…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard
Check opsaetning for at hente dokumenter Intro Document Capture indeholder en seperat opsætning, som systemet bruger når det skal checke en indbakke for modtagne faktura / kreditnota. Document Capture understøtter 1 konto pr. regnskab
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation fanen Afdelinger Navigation
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning Navigation
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning, Programopsætning Navigation
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning, Programopsætning, Document Capture Navigation
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på link Forbindelse slutpunkt Navigation
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen Rediger liste på kommandobåndet Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Juster evt. størrerlsen på vinduet så du kan se det hele Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Juster kolonnebredden så du kan se hele indholdet Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Juster kolonnebredden så du kan se hele indholdet Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter protokollen skal være IMAP Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Serverporten er 993 Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter serveren er mail1213.askelund.local Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Brugernavn er i formatet askelund\faktura_[virksomhedsinitialer]. Eks. askelund\\faktura_mho Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Vores normale adgangskode er "Meld1234" Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen OK Checke opsætning
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning, Programopsætning, Document Capture Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på link Dokumentkategorier Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter I vores opsætning bruger vi Dokument kategorien KØB Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen Rediger på kommandobåndet Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på listeknappen for Forbindelse slutpunkt Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Vælg den forbindelse der blev / var oprettet tidligere (FAKTURA). Det skal kun være 1 Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Checkboksen Arkivér på dokument skal være aktiveret Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen OK Forbinde opsætning til Document Capture
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Afdelinger Tilbage til start
Check opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation fanen Startside Tilbage til start