Velkommen til Supplier i Emrox NET2 som er udviklet af BlueFront AB og som er markedsførende i Norden inden for IT-support på reparationshåndtering (MRO.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vil du have en fuldmagt fra en borger?
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Flickr.com – online billeddeling
1 Vil du godkende eller afvise en forespørgsel om en fuldmagt på vegne af en borger?                 Som betroet medarbejder.
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
1 Vil du give en fuldmagt?       Hvis du vil have, at en anden skal kunne handle på dine vegne i en digital løsning, kan du give en digital.
Klik på Aktivér redigering på meddelelseslinjen.
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Undervisning og introduktion november 2013
Klik på Aktivér redigering i meddelelseslinjen, Hvis videoerne i kurset ikke afspilles, skal du måske hente QuickTime eller blot skifte til PowerPoint.
WordPress Nyeste version af WordPress kan hentes her:
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking
Lyd-ikonet er forsvundet
Tast selv-service – opret fuldmagt
Vil du godkende eller afvise en forespørgsel om en fuldmagt?
Microsoft® Lync™ 2010 Kursus i svargruppeprogrammet
TDNet Overvågning af ny forskning via tidsskrifters indholdsfortegnelser.
Vil du se detaljer om en fuldmagt, du har fået?
1 Vil du se detaljer om en fuldmagt, du har fået? Hvis du som medarbejder har fået en fuldmagt af en borger, betyder det, at du kan handle på vegne af.
Skal du digitalisere en fuldmagt, du har fået på papir fra en borger?
Backoffice præsentation
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Elektroniske holdkort
Eksempel på struktur på et Grundforløb
Oprettelse af Digital Post
Sociale Medier og Jobsøgning - Facebook. Intro  Så blev det Facebooks tur.  Nogen af jer har måske en Facebook profil?  Facebook er endnu et socialt.
Videregående pc-vejledning
Vejledning i testfunktionen på Absalon Testfunktionen er et værktøj som kan bruges til eksamen, status af de studerendes standspunkt eller som de studerende.
Før du starter, skal du sikre dig at du har en digital signatur. Få den gennem den ansvarlige på afdelingen (gyn:Christel Nielsen), el. bestilbestil 1.
Du finder registreringsskemaet på: dev2. siteloom
Det nationale ICS og DUBU superbrugerseminar 13. november 2014 Hotel Nyborg Strand.
Indhold 1.Hvad er MATRIX Mobil 2.Menu Valg 3.Installation 4.Adgang.
Vil du kontrollere hvilken fuldmagt, en person har?
 Åben KM Udfyld oplysninger:  Indbakke: NYE  Kommunikerende enhed: Alle beskeder: + hospitalskode Afdelingsspec.: afdelingskode, søg med  Afslut med.
Vejledning til oprettelse af CV
registrere dig som bruger på Når du vil i gang med dit eTwinningprojekt i din børnehave skal du først.
Finde og åbne et chatrum Brug søgefunktionen i Lync til at finde de rum, du har adgang til. 1.I hovedvinduet i Lync skal du klikke på fanen Chatrum. 2.Skriv.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Planlægge et Lync-møde Du kan planlægge et Lync-møde ved at bruge Outlook tilføjelsesprogrammet.
Hidtil har det været besværligt og tidskrævende at oprette værktøjer og tilhørende reservedele. Man kunne ikke gennem værktøjets navn/nummer se hvilke.
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Introduktion til Lync Windows Store-appen
JAR KURSUS – UDGAVE Introduktion til JAR Sagstrin er de juridiske afgørelse der foretages. Fx V1 og V2 kortlægninger. Aktiviteter er de brancher/aktiviter.
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
1 Vil du se detaljer om en fuldmagt, en borger har fået? Som betroet medarbejder eller lignende kan du opnå mulighed for at se detaljer om en fuldmagt,
1 Vil du tilbagekalde en fuldmagt, du har fået? Hvis du er blevet udpeget som en, der kan handle på en borgers vegne i en digital løsning, er du blevet.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
BRUGERVEJLEDNING NY SMS PLATFORM 1 Ikon forklaringside 2 Udsend en alm. smsside 3 Tidsindstillet sms udsendelseside 5 Udsend en sms med billedmateriale.
Publiceringsgenvej i OJS Send din færdigformaterede fil uden om det redaktionelle workflow og direkte til elektronisk publicering Denne publiceringsform.
Lidt hjælp til hjemmesiden Log ind Første gang du skal logge ind på siden skal du kigge nederst til højre og finde…. Log ind med det brugernavn og det.
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
IT for begyndere Modul 9: ”Flere muligheder på internettet” 1.
ØKONOMIFORVALTNINGEN KØBENHAVNS EJENDOMME 1. MARTS KØBENHAVN S EJENDOMME Vi skaber rum Vejledning i at logge ind og oprette ny sag på HelpDesken for brugere.
Elektroniske holdkort
Installation af TimeLog Tracker til Outlook
Sælg mere, og finansier din virksomhed. Med statsgaranti.
IndFak Velkommen til Workshop for NYE Rekvirenter
Supply Chain management SCM
Trin-for-trin guide til s1 autorisation
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
Konfigurere lyd og foretage opkald
Foreningsguide koege.kultur.egon.dk/forening
Præsentationens transcript:

