Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Red Bull Magnus
2
Klassifikation Kortvarigt produkt – En energidrik forbruges samtidig med at man drikker den.
3
Emballage Præsentation - Der er gjort noget ud af at få dåsen til at blive tiltrækkende og attraktiv Beskyttelse – Den er godt beskyttet i dåsen Information – Man kan se indholdet af dåsen på bagsiden Brugsfunktion – Når dåsen er åbnet kan den ikke lukkes igen
4
Kvalitet Funktionelle kvalitet – Man bliver frisk når man drikker den
Smagsmæssige kvalitet – Dåsen ser attraktiv ud, da de ikke har valgt bare at gøre den sort og skrive Red Bull på den. Imagemæssig kvalitet – Nogen vil måske hellere drikke en Red Bull, frem for den billige energidrik.
5
Service Der er ingen service forbundet med købet af en Red Bull
6
Sortiment Sortimentet for Red Bull er smalt (få varegrupper) og fladt (få varianter) Den normale, sukkerfri, og en Red Bull Cola
7
Mærkevarestrategi Red Bull udbydes i ensartet kvalitet og emballage
Line Extension – Udvidet med to andre varianter
8
PLC Red Bull er en af de helt store udbydere af energidrik – De befinder sig i modningsfasen, og der er bestemt ikke noget som tyder på at de er på vej over i nedgangsfasen.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.