Velkommen til generalforsamling 2013

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Generalforsamling den 18. marts Valg af dirigent. Bestyrelsen foreslår ”Aage Larsen ”
Advertisements

Velkommen til den årlige generalforsamling 16. april 2009.
Side 1 Generalforsamling Grenaa & Anholt Vandforsyning 25. marts 2010.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Februar 2007 GENERALFORSAMLING 2007 side 1 af 4 Vi har igen i år fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år.
Februar 2008 GENERALFORSAMLING 2008 side 1 af 4 Vi har hermed fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år fremlægger.
NatPHD Generalforsamling 2010 Ph.d.-foreningen ved Naturvidenskabeligt Fakultet.
Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.
Lederne Midt-Vest Velkommen! Ordinær generalforsamling Torsdag den 11. marts 2010, kl Lederne Midt-Vest Skarrildhus Sdr.Ommevej Kibæk.
Generalforsamling 2013 Karlstrup vandværk af 1959 A.m.b.A.
Grundejerforeningen Stangkjær
Grupperådsmøde 2015 Rødovrespejderne
Velkommen til Vandrådet i Favrskovs Generalforsamling 2012 Lyngå d. 12/ A.Vi starter med spisning ! B.Christian Chr. Fra PC brødboring fortæller.
HANDLING OG PLAN1 Udkast til bekendtgørelse om nedsættelse af midlertidige bestyrelser til forberedelse af erhvervsskolernes overgang til selveje.
MSB Aarhus Kommune Undervisningsdag august 2015.
Velkommen til generalforsamling Dato mdr Hvad skal der ske i aften? Præsentation af Diabetesforeningen Om frivilligt arbejde i Diabetesforeningen.
Albanigade 54E, 1. sal ● 5000 Odense C ● tlf: ● Forslag til vedtægtsændringer Dansk Vandrelaug 14. marts 2016 Hans Stavnsager.
Generalforsaml ing Onsdag d. 1. oktober Program 18:30Velkomst 18:35Afholdelse af afdelingsårsmøder 19:30Generalforsamling Kaffe + brød 21:00Afslutning.
2. Bestyrelsens beretning. Årets temaer: Årets resultat Fra Aal El Net via ScanEnergi til Samstrøm Salg af ScanEnergi A/S aktier Datahub og Engrosmodel.
Generalforsamling Valg af dirigent 2. Valg af referent 3. Bestyrelsens beretning v/Bjarne Ø. Olesen 4. Aflæggelse af regnskab v/kasserer Johan.
Generalforsamling, 2012 Grundejerforeningen Skanderborg Bakker
Muligheder og perspektiver1 Tema 1 Styringssystemer B Forskellige styringsmodeller, jura og principper for håndtering af selvstyret.
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Grundejerforeningen N. P. Danmarksvej og Birkevænget Velkommen til ekstraordinær generalforsamling mandag d. 14 marts 2016 Kl Valg af dirigent.
Triologi i praksis Beder-Malling IF Jørgen Bjerg I foreningen siden 1992 Formand svømmeafdelingen 6 år Næstformand i Hovedafdelingen i 5 år.
Kommunalstyrelsesvedtægt og økonomisk styring. KANUKOKA Kalaallit Nunaanni Kommunit Kattuffiat Stiftet 24. juli 1972 ” Foreningens formål er at varetage.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Onsdag den 11. juni 2014 på Hedensted Sognegård.
Generalforsamling 2015 Nivå 9. december 2015 DANSK BRÆTSEJLER ORGANISTATION.
Fægteklubben Trekanten Velkommen til Ekstraordinær generalforsamling Den 11. marts 2014.
Forstå din årsrapport. Nyt arrangement Forstå din årsrapport Feedback fra deltagerne er derfor meget vigtig. Specielt er vi meget interesseret i, hvordan.
Generalforsamling i IDA IT Onsdag 26. marts 2014, kl i IDA, København.
Dansk Gas Forening DGF årsmøde 2006 Dansk Gas Forenings årsregnskab 2005/2006 Ved kasserer Carsten Werner Hansen.
IFF GENERALFORSAMLING 16. maj 2017
Velkommen til generalforsamling 2014
OK18 nærmer sig Hvad er vigtigst for HK Kommunals medlemmer?
Aftenens program Dagsorden bestyrelsesvalg Valg af dirigent
Indkaldelse til Generalforsamling i Støtteforeningen Holmetræet
SAMMENLÆGNING AF ALF- OG PALF-FONDE
På vej mod Fremtidens scleroseforening
HÅRBØLLEHUSET ORGANISATION
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2018
GGK-MS Generalforsamling 2017
1. Nyvalg til bestyrelsen 2018
DKO Generalforsamling 2017.
Afdelingsmøde – Afdeling 5 Mandag den 8. maj 2017
Danish Offshore Industry
Generalforsamling IDA Fyn Onsdag d. 14. marts 2018
Velkommen Årsmøde 2018 Skive – Spøttrup - Sundsøre
Kursus for nye efterskoleledere
Generalforsamling Foreningen Allerup Fjordarealer
Beretning fra IDA Vestjylland
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2018
Generalforsamling 2018.
Lf. nr. 123 af 23/ om ændring af (…) virksomhedsskatteloven (…) - med seneste ændringer Anders Lützhøft.
Grenaa IF Generalforsamling 2018
Velkommen til generalforsamling 2018
Velkommen til generalforsamling 2018 ved Sønderholm Varmeværk
Referat af bestyrelsesmøde den 29
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2019
Generalforsamling 12. marts 2019
Generalforsamling 2019 Rødovrespejderne
Afdelingsmøde den Der kan ikke træffes beslutninger under eventuelt! 1
af Kliniske Lærestolsprofessorer
Referat af bestyrelsesmøde den 6
Opdatering fra Generalforsamling
DcH Helsingør indkalder hermed til ordinær generalforsamling 2018
Repræsentantskabsmøde
Medarbejderklubben Generalforsamling 2018
HIF Generalforsamling
Præsentationens transcript:

