1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Digitalpost Facility Management 2013
Advertisements

Coops kæder Varehuse Discount Supermarkeder Minimarkeder E-handel
Vandrammedirektivet Involvering af offentligheden i planlægningen Henriette Færgemann Team koordinator Europa Kommissionen DG Miljø, Vandafdelingen.
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
KTO-forlig / KL-området – 19. februar 2011 • Pr. 1. april 2011 – 31. marts 2013.
Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Årsmøder 2014.
Overskrift.
Præsentation af mig selv
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Beretning for år 2001 Fremtiden.
Implementering af it-system
Stævnesnacks. Hvad er Stævnesnacks? • Stævnesnacks er et samarbejde mellem FDB og Danmarks Idræts-Forbund • Stævnesnacks er frisk frugt og grønt skåret.
Marts 2007 Sags no Kerteminde Brugsforening - udvikling IDE OPLÆG.
Coop Bank.
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Godt købmandskab Orienteringsfasen Tilbudsrunden
OUH-to-go (workflow-to-go®)
Introduktionskursus for frivillige
Få hjælp & informationer Modul 2 Nyhedsbrev DSI-Nyhedsbrev - Udgives 4 gange om året. Læs om DSI's arbejde lokalt og centralt, om ny lovgivning og om.
Forandringer i en medlemsstyret organisation Lasse Bolander, Coops formand.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
State of the union INDKØB INFRASTRUKTUR FORMIDLING UDVIKLING.
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
Poul Rytter Larsen, januar 2006
- sammen med glade mennesker
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Pulje: udbredelse af erfaringer fra forsøg med fritidspas
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
at få sund fornuft til sund adfærd….
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Dansk Supermarked i korthed
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Seminar NVF-udvalg juni 2006 på Færøerne Best practice Indeholder normer – bindende regler i mindre omfang Udmøntning af politikkernes ønsker.
Introduktionsdag for frivillige Den 20. oktober 2015.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Lokale fødevarer i dit supermarked - Har vi brug for et madmanifest?
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Vil du have mere indflydelse på dit barns hverdag?
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Vil du have mere indflydelse på dit barns hverdag?
Kommunikation om ansvarlighed
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Finansiering med Vækstfonden
Ny målrettet arealregulering af landbruget
Bestyrelsens beretning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
Positive sider som far 1:____________________________ 2:____________________________ 3:____________________________ 4:____________________________ 5:____________________________.
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed

 Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3)  Butiksresultat: Index (for Coop-butikker)  Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26)  Antal medlemmer: (- hentes fra faktura fra Medlemsservice der udsendes hver måned)  Derfor gik det sådan (Varehuschefen/uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.

Brian Seemann tiltrådte d. 1. april som salgsdirektør Resultatet er på samme niveau som året før Generelt klarer SuperBrugsen sig bedre end øvrige kæder i supermarkedssegmentet Super Best har konverteret mange butikker til mindre koncepter SuperBrugsens var den kæde der bidrog med mest til Danmarksindsamlingen SuperBrugsen efterlyser 500 lokale leverandører Test resultater fra Koncept 15 er positive Testen udvides derfor med 35 butikker Markedsandele er øget i 2012 BT 2013 Ny kundemeteranalyse i april Omkostningsfokus (egen rengøring, optimering af løn m.v.) Forbedret dækningsbidrag for kæden

Ikke tilfredsstillende resultat Hårdt marked efter lukkeloven (Fakta og Dagli’Brugsen) SO 12 FDB og Coop bliver en familie Mere effektiv og hurtigere forbedring af butiksnettet Stort energioptimeringsprojekt Stort madspildsprojekt Nye Apps på smartphones der integrerer CoopPlus

Ansvarlighed –Sundhed –Miljø –Klima –Etisk handel –Skolekontakten Læs mere om ansvarlighed på