Velkommen til Supplier i Emrox NET2 som er udviklet af BlueFront AB og som er markedsførende i Norden inden for IT-support på reparationshåndtering (MRO – Maintenance, Repair, Overhaul) kort sagt reklamationshåndtering mellem butik og leverandør. Dette er løsningen for alle som er trætte af papir, arkivmapper og en konstant ringen på telefonen. Irriterende kunder som rykker for deres service og er utilfreds med den service de har fået. Vend et problem til en mulighed, vend service fra omkostning til lønsomhed! Vort system er tilpasset virksomheder inden for brunevarer, hvidevarer, små el, mobiltelefoni og foto. Vi har løsninger for hele vejen - fra butikker til værksteder, leverandører, fragtselskaber og forsikringsselskaber. Vi reducerer og automatiserer administrative processer, afkorter slutkundens ventetid og vender dermed et problemområde til en forretningsmulighed. Lad BlueFront hjælpe din virksomhed med at give god kundeservice! Mere om BlueFronts produkter finder du på ( ) eller (

2 Denne manual er indelt i tre trin. Gem gerne denne manual på din PC eller udskriv materialet til senere brug. Klik på linket her for neden for at komme direkte til det trin du er intresseret i. Trin 1 Trin 1 – log in og ”ansøg” hos leverandør Trin 2 Trin 2 – godkend aftalen fra leverandør Trin 3 Trin 3 – registrere en ordre + opfølgning Support

Trin 1 – Login og opret konto samt ”ansøg” hos leverandør 3 Først skal du oprette en konto for din Butik ved at trykke på klik her. Udfyld skemaet og registrer dig. Du vil inden for 24 timer herefter modtage mail med de login oplysninger du skal bruge. OBS! STORE og SMÅ bogstaver skal anvendes for at du kan logge ind!

Trin 1 - Login og ”ansøg” hos leverandør 4 Ved logoin ser du denne menu. 1) Du skal nu logge in som Admin med password ”admin” og klikke på Login-knappen. 2) Klik på Vedligeholdelse -> RMA -> Leverandører! 1 2

Trin 1 - Login og ”ansøg” hos leverandører 5 Du ser nu menuen for leverandører som det er muligt at benytte til lowcost håndtering (RMA). 1) Marker og vælg den/de leverandører som du sælger produkter fra og som du ønsker at kontakte via EMROX.NET (supplier) angående kreditering eller ombytning. 2) Klik på højrepilen for at oprette ”Mine leverandører” 1 2

Trin 1 - Login og ”ansøg” hos leverandører 6 Du ser nu de Leverandører som du har valgt til højre i vinduet under ”Mine leverandører” Hver leverandør har status ”Behandler” – dette indebær at respektive Leverandør skal behandle din ”ansøgning” og oprette en aftale for din butik. Denne proces kan tage nogle timer eller dage.

