Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Sine Vestergaard Johnsby

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Sine Vestergaard Johnsby"— Præsentationens transcript:

1 Sine Vestergaard Johnsby
Præsentation af ny kampagne for Sine Vestergaard Johnsby

2 Agenda: Kort skitsering af baggrund og research
Ændringer i Daloons udtryk Udviklingsmuligheder for kampagnesiden Udvikling af ny emballage Afrunding

3 Kort skitsering af baggrund og research
Mål: Promovere og re-brande Daloon i Danmark. Målgruppe: årige. Mexicanske produkter: Tacos, Fajitas, Burritos, Flautas. Centrale udsagn fra researchen: Stor konkurrence. Et marked i vækst Daloon er kendt for dragen, forårs-ruller, usund mad. Mange produkter har ikke god tilgængelighed. Daloons mission: at opfylde forbrugernes behov for spændende produkter af høj kvalitet.

4 Ændringer i Daloons udtryk
Forbrugernes opfattelse af Daloon: Daloons nuværende image Nye tilstræbte udtryk Slogan: Ligger godt i maven Kendt for forårsruller Kendt for flere produktlinier Traditionelle/Kina Moderne/Internationale Usundt Sundt Nøgleord: Sundt Hurtigt Velsmagende Moderne

5 Udviklingsmuligheder for kampagnesiden
Blog Nye spil Debatforum/udvidet spørgetjeneste Mulighed for at lade brugerne sende materiale ind selv Viral reklame Højere grad af tilstedeværelse på sitet og mulighed for identifikation Nøgleord: Byliv, Vektor-urban-retro-udtryk, Mexico Velsmagende, Sundhed, Moderne.

6 Mulige fortalere for produkterne:
Nøgleord: Identifikation Tilstedeværelse Troværdighed Kompetence Martin Thorborg Henrik Byager Statement: ”Efter en travl arbejdsdag med mange beslutninger, er det rart at komme hjem og kunne tilberede noget mad hurtigt, som samtidig smager godt – og ikke giver dårlig samvittighed bagefter. Derfor er Mex’it up en af mine favoritter.”

7 Udvikling af ny emballage
Design Form Funktion Genkendelighed Miljøhensyn Emballagen skal beskytte det den sælger, og sælge det den beskytter.

8 Emballageforslag Nøgleord: Skabe op- mærksomhed Skabe præference
Differentiere produktet

9 Afrunding Vigtigt at vedligeholde sit image Line extension
Opfølgningskampagne Sammenhæng i det visuelle udtryk skal gøre Daloon tydelige på markedet, og danne basis for et stærkt brand.


Download ppt "Sine Vestergaard Johnsby"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google