GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Generalforsamling den 18. marts Valg af dirigent. Bestyrelsen foreslår ”Aage Larsen ”
Advertisements

LAG Struer Generalforsamling 29. april Program •Afholdelse af årlig generalforsamling •Afholdelse af ekstraordinær generalforsamling.
Årsmøde 2013 i NORDFYN. Scleroseforeningens lokalafdeling NORDFYN.
Velkommen til generalforsamling i. Dagsorden •Valg af dirigent •Valg af to stemmetællere •Formanden aflægger beretning om klubbens virke i det forløbne.
Velkommen til den årlige generalforsamling 16. april 2009.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2008 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
Side 1 Generalforsamling Grenaa & Anholt Vandforsyning 25. marts 2010.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2014
Generalforsamling 2013 Den 28. maj 2013 i Symbion.
NYHEDSBREV Årgang 10 Nummer 1, marts 2013 Praktiske forhold Tilmelding og betaling til middag. Deltagelse i middag koster 155,- kr. per person. Tilmelding.
GF & Brødeskovparken Velkommen Generalforsamling 2009.
GF Brødeskovparken Generalforsamling 2010 Brødeskovparken 18. marts 2010.
GF Brødeskovparken Generalforsamling 2011 Brødeskovparken 10. marts 2011.
ORDINÆR GENERALFORSAMLING Dagsorden 1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere.
Velkommen til Generalforsamling i SAK 77 Tirsdag d Svømmecenter Nordvest.
Februar 2007 GENERALFORSAMLING 2007 side 1 af 4 Vi har igen i år fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år.
Februar 2008 GENERALFORSAMLING 2008 side 1 af 4 Vi har hermed fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år fremlægger.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2009 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
GENERALFORSAMLING 2011.
NatPHD Generalforsamling 2010 Ph.d.-foreningen ved Naturvidenskabeligt Fakultet.
Risø National Laboratory, OFD Generalforsamling for DFS den 23. juni 2010 kl – på Nyborg Strand 1) Valg af dirigent 2) Formandens beretning.
Passivhus Nordvest Generalforsamling 28. september 2011.
Godkendelse af dagsorden Formandens beretning
Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.
Lederne Midt-Vest Velkommen! Ordinær generalforsamling Torsdag den 11. marts 2010, kl Lederne Midt-Vest Skarrildhus Sdr.Ommevej Kibæk.
Generalforsamling 2013 Karlstrup vandværk af 1959 A.m.b.A.
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent og gebyrer IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent 698, IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer Indtægter.
Velkommen til generalforsamling i I/S Veksø Vandværk
Dagsorden · Valg af dirigent · Beretning v. formanden · Regnskab v. kassereren · Budget og fastsættelse af kontingent · Indkomne forslag · Valg til bestyrelse.
Grundejerforeningen Stangkjær
Grupperådsmøde 2015 Rødovrespejderne
Velkommen til Vandrådet i Favrskovs Generalforsamling 2012 Lyngå d. 12/ A.Vi starter med spisning ! B.Christian Chr. Fra PC brødboring fortæller.
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent og gebyrer IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer
Indtægter RegnskabBudget 1120 Kontingent og gebyrer IFF-nyt abonnement Arrangementer IFF-nyt annoncer
Generalforsamling Budget for 2006 Konto oversigtBudget 2006 Porto3500 Bestyrelsesmøder1200 Generalforsamling4500 Kopier3000 Telefon formand1200.
GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.
Velkommen til generalforsamling Dato mdr Hvad skal der ske i aften? Præsentation af Diabetesforeningen Om frivilligt arbejde i Diabetesforeningen.
Generalforsamling Valg af dirigent 2. Valg af referent 3. Bestyrelsens beretning v/Bjarne Ø. Olesen 4. Aflæggelse af regnskab v/kasserer Johan.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Mandag den 8. juni 2015 I HIF’s Klubhus.
Grundejerforeningen Tyregården Velkommen til Generalforsamling /
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Velkommen til generalforsamling i Haderslev Fodbold Klub.
Grundejerforeningen N. P. Danmarksvej og Birkevænget Velkommen til ekstraordinær generalforsamling mandag d. 14 marts 2016 Kl Valg af dirigent.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Onsdag den 11. juni 2014 på Hedensted Sognegård.
Generalforsamling ASNET generalforsamling 12. marts 2009.
Generalforsamling i IDA IT Onsdag 26. marts 2014, kl i IDA, København.
Velkommen til generalforsamling i Skærød Grundejerforening 2015
Københavns Kogræsserlaug
Generalforsamling 13. Marts 2017.
IFF GENERALFORSAMLING 16. maj 2017
Oplæg om PLO-K Om PLO-K’s organisering, økonomi, opgaver og roller, kontaktperson i PLO-R, samt om PLO’s kommuneudvalg.
FLAG Nord. FLAG Nord Generalforsamling 22. marts 2016.
Regnskab 2016/2017.
Velkommen til generalforsamling Dato mdr. 2018
GGK-MS Generalforsamling 2017
Generalforsamling 2016.
Velkommen til generalforsamling 2. marts 2018 !
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2018
Generalforsamling 2018.
Generalforsamling 2018.
Velkommen til generalforsamling 2018 ved Sønderholm Varmeværk
Generalforsamling 2019 Rødovrespejderne
Afdelingsmøde den Der kan ikke træffes beslutninger under eventuelt! 1
Ordinært Interessentskabsmøde 2018
Føns Nærvarme Generalforsamling d. 24 april 2019
Opdatering fra Generalforsamling
DcH Helsingør indkalder hermed til ordinær generalforsamling 2018
Repræsentantskabsmøde
Præsentationens transcript:

GENERALFORSAMLING 2016

1.Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg af bestyrelse 6.Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent 7.Eventuelt DAGSORDEN

1. VALG AF DIRIGENT

2. FORMANDENS BERETNING

STATUS FOR IFF 2015/2016 Vi har underskrevet en samarbejdsaftale med DKG og det vil fremover være muligt at deltage i hinandens faglige arrangementer via IFF hjemmesiden Vores QA ERFA-gruppe har fungeret fint og har stor tilslutning Vores Drug-Device ERFA-gruppe fungerede i 2015, men trænger til en ildsjæl der kan drive den i gang igen Vi har tidligere bedt medlemmerne om at komme med arrangementsideer og gør det samme senere i dag Karen Ginsbury arrangementerne tiltrækker fortsat nye medlemmer Vi har for 5. gang afholdt en nytårskur (januar 2016 – Anders Bjørk) Vi har fortsat Ole Therney som skribent til IFF nyt Benedicte og Susie står for IFF nyt

SEKRETÆRSFUNKTION I ÅRETS LØB Benedicte er leder af sekretariatet Regnskabet varetages af Gitte Nielsen. Benedicte sørger stadigvæk for medlemskontakten, samt alt det praktiske vedrørende arrangementer.

Medlemsarrangementer Aktivitet i perioden fra 1. april 2015 til 31. marts GMP updates Data Integrity The Role of the QP: Before and After Revised Annex 16 More than just Batch Release Medical Device versus lægemidler Nytårskur Kundeklager/customer complaints - hjælp hvad gør jeg? GMP Updates The Role of the QP: Before and After Revised Annex 16 More than just Batch Release The Role of the QP: Before and After Revised Annex 16 More than just Batch Release Vægte Ny USP Generalforsamling The Future of Document Management GMP Updates Aseptic / Terminally Sterilized Production State of the Art Risk Management Aseptic / Terminally Sterilized Production State of the Art Risk Management 8 bestyrelsesmøder og 8 ERFA gruppe møder.

Medlemstal IFF 2014/15IFF 2015/16 I alt 688 medlemmer. En tilbagegang på 41 medlemmer.

IFF 2016/2017 Vi har et ønske om at DKG samarbejdet kommer i stand efter sommerferien. DKG og IFF udsender et fælles brev meget snart. Vi har et ønske om, at oprette ERFA grupper indenfor de områder medlemmerne ønsker det. Vi har et ønske om at have en mere aktiv hjemmeside med debat mm. Vi har et ønske om, at medlemmerne kommer med arrangements-ideer og giver tilbagemelding på de afholdte arrangementer. Vi har et ønske om fortsat at holde Karen Ginsbury arrangementer, muligvis kun en gang årligt. Vi vil undersøge om medlemmerne læser og finder IFF nyt relevant. Vi vil fortsætte med at afholde en nytårskur i januar måned.

3. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab 2015/2016

Indtægter RegnskabBudget 15/ Kontingent IFF-nyt abonnement 1310 Arrangementer IFF-nyt annoncer Indtægter i alt

Udgifter administration RegnskabBudget Løn-udgifter Kontorleje Administrationsomkostninger Administration i alt

Udgifter Bestyrelsen, styregrupperne og medlemsaktiviteter RegnskabBudget 3110 Bestyrelsen Styregruppe-møder Bestyrelsen + styregrupperne Lokaleleje/fortæring t/medlemsakt Foredragsholdere Andre udgifter t/medlemsakt Medlemsaktiviteter i alt

Udgifter IFF-nyt RegnskabBudget 3661 Honorar for artikler Opsætning af IFF og tryk IFF nyt i alt

Renter, kursregulering og afskrivninger RegnskabBudget 4310 Renteindtægt indgået rykkergebyr Kursregulering/tab Renteudgifter414 Finansielle poster i alt Afskrivninger driftsmidler (pc mv.) Afskrivninger i alt

Drift ialt RegnskabBudget Indtægter Administration Bestyrelsen + styregrupper Medlemsakt IFF-nyt Udgifter i alt Finansielle udgifter Afskrivninger00 Årets resultat

Balance pr. 31/ AktiverSaldo Bank Jysk Invest Korte obligationer Jysk invest pengeplejekonto Depositum Symbion-kontor Tilgodehavende debitorer Aktiver i alt Passiver 8112 Mellemregning med Symbion 6110Kapitalkonto – primo Året resultat Kapitalkonto – ultimo Skyldige omkostninger Passiver i alt

Skattepligtig indkomst Erhvervsmæssige indtægter0 IFF-nyt abonnement0 IFF-nyt annoncer0 Erhvervsmæssige udgifter0 IFF-nyt i alt0 Administration (skøn)0 Skattepligtig indkomst0 Underskud tidligere år Underskud til brug næste år

Kan generalforsamlingen godkende regnskabet for 2015/2016?

4. Indkomne forslag

Der er ingen indkomne forslag

5. Valg af bestyrelse – 2 bestyrelsesmedlemmer for en periode af 2 år – 2 suppleanter for en periode af 1 år – Revisor og revisorsuppleant for en periode af 1 år

Kandidater er Bestyrelsesmedlemmer: Per GrønlundGenopstiller Schiønning Bruun Genopstiller Suppleanter: Susanne Devantié HansenGenopstiller Christina Guldberg Genopstiller Revisorer: ReviPoint A/S statsautoriseret revisionsselskab Genopstiller Inger Drengsgaard Intern revisorGenopstiller

6. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent 2016 – 2017

Kontingent Kontingentet fastholdes på de kr. 975

Godkendelse af Budget 2016/2017

Indtægter RegnskabBudget 16/ Kontingent IFF-nyt abonnement 1310 Arrangementer IFF-nyt annoncer Indtægter i alt

Udgifter administration RegnskabBudget Løn-udgifter Kontorleje Administrationsomkostninger Administration i alt

Udgifter Bestyrelsen, styregrupperne og medlemsaktiviteter RegnskabBudget 3110 Bestyrelsen Erfagrupper Bestyrelsen + styregrupperne Lokaleleje/fortæring t/medlemsakt Foredragsholdere Andre udgifter t/medlemsakt Medlemsaktiviteter i alt

Udgifter IFF-nyt RegnskabBudget 3661 Honorar for artikler Opsætning af IFF og tryk IFF nyt i alt

Drift ialt RegnskabBudget Indtægter Administration Bestyrelsen + styregrupper Medlemsakt IFF-nyt Udgifter i alt Finansielle udgifter Afskrivninger0 Årets resultat

7. Eventuelt Ideer til arrangementer?