Velkommen til generalforsamling 2013

Lad os mindes vore afdøde kolleger og venner

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Valg af dirigent og 2 sekretærer Forslag til dirigent: Ole Kjær, Grenaa Forslag til sekretærer:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Foreningen DDL – én forening

Fagligheden Faglig udvikling

FRIE DATA

EU

Økonomien

Arbejdssituationen

Overenskomst 2013 OK 13

AC

Uddannelsen Efteruddannelse – CPD Mediatoruddannelse

Fagligt møde

Bestyrelsen Henning Elmstrøm formand. Morten Krebs næstformand Helle Ejsing Lise Lausten Frederiksen Torben Juulsager (udpeget af bestyrelsen for PLF) Dorthe Holme (udpeget af bestyrelsen for ALF) Anders Tolbøll Jørgensen (observatør FoFoDaLa)

Tak for opmærksomheden

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Politisk revisors bemærkninger Pkt. 3 Forelæggelse af reviderede regnskaber 2012 Politisk revisors bemærkninger Igen i år skal der lyde anerkendelse til bestyrelsen for at have styr på foreningens økonomi. Driftsresultatet fraregnet det ekstraordinære engangsbidrag fra Smed Søndergårds nu nedlagte fond på kr 366.000 viser et overskud på godt kr 100.000. I et år, hvor de eksterne indtægter i form af licenser og annonceindtægter m.m. udviser en stadigt faldende tendens er det positivt, at et merforbrug til efteruddannelse og profilering er afbalanceret af et mindre forbrug til administration. Medlemskontingentet dækker således nu med en lille sikkerhedsmargin det af bestyrelsen valgte aktivitetsniveau. Der skal ligeledes udtrykkes anerkendelse for den opnåede forrentning af foreningens værdipapir-portefølge, som sammen med den bogførte kursgevinst og det opnåede driftsoverskud nu har retableret egenkapitalen til niveauet før finanskrisens indtog. Grenaa, den 15. januar 2013

Bemærkning Regnskabet er et samlet eksternt regnskab for foreningen DdL Regnskabet omfatter: Foreningens drift og egenkapital ALFs Dispositionsfond og PALF-fond Vigtigt ! Beslutninger om foreningsaktiviteter og disposition af Disp./PALF-fond er adskilt i henhold til foreningens vedtægter

RESULTATOPGØRELSE 1. JANUAR - 31. DECEMBER Budget Regnskab t.kr. Indtægter i alt 9.098 8.381 Omkostninger i alt 8.627 8.422 Årets resultat af foreningsvirksomhed 470 -41 Sommerhuse / Finansielle poster 1.619 180 Årets resultat før skat 2.089 139 Skat -326 -34 ÅRETS RESULTAT 1.764 105 Den samlede forening

Regnskab Resultatopgørelse t.kr. Egenkapital - Foreningen Saldo 1. Januar 2012 5.631 Resultat 1.046 Egenkapital 31. December 2012 6.678 ALF-fonden Saldo 1. Januar 2012 10.577 Resultat 575 Disp-fond 31.december 2012 11.152 PALF-fonden 1.918 142 PALF-fond 31. December 2012 2.061 Samlede forenings egenkapital 19.891

Indtægter, syn- og skønsmands-udpegninger 68 Budget t. kr. Kontingent 5.522 5.496 43 Indtægter, syn- og skønsmands-udpegninger 68 Profilering, kommunikation og publikationer 542 669 Faglig virksomhed og generalforsamling 1.418 1.415 Efteruddannelse 1.182 758 9.098 8.381 Regnskab Samarbejder – Smed Søndergaard 366

