USP (Unique Selling proposition) -Peter Honum
En af slagsen Et USP er én formulering af en unik produktfordel. Delvis attraktiv for kunderne og ikke kan kopires af dine konkurrenter Billedet er fra: http://www.google.dk/imgres?q=unique+selling+proposition&num=10&um=1&hl=da&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=hh3yne7pqFgzMM:&imgrefurl=http://www.sitepoint.com/how-to-create-unique-selling-proposition/&docid=Pdy_DmwQ__sQOM&imgurl=http://blogs.sitepointstatic.com/images/business/different.jpg&w=300&h=300&ei=adiDT6zhM-HT4QTd6a37Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=203&vpy=145&dur=2705&hovh=225&hovw=225&tx=114&ty=134&sig=100485473724179836365&sqi=2&page=1&tbnh=156&tbnw=191&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0,i:62 og er hentet onsdag kl 08.30 d.10/4-2012
Fordele ved anvendelse af USP Tydelig fordel Svært efterlignende Patent eller mønsterbeskyttelse Betydningsfuld fordel
Eksempel på USP. http://www.youtube.com/watch?v=kaF6FxmixJk Lang ydeevne for batteriret, hvilket betyder at Duracell har taget en bestemt position på folks nethinder.