Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Af. Skafte.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Af. Skafte."— Præsentationens transcript:

1 Af. Skafte

2 Klassifikation Kortvarigt produkt
Behov – Fysiologisk behov, Social behov samt Egobehov Købsmotiv – De sociale købsmotiver, Brandwagon

3 Emballage Præsentation af produktet Beskyttelse, opbevaring
Farverne blå og hvid sammen = smart ungdommeligt. Logo symbolisere styrke Beskyttelse, opbevaring Information om produktets indhold Miljøhensyn da dåsen kan genbruges

4 Kvalitet Funktionel kvalitet – den slukker tørsten og giver energi
Smagsmæssig kvalitet – Den har en bestemt smag og er det førende alternativ til andre energidrikke Imagemæssig kvalitet – For nogle er der prestige i at drikke Redbull frem for andre energidrikke

5 Service & Sortiment Der er ikke direkte service på dette produkt
Lille servicegrad i form af at man kan kontakte producenten Smal og flad sortiment dimension Der er ikke mange forskellige varianter eller produktgrupper fra Redbull

6 Mærkevarestrategi Markedsføre under eget mærke/Brand
Sponsere mange – Grænseskridende sponsere Et af verdens største brand Kvalitet og eksklusivt produkt 35% af omsætningen bruges på promotion

7 Produkt livscyklus Da Redbull er markedsledere og nogle af de første som kom med energidrikke, er modningsfasen og nedgangsfasen grundet af at der er kommet mange konkurrenter på markedet. Redbull har en stærk position på deres markedet.


Download ppt "Af. Skafte."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google