Bestyrelse, formand og næstformand 745 Administration 3.675 4.030 Omkostninger Budget - uddybet t. kr. Bestyrelse, formand og næstformand 823 745 Administration 3.675 4.030 Profilering, kommunikation og publikationer 923 890 Faglig virksomhed og generalforsamling 1.273 1.370 Forhandlingsvirksomhed 339 423 Samarbejde 250 155 8.627 8.422 Regnskab Foreningsuddelinger 49 50 Efteruddannelse 1.295 759

Hermed: Overlader regnskaberne for foreningen og fondene til generalforsamlingens behandling

Pkt. 3 Reviderede regnskaber til godkendelse Afstemning: Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Godkendt: Ikke godkendt:

Særlig beslutning: Disponering over gruppelivsordningen: Opkrævet og betalt til Forenede Gruppeliv af foreningen til 2009 Opkrævet og betalt til Forenede Gruppeliv af Danica på foreningens vegne indtil 1. januar 2012 Herefter en ren Danica-ordning Bonus blev tilbageført til foreningen, også ved ophør af ordningen. Konklusion: medlemmernes penge

Indstilles til generalforsamlingen: Økonomi gruppelivsordningen 2012 t.kr. Egenkapital Saldo 1. Januar 2012 1.730 Netto bonus fra Forenede Gruppeliv 655 Egenkapital 31. December 2012 2.385 Indstilles til generalforsamlingen: At beløbet overføres til foreningens egenkapital

Pkt. 3 Reviderede regnskaber til godkendelse Afstemning: Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Godkendt: Ikke godkendt:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 4 Revision af foreningens lov og vedtægter Hvorfor: ALF efterspørger nye valgregler Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen fjernelse af ‘enkebeskyttelses-reglen’ Behov for at tydeliggøre PLF som selvstændig forening Gennemskrivning af samtlige bestemmelser.

Resultat: En revision med en række ændringer… Ny DdL-lov, hvor DdL-PLF-krydsbestemmelserne er opretholdet. PLF ny egen lov Nye valgregler for ALF Formænd for ALF og PLF er fødte medlemmer af Ddls bestyrelse Kollegiale regler er skrevet ind i DdL-loven Ny etisk bestemmelse og udpegning af æresmedlemmer Medlemskategorierne ændres lidt (vedr. gruppe 3) Mindre administrative ændringer, - udelukkelse ved kontingentrestance Landinspektørvedtægten er moderniseret kraftigt, men bilag er endnu ikke revideret Landinspektørfonden ophæves, - bestyrelsen vil fortsat uddele

Indstilles, at Generalforsamlingen vedtager Revideret lov for Den danske Landinspektørforening Reviderede vedtægter for: Ansatte landinspektører Forum – ALF ALF-fonden PALF-fonden Landinspektørvirksomhed Voldgiftsret og skønsmænd Udpegning af æresmedlemmer Generalforsamlingen ophæver: DdLs kollegiale vedtægt DdLs vedtægt for Landinspektørfonden

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: DdL-lov Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: Vedtægt for Ansatte Landinspektørers Forum - ALF Stemmeberettigede: gruppe 2 Stemmesedlerne ORANGE og BLÅ Resultat: Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: PALF-fond Stemmeberettigede: Grupp 2A Stemmesedlerne ORANGE Resultat Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: ALF-fond Stemmeberettigede: gruppe 2B og 2C Stemmesedlerne BLÅ Resultat: Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: Vedtægt for landinspektørvirksomhed Stemmeberettigede: Gruppe 1A Stemmesedlerne GUL Resultat Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: Vedtægt for voldgiftsret mv Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat: Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning: Vedtægt for udpegning af æresmedlemmer Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat: Godkendt: Ikke godkendt:

Pkt. 4 Reviderede lov og vedtægter Afstemning : Ophævelse af Vedtægt for landinspektørfonden Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Godkendt: Ikke godkendt: Ophævelse af Ddls kollegiale vedtægt Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Resultat:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 5 Forelæggelse af kontingent til forening og fonde 2012 Under forudsætning af generalforsamlingens vedtagelse af revideret lov og vedtægter.

