Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Kommunikation/dialog i e-læringsforløb

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Kommunikation/dialog i e-læringsforløb"— Præsentationens transcript:

1 Kommunikation/dialog i e-læringsforløb
Visiteringstest asynkron Feedback og feed forward i dialog med lærer synkron Løbende online feedback og feedforward på elevens selvstændige læreproces og kollaborativ proces Feedback i forhold til afsluttet forløb: tilegnelse af viden på konkrete mål, herunder formidling af viden. Kommunikation/dialog i e-læringsforløb Eleven igangsættes med det pågældende forløb af lærer. Her forklares rammerne for- og formålet med forløbet, opgaveniveau og procesniveau. Der udarbejdes et mindmap der har til formål at belyse elevens videns- og kompetenceniveau ved opstart. Eleven møder lærer, som giver feedback i forhold til det af eleven udarbejde mindmap. Læren, tydeliggør mål og giver feedforward i forhold til forløbet. Opgave- og procesniveau. Feedback og feedforward mellem lærer og elev – delvist online og delvist i vejledningsforløb face-to-face. Opgave-, proces- og selvreguleringsniveau. Lærer og andre elever giver feedback på mål for forløbet. Eleven selvevaluerer på baggrund af egne oplevelser, refleksioner i forløbet samt ud fra given spørgeramme. Opgave-, proces- og selvreguleringsniveau – og personligt niveau.


Download ppt "Kommunikation/dialog i e-læringsforløb"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google