USP (Unique Selling proposition)

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Advertisements

10 Konkurrencesituation
Afsætning grundforløb
Præferencer på markedet.
Activity og kommunikation Noget der ligner POSA ACT Pattern Oriented Software Architecture Asynchronous Completion Token.
Dansk Musik gruppearbejde
Fra service til policy innovation: Lokalpolitikernes rolle i innovationsskabelse Eva Sørensen Roskilde Universitet og Universitetet i Nordland.
Marketingplanlægning
Afsætning 2012.
En almindelig dag ! I denne PowerPoint præsentation vil vi komme med en række eksempler på hvad som kan forgå på din egen unikke Internetshop, om et år.
Følelsesmæssige reaktioner efter at have fået en hjertesygdom
Brings you a presentation Web 2.0 – den nye generation af WWW.
ß Iværksætterens udfordringer og muligheder Louise Rønne, Republikken.
Innovation af forretningsmodellen: Én vej til en grønnere virksomhed Af Tanja Bisgaard Horsens den 29. november 2012
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
En APP for Mols-Linien 12/04/2011 Søren Rehné
Afsætning – Konkurrencesituation
Nytænk din forretning med Blue Ocean Strategy
Do’s and don’ts of presenting
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Velkommen Teknologi historie – 3. Øvelsesgang. Agenda 1. Siden sidst 2. Genopfriskning: At arbejde Begrebsorienteret™ 3. Det er ikke (altid) dig der er.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
UNIQUE PHOTO Anne-Sofie Thers.
Branding.
Fokus på læring og dannelse
Kulturstudier M Festivaler, koncerter og ”liveness”
Positionering Af: Bjarke & Skafte.
Undervisningsmiljøundersøgelse 2010
Valg af parametre.
Virksomhed Linnea Jacobsen 2. semester uge 5 + 8: Visuel Identitet.
Mandag - fugleemne.
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Spørgeguide til nyt design
5.lektion: Valg af identitet, imitation og rolleovertagelse
Kap 25 Branding Kapitel 25.
Planlægning - TD.  Over 3 meterOffentlig zone  Ca. 1,2 – 3 meterSocial zone  Ca. 40 cm – 1,2 meterPersonlig zone  Mindre end 40.
Historiefortælling.
Sebastian, Peter, Rolf og Høx
Virksomhedsnavn: Virksomhedens navn, adresse, www
AKKORDER Musik er opbygget af akkorder
Hvilke ord betegner bedst din oplevelse af at skulle vælge en ungdomsuddannelse efter 9./10. klasse? (sæt gerne flere kryds)
1 Studiestartsprojekt timers case. SDU som brand.
5.lektion: Velfærdsstatens interne udfordringer
Afsenderfokuseret branding Modtagerstyret branding
Sofia, Niclas, Simon og Steffen.  Historie  Kendetegn ved lånet  Lånegrænser  Løbetid  Forretningsgang
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
AFSÆTNING A – Schønberg
UDDANNELSE OG PROFESSION.
Fotosyntese.
Glogster Nu er det muligt at udskifte plancher og andre præsentationer i undervisningen med en digital præsentation, der kan kombinere tekst, lyd, billeder.
Dagens menu: Nytårstaler. Statsministerens tekst nytaarstale-2014
Konkurrenceforhold.
Kvalitetspatruljens åben skole-arrangement om elevdemokrati Den 6. marts 2013 på EUC Sjælland i Køge Workshop 1 Hvordan kan elevrådet udfordre eleverne?
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Markedsanalyse og valg af kundegrupper Temamøde den 28. oktober 2004 v/Katrine Nygaard Hansen.
{ Strategi Pepsi Cola Daniel L, Daniel G, Mette N og Trine.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
B2B Vestsjælland Elevatortalen Elevator pitch eller elevatortalen.
konkurrencesituation
Branding afsætning.
Kap 25 Branding Kapitel 25.
10 Konkurrencesituation
(Firmanavn) marketingplan
(Firmanavn) SWOT-analyse
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Mit valg - PowerPoint 1. ”Sofie går i 9. klasse, og hun er meget usikker på, hvad hun skal vælge. Sofie synes, det er svært, og hun tænker meget på,
Markedskommunikation 6 6: On-line forbrug 7: Digital brandpositionering 8: Digitale forretningsmodeller Gruppearbejde: Eksamensprojekt forår 2019 Pillon.
Den lille pudes vandring:
Præsentationens transcript:

USP (Unique Selling proposition) -Peter Honum

En af slagsen Et USP er én formulering af en unik produktfordel. Delvis attraktiv for kunderne og ikke kan kopires af dine konkurrenter Billedet er fra: http://www.google.dk/imgres?q=unique+selling+proposition&num=10&um=1&hl=da&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=hh3yne7pqFgzMM:&imgrefurl=http://www.sitepoint.com/how-to-create-unique-selling-proposition/&docid=Pdy_DmwQ__sQOM&imgurl=http://blogs.sitepointstatic.com/images/business/different.jpg&w=300&h=300&ei=adiDT6zhM-HT4QTd6a37Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=203&vpy=145&dur=2705&hovh=225&hovw=225&tx=114&ty=134&sig=100485473724179836365&sqi=2&page=1&tbnh=156&tbnw=191&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0,i:62 og er hentet onsdag kl 08.30 d.10/4-2012

Fordele ved anvendelse af USP Tydelig fordel Svært efterlignende Patent eller mønsterbeskyttelse Betydningsfuld fordel

Eksempel på USP. http://www.youtube.com/watch?v=kaF6FxmixJk Lang ydeevne for batteriret, hvilket betyder at Duracell har taget en bestemt position på folks nethinder.