Budget 2012 2013 Indtægter: t.kr Kontingenter til forening 5.496 5.775 Renteindtægter 75 125 Skat 149 50 Indtægter i alt 5.720 5.950 Udgifter: Foreningsdrift (administration mv) 4.136 3.996 Bestyrelse, formand, næstformand 745 734 Forhandlingsvirksomhed (TR-arbejde, ALF OK11 mv) 422 423 Faglige aktiviteter (Fagligt Møde, Lsp.fond, FORA, Profilering) 5 112 Samarbejde (nationalt, nordisk, internationalt) 155 147 Kommunikation (Fagblad, lovsamling mv) 221 529 Udgifter i alt 5.685 5.900 Resultat af foreningsvirksomhed - 35 -50 Efter- og videreuddannelsesvirksomhed Årets resultat - 50 Budget 2013 for Den danske Landinspektørforening Andre indtægter 1 35

Finansielle indtægter -300 Generelle udgifter Fondene - før sommerhuse Budget 2013 for ALF-fonden og PALF-fonden Budget 2012 2013 t.kr. Finansielle indtægter -300 Generelle udgifter Fondene - før sommerhuse Andre direkte indtægter - drift sommerhuse Lejeindtægter -110 -100 Ejendomsomkostninger 210 98 sommerhusene i alt 100 - 2 Skat af årets resultat 60 70 Fondene incl. sommerhusene -140 -232

Beløb i kr. for året Grundkon-tingent Gruppe-kontin- gent PALF-fond ALF-fond Kontingent i alt 2013 I alt for 2012 Grp. 1 (PLF) 5.159,- 53,- - 5.212,- 5.085,- Grp. 2 (ALF) 518,- 0,- 5.677,- 5.538,- Grp. 3 Studerende 264,- 258,- Grp. 4 Øvrige 1.289,75 1.258,25

Pkt. 5 Forelæggelse af kontingent til forening og fonde 2012 Afstemningsregler: Grundkontingent og gruppekontingent Stemmeberettigede: alle (undt. Studenter) Stemmesedler: GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN PALF-fonden Stemmeberettigede: KUN grp. 2A. - Stemmesedler: ORANGE ALF-fonden Stemmeberettigede: KUN grp. 2B og C. Stemmesedler: BLÅ

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 6 Valg af medlemmer til ALF-bestyrelsen 4 bestyrelsesmedlemmer på valg. Krav - så vidt muligt – én repræsentant fra grp.2A, én fra grp. 2B, én fra grp. 2C, én ‘tom’ (kan besættes af alle grupper). Kandidat: Jacob Juul Jellesen. Grp.2A Kandidat: Søren Henriksen. Grp. 2B Kandidat: Kåre Christensen. Grp. 2C Kandidat: Vibeke Brandhof. Grp. 2B

Pkt. 6 Valg af medlemmer til ALF-bestyrelsen Valgregel: Der skrives max antal navne svarende antal ledige pladser. Stemmeberettigede: gruppe 2 Stemmesedlerne ORANGE og BLÅ Resultat: Kandidat:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 7 Valg af suppleanter til ALF-bestyrelsen 3 suppleanter på valg. Så vidt muligt - én repræsentant fra grp.2A, én fra grp. 2B, én fra grp. 2C, Kandidat: Niels Westh-Hansen. Grp. 2C Kandidat: Kasper Kornerup Thygesen. Grp. 2B Kandidat:

Pkt. 7 Valg af suppleanter til ALF-bestyrelsen Valgregel: Der skrives max antal navne svarende antal ledige pladser. Stemmeberettigede: gruppe 2 Stemmesedlerne ORANGE og BLÅ Resultat: Kandidat:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 8 Valg af formand for DdL Kandidat: Henning Elmstrøm

Pkt. 8 Valg af formand for DdL Valgregel: Der skrives max antal navne svarende én ledige plads. Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Kandidat: Henning Elmstrøm Kandidat:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 9 Valg af næstformand for DdL Kandidat: Morten Krebs

Pkt. 9 Valg af næstformand for DdL Valgregel: Der skrives max antal navne svarende én ledige plads. Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Kandidat: Morten Krebs Kandidat:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Pkt. 10 Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer til DdL Kandidat: Helle Ejsing Kandidat: Lise Lausten Frederiksen

Pkt. 10 Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer til DdL Valgregel: Der skrives max antal navne svarende 2 ledige pladser. Stemmeberettigede: alle (undt. studenter) Stemmesedlerne GUL, ORANGE, BLÅ og GRØN Resultat Kandidat: Helle Ejsing Kandidat: Lise Lausten Frederiksen Kandidat:

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt

Dagsorden Valg af dirigent og 2 sekretærer Beretning om foreningens virksomhed, herunder om aktiviteterne i ALF Forelæggelse af det reviderede regnskaber til godkendelse Revision af foreningens lov og vedtægter Fastlæggelse af kontingenter til forening og fonde Valg af medlemmer til bestyrelsen for ALF Valg af suppleanter til bestyrelsen for ALF Valg af formand for DdL Valg af næstformand for DdL Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for DdL Valg af politiske revisor og én revisorsuppleant Behandling af indkomne forslag fra medlemmer Eventuelt