Præsentations portfolio
VoksenBadminton… Er det noget for jer?
Instruktion s. 1/3 : Introduktion CAMPUS+ forberedelse.
NYHEDSBREV December 15. HVE230
Arbejdspladsernes Motionsdag, Formandsmøde 2018
Kære idrætsvenner Julen nærmer sig og det skal fejres med en god fest
Onsdag den 4. til fredag den 6. juli
Holstebro Flyveklub 28 juli til og med 05 august
ÅRSPLAN FOR __________________________________ Sendes til sekretariatet sammen med certifikat og evalueringsskema, når I ønsker at søge om Det Grønne.
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Fundraising i Propa Inspiration til en fremtid med flere indtægter til projekter og aktiviteter I udgaven af Propa Nyt vil.
Januar 2010 MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LØRDAG SØNDAG
Kom og vær stjerner for en aften Stjernehilsener kontaktforældrene
Elevguide Innovations-brobygnings-opgave (IBO)
Fester og invitationer…
Lektion 6 Formålet med denne lektion er at introducere eleverne til de fællesskabende aktiviteter, der i høj grad støtter op om skabelsen af et stærkt.
INTERNATIONAL UNGDOMSFODBOLD FOR HOLD PÅ ALLE NIVEAUER
En ny bog er i gang – skrevet af addicts, for addicts
Præsentationens transcript:

Stafet For Livet Holstebro 2. – 3 Stafet For Livet Holstebro 2. – 3. juni 2018 - En dag, en nat, en fælles kamp!

Stafet for Livet Holstebro Præsentation Dorte Boelsmand, Formand for styregruppen Bjarne Krogh, Kasserer og næstformand Karl Johan Johansson, Tovholder for logistik Birte Svendsen, Tovholder for hold

Stafet for Livet Holstebro Had er Stafet For Livet Pause Kaffe og kage Ideen bag Stafet for livet forplejning Fighter-arrangement & Lysseremoni Det praktiske Telt & Lejrplads Om at være et hold Her er de vigtigste overskifter over, hvad du kan komme ind på til mødet.

Stafet for Livet Holstebro Ideen bag Stafet for Livet En holdaktivitet for alle som vil være med til at fejre livet og kæmpe mod kræft. 24 timer – et døgn i en kræftpatients liv. Fællesskab for familier, venner og kolleger Fortæl om baggrunden for Stafet For Livet: At vi til SFL fejre livet og står sammen i kampen mod kræft og at det er en holdaktivitet –ikke en konkurrence. Få meget gerne en Fighter fra sidste år eller fra en nabo-stafet til at fortælle, hvad det betyder for dem at blive fejret til SFL og at opleve de mange hold, der bakker op om kampen mod kræft til SFL eller en holddeltager fra sidste år, der fortæller om, hvorfor det er vigtigt at støtte op om kampen mod kræft.

Stafet for Livet Holstebro De indsamlede penge går til Kræftens Bekæmpelses arbejde med: 10 % af Stafettens overskud går til lokalforeningen højst 50000,-

Stafet for Livet Holstebro En ud af tre i Danmark får kræft Resten er pårørende Til Stafet For Livet går vi sammen i kampen mod kræft

Stafet for Livet Holstebro Hvad er Stafet For Livet Stafet For Livet er en 24 timers holdaktivitet, der sætter fokus på kræftsagen. Det er en anledning til at mindes dem, der tabte kampen mod kræft, og give håb til dem, der kæmper. Skabe et netværk mellem nuværende og tidligere kræftpatienter.

Stafet for Livet Holstebro Aktiviteter Dag og nat Stafet For Livet varer over natten, for at symbolisere, at kræft aldrig sover, og at kræftpatienter kæmper med kræften hele døgnet. Derfor holder vi også holdstafetten i gang om natten, hvor holdene skal have minimum en holddeltager på banen i hele det døgn, stafetten varer.

Stafet for Livet Holstebro Sagt af hold: ”Det er en speciel dag med et fælles mål. Og når man kæmper for en så stærk sag, så er sammenholdet 10 gange større end ved andre arrangementer.” ”Det var en utrolig givende oplevelse”. ”Oplevede for første gang glæde ved kræft”. ”Glæde sammenhold, masser af grin & eftertænksomhed” ”Dejligt at være sammen med andre mennesker, der også havde behov for at fejre livet”.

Stafet for Livet Holstebro Om at være et hold Som holdkaptajn er du bindeled mellem ’Stafetten’ og dit hold

Stafet for Livet Holstebro Om at være et hold Man bestemmer selv størrelsen på holdet (typisk 10-20 personer, men …..) 100/50 kr. pr. holddeltager Invitér venner, familien, naboer….. Hvem som helst du har lyst til at dele et døgn sammen med til Stafet For Livet.

