Generalforsamling 13. Marts 2017
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Valg af dirigent Bestyrelsen foreslår suppleant Vibeke Hansen som dirigent
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Bestyrelsens beretning Indledningsvis Overdragelse af bankfuldmagter ved formandsskifte er altid en stor opgave Godt samarbejde og en god bestyrelsesånd Suppleanten har deltaget i møder Tranbjerg Fællesråd – kontingent for første gang Bestyrelsens beretning
Grønne områder (Anders) Opstart for ny gartner Henstilling til, at ejere beskærer egne buske og træer som rækker ud over foreningens grønne arealer og stier.
Grønne områder (fortsat) Nye bænke, nye træer, nyt fodhegn Nye gadelamper i byen, hvorfor skraldespandene på masterne var væk for en tid Rensning/sugning af sandfang under regnvandsafløb i hele området
Veje, stier og skilte (Pia) Kommunens lastbilparkeringsplads (ingen affald, bortskaffelse af campingvogn) Reparation af huller i vejen og asfalt omkring afløb. Indhentet kontrolpris på asfaltering Opfordring til brug af www.givetpraj.dk Nogle kører for hurtigt på vejene
Bestyrelsens beretning Hjemmesiden (Pia) Der har igennem det seneste år været arbejdet hen imod en ny hjemmeside – www.trankaer.dk. Sigtet har været en hjemmeside, som er lettere at vedligeholde for bestyrelsen. Der er derfor ikke store forandringer i brugerfladen. Der tilstræbes lidt større nyhedsflow. Bestyrelsens beretning
Snerydning (Peter) Hvor ryddes sne - snerydningskort. Hvornår ryddes der sne - gældende retningslinjer for snerydder. Ansvar for snerydning - forsikringsforhold. Der anvendes salt og i sjældne tilfælde sand.
Blandet (Bent) Tinglysning af arealer – udbyttet modsvarer ikke indsats Opfordring til nabohjælp – men husk at skilte placeres på eget areal
Øvrige fokusområder (Bent) Trampestien over til den nye skov Stien bag Tranbjerg Bocenter Landmand går tæt på rabatten ved Trankærgårdsvej Vildtvoksende område ved Trankær Vænge Tingskov Alle beplantning langs rabat ved Vandværket
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Fremlæggelse af regnskab Link til regnskab
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Godkendelse af budget og kontingent Link til budget
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Indkomne forslag Bestyrelsen har ikke modtaget forslag
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Valg til bestyrelsen for 2 år I.Tina Kristensen (genopstiller gerne) II.Peter Pagh (genopstiller gerne) III.Bent Cramer (genopstiller gerne)
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Valg af suppleanter Seneste periodes suppleanter I. Vibeke Hansen II. Mads Sand III. Helle Magnusson
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Valg af intern revisor Thomas Bo Birch (genopstiller gerne)
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Valg af ekstern revisor Bestyrelsen anbefaler at fortsætte samarbejdet med nuværende revisionsfirma BRANDT.
Dagsorden Valg af dirigent Bestyrelsens beretning v. formand Bent Cramer Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse Godkendelse af budget, samt fastsættelse af kontingent Indkomne forslag Valg til bestyrelsen for 2 år Valg af suppleanter Valg af intern revisor for 1 år Valg af ekstern revisor Eventuelt
Eventuelt Brev fra Aarhus Kommune vedr. Radon