BOG: HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: SANGE: REMSER: FORÆLDREOPGAVER:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SKOLEBIBLIOTEKET PÅ NETTET Udarbejdet af Jette Hansen.
Advertisements

Undervisningsmiljø undersøgelse fase 2
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
Edderkoppen baner vej for en lystig sang til alle gode venner.
Vores projekt. opstarten Opstarten af projektet. Starten af vores kasse. Der skal testet i denne kasse.
Lærings- og praksisfortælling
- Er dine rettigheder Foto: Ken Hermann Børns rettigheder.
Verdens bedste klasse. Working on What Works LØFT-SKOLEN Verdens bedste klasse.
Oplæg Region Sjælland. Michelle Knudsen 33 år. Har tidligere haft en spiseforstyrrelse- anoreksi. Var ”syg” fra jeg var år. Anoreksien var et tegn.
Velkommen til Nordregårdsskolen Informationsmøde for forældre til 5-6 årige børn.
1. klasse skriver fagbøger - eksempel på undervisningsforløb fra Hattingskolen 2007.
Det gode interview På jagt efter ny viden – altså noget, som du IKKE ved i forvejen…
Hvordan har du det med udenlandske chauffører, der kører i Danmark?
Vi hører altid “reglerne” fra kvindernes side
Natur og naturfænomener
Fordybelse i et projekt
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Det vildeste bogmonster.
Lavet af Cesilie Bitsch og Viktor Aarslev
BOG: DEN LILLE GULE PIGE
Må jeg kigge i din ble? Kulturelle udtryksformer og værdier
Antal besvarelser: 52.
Lektion 1A Formålet med denne lektion er at give eleverne et billede af Netwerk for at forberede dem på forløbet og på, hvor lang tid det varer, samt at.
470 – Når kærligheden får magt i verden 1, S1
Relationer på arbejdet.
BOG: NEDE I FRU HANSENS KÆLDER
BOG: HVORFOR GRÆDER DU, LILLE BJØRN?
BOG: PINDSVINET HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:
BOG: VICTOR BANAN HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:
Mit emne er Københavner-akademiet, hvor jeg var med for at lære noget mere.
Samtalebilleder til 2. påskedag
BOG: Prinsesse Arabella blader farve.
BOG: PØLSEBÆ HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:
Hvorfor græder du, Lille Bjørn?
Forberedelse til eksamen
At købe Palmin og fuglefoderfrø.
Velkommen Robusthed basiskursus
Læseløft Syd Samarbejde mellem faglærer ved industriel produktion og mekanik og læsevejleder Aktionslæringsforløb KEND DIT VÆRKTØJ.
Nede i fru Hansens kælder
Da Jakob måtte flygte fra det, han havde gjort,
Livets Ord November 2017.
BOG: ANTON OG DINO HUSK: DUÅ: KUFFERTSANGE: REMSER: TURFORSLAG:
Og valg i det hele taget... Lær HVAD-modellen at kende.
ÅRHUS AFDELING.
Dit samarbejde med Center for Socialpædagogik og Psykiatri Oplysning om Tæt på Familien i CSP – udarbejdet i samråd med ForældrePanelet i CSP november.
BOG: ”Kaj er hest” DUÅ: Hjælpe hinanden FRI FOR MOBBERI:
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
En tur i galleriet….
SUCCES MED SALG 1.
BOG: ”Okay!” DUÅ: Samarbejde. FRI FOR MOBBERI:
Northwind Traders Hvem er vi?
Ansøgning for dummies.
Hvad skal der ske nu på vores bibliotek? Lokalt oplæg
Firmanavn Produkter og serviceydelser
Trafikpolitik for (skriv skolens navn)
BOG: MIMBO JIMBO HAR DET SJOVT
Dagsorden Udviklingspsykologiske vilkår
Kursus for personer med demens og pårørende
Bioluminescens Alle rettigheder er forbeholdt Allumen IVS.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Modul 8a: ”Flere muligheder på internettet”
Hvordan kan man støtte sit barn i at blive skoleparat
Alberts historie Af forfatter Signe Rhode og illustrator Anja Løfkvist
Peer to peer - det relationelle møde båret af egne erfaringer.
Borgermøde.
CAMILLAS HISTORIE Dilemmaøvelse.
Spørgsmål til ‘spis og snak’ session
Velkommen Pårørendekursus Livet med demens i plejebolig
KURSUS FOR MAKKERLÆSERE
Præsentationens transcript:

BOG: HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: SANGE: REMSER: FORÆLDREOPGAVER: At købe ler. Sætte billeder op af ting krokodillen spiser i historien. Finde billeder på I Pad og computer. Låne bøger om emnet på skolens bibliotek. DUÅ: Have fokus på at være en god ven og rose hinanden. Have fokus på at fortælle og lytte. HISTORIEFORTÆLLING: Fortælle om deres kæledyr eller et dyr de godt lide. Fortælle om en gang de blev forskrækket. SANGE: Hvis du ser en krokodille i dit badekar. En elefant kom marcherende. Hvis du bemærket har, hvad der på loftet var. REMSER: Nede i Fru Hansens kælder. Anders And kørte i bil. FORÆLDREOPGAVER: Snakke med jeres børn om at være en god ven. Snakke med jeres børn om at rose hinanden. TURFORSLAG: Bakkegården. Tur til Skovhytten Tur i skoven ved Overgård.