Stafet for Livet Holstebro Ruten og runde-tæller Korte runder 800 m Lange runder 2400 m

Stafet for Livet Holstebro Holdaktivitet – IKKE konkurrence Vi er her nemlig for hinanden

Stafet for Livet Holstebro Fighter Fighterarrangement kl. 10:30 i Officersmessen. Stafetten starter med fighterrunden kl 12:00

Stafet for Livet Holstebro Tænd lys Husk at du, dit hold og jeres venner kan vise jeres støtte til én der kæmper eller mindes kære, I har mistet, ved at tænde lys. Det kan man gøre allerede nu på ”nettet” Det koster 50 kr. pr. lyspose. Fortæl om lysceremonien og gør opmærksom på at også de der ikke deltager i stafetten kan tænde lys. Vis gerne en af de små film om lysceremonien, de ligger under video på vores facebookside. Del gerne lysposer ud på mødet: skriv antal poser hver holdkaptajn får udleveret. De kan tage usolgte poser + penge for solgte poser med til stafetten.

Stafet for Livet Holstebro Lys- ceremoni Lysceremonien starter omkring solnedgang ca. kl. 21.45 - og varer ca. 45 min. Stafetten startes igen, når ceremonien er færdig.

Stafet for Livet Holstebro Information & Markeds-telt Infoteltet vil være åbent: Lørdag fra 9:00 – 21:00 Søndag fra 8:00-13:00 Donationer til hold Salg af armbånd og lysposer Tombola Aflev. Indsamlingsbøtter Kontaktperson Bjarne Krogh tlf. 22457788 Donationer kan foretages på hjemmesiden og på dagen i teltet til bankkonto

Stafet for Livet Holstebro Telt / Camping-vogn Det er gratis at overnatte i eget medbragt telt / campingvogn. Leje af 1 teltsektion (3 x 6 m.) incl. 1 bord og 2 bænke – (”Skyboks”) kr. 600. - Kan allerede nu bestilles og betales på hjemmesiden, frem til den 27. maj. I bedes som holdkaptajn, sende en mail til Karl Johan med antallet af medbragte telte og campingvogne pr. hold. Henvendelse til Karl Johan Johansson mobil 61657148 eller mail: karljohan@webspeed.dk

Stafet for Livet Holstebro Lejrplads I vil få anvist en lejrplads af Karl Johan ved ankomst. Karl Johan og Birte vil være at finde på pladsen fredag fra kl. 15:00 til 20:00 og igen lørdag fra kl 8:00 til 10:30. Der må ikke parkeres på teltpladsen, men af og pålæsning er tilladt. Der må ikke flyves med droner

Stafet for Livet Holstebro Forplejning Det er tilladt at medbringe mad og drikkevarer. Forplejning kan allerede nu bestilles og betales på hjemmesiden, frem til den 27. maj.

Stafet for Livet Holstebro Oprydning Vi ser gerne, at det grønne område ryddes for telt/campingvogn m.m. umiddelbart efter Stafettens afslutning. Frivillige søges til hjælp: Til opsætning af telte – torsdag den 30.maj - fra kl. 15:30 – 19:30. Til nedtagning af telte søndag den 3.juni. Om eftermiddagen – efter stafetten.

Stafet for Livet Holstebro Pause – Kaffe & kage

Stafet for Livet Holstebro Aktiviteter Før stafetten Forslag til aktiviteter før stafetten: Lav en bod på det lokale loppemarked Hold auktion over lækre donerede ting og sager Lav en aktivitet i det lokalområdet. Bag en kage og sælg et stykke i frokostpausen på arbejde.

Stafet for Livet Holstebro Aktiviteter Under stafetten Lav konkurrencer Lad børnene bage pandekager, lav ansigtsmaling eller andre børneaktiviteter Find lokale sponsorer, der støtter med et fast beløb eller betaler for holdets runder. Lav loppemarked eller auktion Fortæl kort om mulighederne for også at lave aktiviteter på stafetten. Gør opmærksom på både idéer og regler fra dokumentet ‘inspiration til fundraising’ der ligger på hjemmesiden under tilmeld hold. Fortæl om der er særlige forhold holdene skal være opmærksomme på i forhold til at finde lokale sponsorer –I kan evt. udlevere en liste over de lokale firmaer/butikker I allerede har kontaktet, så de ikke bliver spurgt igen. Det er en god idé at bede holdene understrege at de søger sponsorer til et hold til stafetten og at de ikke kommer på vegne af hele stafetten. Læg op at har folk bruger deres egne lokale kontakter; fx hvis deres søster har en fodklinik, deres onkel har en sportsbutik…

Stafet for Livet Holstebro Vigtige datoer Holdkaptajner mødes lørdag den 2. 6. kl. 11:00 ved madteltet, - til kort info og udlevering af bestilte og betalte madbilletter. Næste og sidste holdkaptajnsmøde onsdag den 23. maj kl. 19:00 på Kasernen. Evalueringsmøde mandag den 11. juni kl. 19:00 på Kasernen.

Stafet for Livet Holstebro Ha´det sjovt Fortæl om den særlige stemning, der ved at deltage som hold på stafetten. Og kom gerne med idéer til hvordan holdene kan gøre noget ekstra for at få en god, fælles oplevelse. Stafet For Livet er nærvær og en fælles oplevelse, og så skal vi ha´ det sjovt