GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann EN BERIGET SPEJDERUNIFORM (WORKING TITLE)

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
MODELFOTO med stativ og lyssætning Unit A, 24. September 2009.
Advertisements

Lablæring Uddannelsesforum 2011 Projekt i Sosuuddannelsen
Maritim Miljøstyring HVAD ER MILJØSTYRING (ISO 14001) ?
Ved egen kraft Marte Meo En udviklingsstøttende metode
©Jenny Bohr – Til underviserne Her er valgt at vise filmen ”et liv i kaos”. Hvis kursisterne er unge, kan man vælge en anden film eks. ”det.
En ultra kort og praksisnær introduktion til mentaltræning
Introduktion Values Interweave ™. Når virksomhedens sætter fokus på sine værdier, så er ord sjældent nok til at få værdierne forankret.
Prioritering.
Anerkendende refleksion
I dag er temaet Visualisering
Velkommen til Jeopardy: Trafiksikkerhed i Øjenhøjde
Hvad kan gøre energiundervisningen engagerende og lærerig?
God trivsel = God læring
SSQ 5.6 side 1 De følgende spørgsmål drejer sig om din evne til – og oplevelse i forbindelse med – at høre og lytte i forskellige situationer. For hvert.
Moderne genteknologi Celler som fabrikker.
De sidste undervisningstimer
Spejdernes Loppemarked, August 2011
Kreativ digital matematik
DDS Skanderborg gruppe Udviklingsplan Formål: 5% flere indmeldinger 5% færre udmeldinger.
Sofies dejlige dag.
Forældremøde X årgang.
Dogmegruppe – 10.30Kaffe samt highlights fra fokusgrupper / Karin – 11.30Observation af undervisning med iPads – 12.00Frokost.
CatchMe – Digital Fangeleg
Ellært Et ”Læringsspil”
Min hobby Fornuftig og relevant tekst af emnet:
Computerens Anatomi At vælge den korrekte computer
Guds fulde rustning den skal på Inden i krig at vi må gå
Gruppeudvikler konceptet v/ Thea Björklund Larsen.
Den lille forskel - der gør så stor forskel Kære familie og venner Selvom I alle kender til Daniels diagnose, så ved vi at det kan være svært helt at forstå.
Hvilken del af spørgsmålet forstod du ikke??
Har du også en af disse dage?
Øvelsestime 7 Introduktion til Medier og Kommunikation //
Inge M. Bryderup Unges vej ud af marginalisering og stigmatisering – et ungeperspektiv på deltagelse i LIMBO LAND et selvstændigt forskningsprojekt i tilknytning.
Skru op for lyden og læn dig tilbage
Naturfag 9.klasse Kredsløbet.
Svar venligst på nedenstående spørgsmål, før du besvarer spørgsmålene om din hørelse Navn: Dato: Alder: Jeg bruger ét høreapparat (venstre øre) Jeg bruger.
- Gør jeg det godt nok som leder. - Gør mine ledere det godt nok
En socialt interaktiv applikation til smartphones.
Astrid d e t k r e a t i v e l æ r i n g s m i l j ø s 1 0 b u d it-projektleder jan gejel.
Relationer – Omgangstone
Kom / It - Brugergrænseflader
Hvad vej skal vi?. Unge Med Anden Etnisk Baggrund End Dansk UMAEBED.
Sofie Laura og Hannah Her ser vi pigerne i fuld gang.
TEC Frederiksberg Lyd og Lys
Fokus på køn på Roskilde gymnasium Skoleåret 2013/2014.
Projekt Motorik i 0 Klasse. Frederiksberg Kommune
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
En kvalitativ undersøgelse af ældre borgeres oplevelse af indflydelse på kommunale hverdagsrehabiliterende indsatser.
Brug af antibiotika og medicin Her finder du graferne fra EA 1 og EA 2. Disse kan være nyttige til brug på whiteboard.
Delphi og C++ Builder C++ Builder. C++ Historie Sproget blev designet for AT&T af danskeren Bjarne Stoustrup En objektorienteret videreudvikling.
Hvis du ønsker at opnå fremragende
Udvid din didaktiske værktøjskasse.
PI-modellen: fra Projektidé til Innovation
INTERPERSONEL KOMMUNIKATION MODEL 1
Undersøgelsesbaseret naturvidenskabelig undervisning
Projekt Lavet af Jonas og Marcus. Idéen går ud på: Idéen går ud på at når man sætter nøglen i hoveddøren tænder lyset i entréen. Lyset slukker efterfølgende.
Real-Time trafik på Ethernet MM4 Distribuerede systemer.
HJÆLP TIL FAMILIER Lavet af: Sofie, Daniel G, Amr, Sophia.
Inklusion for alle – Illusion eller virkelighed?
Patientundervisning 6. Session Unipolar depression Håndtering af kognitive vanskeligheder.
Sundhed i naturen Kirsten Heide & Gitte Balle. Socialpædagogisk støtte efter Servicelovens § 85 & dagtilbud efter § 104.  Støtte, vejledning eller hjælp.
Tæt trafik. 1 /14 Tæt trafik På knallert i byområder.
Knallertens udstyr Beskyt dig selv
Sammen vil vi lære En uddannelse handler om at blive klogere og dygtige, så I bliver parate til jeres drømmejob. Forestil jer, at vores klasse er verdens.
830_Der er så mørkt omkring advent 1, S1
Så tænder vi et lys i kvæld
Så tænder vi et lys i kvæld
Engang var jeg bange for mørket for stankelben, snegle og frøer.
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
729_ O, Gud ske lov for håbet 1, S1
Præsentationens transcript:

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann EN BERIGET SPEJDERUNIFORM (WORKING TITLE)

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann PROCESSEN

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann PROCESSEN: Observation

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann PROCESSEN: Observation

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann PROCESSEN : Empiri-behandling

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann VISIONER

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann NOT GOOD ENOUGH!!!

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann SKETCHING: Ny vision

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann SKETCHING 2: Ny version

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann SKETCH Scenario

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann IS – DO IS En videreudvikling af en normal spejderuniform. DO Uniformen er lavet af stof og beriget med lyskilder der er forbundet. Disse lyser først når der er et aktivt kredsløb. I uniformen er ligeledes indsyet "Pressure sensitive fabric switch" som aktiverer kredsløbet og derved tænder lyskilderne. Dette vil kunne bruges til at sende signaler til resten af sin patrulje.lyskilder"Pressure sensitive fabric switch"

GRUPPE 5 Anders Lerchedahl, Ida Sofie Brolund, Signe Markvard, Daniel Toke Hansen & Nina Weimann VALUE Ved at gøre ting aktivt og mere spændende end at sidde ved tavlen så motiveres spejderne til aktiv deltagelse og engagement. Dette kan skærpe koncentrationen og gøre indlæring mere sjov for dem der har svært ved at koncentrere sig. Uniformen bringes i spil og beriges fra formel uniform til et aktivt værktøj. En positiv "side-effect" er at man altid kan tænde og slukke lyskilderne når man er ude på tur. Er der eksempelvis mørkt kan lyskilderne gøre biler og anden trafik opmærksom på spejdernes tilstedeværelse, hvilket gør en march i vejkanten langt sikrere.