Trin2 - Godkend aftalen fra leverandør 7 (Login som normalt) Klik på Vedligeholdelse -> RMA -> Leverandører! Er leverandøren klar med din ansøgning og har oprettet en aftale skal du godkende denne! (Denne proces kan tage nogle dage.) Klik på ”Afventer svar” 2 1

Trin 2 - Godkend aftalen fra leverandør 8 Du ser nu menuen med Leverandøres aftale (du kan muligvis være nød til at ”rulle” ned i web-vinduet beroende på hvor meget text der er i aftalen, for at kunne markere og godkende aftalen).

Trin 2 - Godkend aftale fra leverandør 9 Nu ændres status til ”Godkend” og du kan nu registrere en ansøgning (kreditere/ombytningsprodukt) til denne leverandør (se Trin 3 næste side)

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 10 1) Klik på ”Hjem” og ikonet 2) ”Ny ordre” OBS! Alle opgaver findes altid stadig i systemet og kan findes på forsiden og ”Søg” 1 2 * *

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 11 1) Kunde: tast kundens mobil- eller private telefonnummer. Ejer butikken objektet markeres i feltet ”Ejet af butik” 2) Artikel: tast artikelnummer (hele eller dele af nummer – f.eks. abc123 hvor der kan søges på hele artikelnumret eller abc1 og ændre alternativ til ”Artikelnavn” 3) under artikelfeltet. 4) Klik på ”Opret ordre”

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 12 Søgning på telefonnummer foretages og resultatet præsenteres som vist forneden (ved behov kan du ændre personens kontaktoplysninger). ( * ) ”Søg telefonnummer” er du ikke tilfreds med de adresseoplysninger som du fik ved første søgning kan du søge igen via dette felt). 1) Klik på ”Gem” *

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 13 Her præsenteres resultatet af din søgning på Artikel. Klik på det Artikelnavn som RMA reklamationen omfatter.

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 14 Nu ser du menuen hvor du skal udfylde de øvrige oplysninger om din reklamation. De felter som er markeret med en blå prik er obligatoriske (savner du en oplysning for serienr. angives ”x” eller ”-”). Når alle felter er udfyldt klik på ”Opret” * *) Faneblade Information (som vist tilvenstre) Kommentarer (meddelelser), Dokument (leverandør aftale), Udskriv (indleveringskvitering)

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 15 1) Nu har du oprettet en RMA reklamation og kan udskrive en ”Afleveringskvittering” ved at klikke på RMA modtaget. Herefter fæster du arket på apperatet med tape eller elistik. 1

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 16 Leverandøren modtager din ordre i sin ende af EMROX.NET og beslutter (kan tage nogle timer eller få dage) hvad du skal gøre med apperatet. Klik på ”Følg op”

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 17 I denne menu ”Handling” kan du følge dine aktuelle RMA ordrer! Klik på ”Handling”.

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 18 Hjem -> ”Følg op” -> Handling. Handling – her ser du den 1) Ansøger aktion – viser hvad leverandøren ønsker du gør før reklamationen kan godkendes. Kontroller - er værksteder som undersøger reklamationen for at afgøre om kredit skal udbetales. Adresseoplysninger 2) finder du ved at klikke på Info-knappen (i). (Når du har udført leverandørens ønsker kan du markere ”Håndteret” 3a) – dermed forsvinder opgaven fra menuen handling – klik herefter på gem 3b) 1 2 3a 3b

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 19 Hjem-> ”Følg op” -> Forkert RMA. Hvis leverandøren ikke umiddelbart kan godkende RMA ansøgningen og ønsker mere information vil de fremgå under emnet ”Forkert RMA” 1) 1

Trin 3 - registrere ordren + opfølgning 20 Hjem -> ”Følg op” -> Færdig (Afslut RMA). Når leverandøren har færdigbehandlet din RMA ansøgning findes den her - og du kan se hvilken handling og bedømmelse leverandøren har besluttet. Når du har set og accepteret dette afkrydser du i ”Luk” og dermed forsvinder opgaven fra menuen. Klik herefter på ”Gem”. OBS! Alle opgaver findes fortsat i systemet og kan findes under Hjem og ”Søg”

Support21 Behøver du support?! Klik på menuen ”Support” og du ser kontaktmuligheder. Under ”Seneste version” ser du de tillæg og modifieringer som er gjort i systemet. Tak for interessen! Mere om BlueFronts produkter finder du på